eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójOpracowanie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz - Zdrój o pow. 4550 ha wraz z opracowaniem ekofizjograficznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Iwonicz-Zdrój: Opracowanie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz - Zdrój o pow. 4550 ha wraz z opracowaniem ekofizjograficznym
Numer ogłoszenia: 169493 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój , Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 435-02-12, 435-03-28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz - Zdrój o pow. 4550 ha wraz z opracowaniem ekofizjograficznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Opracowanie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz - Zdrój o pow. 4550 ha wraz z opracowaniem ekofizjograficznym. Zamówienie obejmuje: 1.sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój z wykorzystaniem zapisów uchwalonego Uchwałą Nr XL/336/2002 dnia 8 .10.2002 roku przez Radę Miejską w Iwoniczu-Zdroju Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój i winna uwzględniać wymagania wynikające z: a)ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), b)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U z 2004r. Nr 118, poz. 1233), c) ustawy z dnia 03.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami) d) innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia. 2. opracowanie ekofizjograficzne podstawowe dla potrzeb projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Iwonicz-Zdrój zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298 z 2002r). 3. Granicami obszaru objętego Studium są granice administracyjne Gminy Iwonicz-Zdrój. Obszar Gminy wynosi 4550 ha.. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy na swój koszt pozyskanie we własnym zakresie map topograficznych w skali 1:10 000 oraz innych niezbędnych do opracowania ekofizjograficznego z państwowego zasobu geodezyjnego. 5. Szczegółowy zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: - przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazu, zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do wykonania czynności określonych w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - inwentaryzacja urbanistyczna - prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych), - sporządzenie opracowania ekofizjograficznego - dokument obejmuje tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku w skali 1:10000 , - analiza złożonych wniosków wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia. - opracowanie projektu studium obejmującego tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku i prezentacja przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. - uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych - prezentacja projektu studium na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej - uzyskanie pozytywnej opinii, - sporządzenie projektu studium w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek studium w skali 1:10000 - ilość egzemplarzy w formie tekstowej i cyfrowej niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa, - opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, /studium/ spełniającej wymagania aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, - uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających studium wraz z prognozę oddziaływania na środowisko. - analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, - sporządzenie projektu studium do publicznego wglądu - przygotowanie projektów - ism związanych z wyłożeniem, - uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, - analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu studium, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu studium wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, - wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, - przedłożenie Radzie Miejskiej w Iwoniczu-Zdroju projektu studium po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami, - przygotowanie d przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu studium wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych - udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. 5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, to jest Urzędu Gminy w Iwoniczu-Zdroju Al. Słoneczna 28,38-440 przedmiotu Zamówienia w następujących formach: 1) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: - 2 egz. rysunku studium w technice barwnej w skali 1: 10 000, - w tym 1 egz. rysunku studium w technice barwnej podklejony folia - 2 egz. części tekstowej, - część tekstowa i graficzna studium w wersji elektronicznej (2 płyty CD) - część tekstowa studium w formacie Word, część graficzna studium w formacie umożliwiającym jego wydruk - Opracowanie ekofizjograficzne: - dwa egzemplarze ekofizjografii w formie papierowej i jeden elektronicznej (1 płyta CD), 2) Prognoza oddziaływania na środowisko: - dwa egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko w formie papierowej i elektronicznej (1 płyta CD), - rysunki, mapy w wersji kolorowej 3) Dokumentacja planistyczna: - komplet dokumentacji prac planistycznych wykonanej w jednym egzemplarzu - oryginał . 7.treśc uchwały wraz z załącznikami należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu z dnia 25 kwietnia 2008 roku w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych/Dz.U. z 2008 roku Nr 75,poz. 451, z późn,zmianami/ 8. Za dzień wykonania zamówienia uznaje się dzień dostarczenia zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w § 1 pkt. 6 umowy, po stwierdzeniu przez Wojewodę zgodności uchwalonego studium z prawem. Uwaga!!!!!!! Przy opracowaniu studium należy uwzględnić przepisy ustawy o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych (Dz. U. z 2005 r. nr 167 poz. 1399 ze. zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art.. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te polegać będą na: zleceniu dodatkowych usług w zakresie opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia usług uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzonych negocjacjach w trybie -zamówienia z wolnej ręki

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem i zakresem usługą planistycznym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i odbiorców, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zamawiający rozumie usługi odpowiadające rodzajem i zakresem odpowiadające przedmiotowi zamówienia i je uzna jeżeli wykonawca wykaże, że wykonali co najmniej 2 (dwa) opracowania polegające na sporządzeniu projektu studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru miasta lub gminy. Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń za pomocą formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług w tym osobą posiadającą uprawnienia do wykonania zmiany studium oraz przynależności do Izby Urbanistów wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączą oświadczenie stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń za pomocą formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy (sporządzony na załączniku nr 1), 2)Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą na niniejsze zamówienie możliwe będą jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności w niżej opisanych przypadkach: 1) Przyczyna/okoliczności- wydłużenie się procesu administracyjnego związanego z uzyskaniem opinii i uzgodnień do projektu, nie wynikających z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Skutek - zmiana w umowie/aneks - Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wydłużenie się procesu administracyjnego związanego z uzyskaniem opinii i uzgodnień do projektu 2) Przyczyna/okoliczności- niezatwierdzenie projektu planu miejscowego przez Zamawiającego, Skutek - zmiana w umowie/aneks - Przedłużenie terminu realizacji umowy o termin wyznaczony przez Zamawiającego na naniesienie poprawek. 3) Przyczyna/okoliczności- podjęcie decyzji, z której wynika ponowienie toku proceduralnego i zmian ustaleń projektu planu, Skutek - zmiana w umowie/aneks - Przedłużenie terminu realizacji umowy o czas trwania ponowionego toku proceduralnego i zmian ustaleń projektu planu, Przyczyna/okoliczności- zmiana ustawy, jeżeli wprowadzi ona zmianę toku proceduralnego. Skutek - Przedłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny na wprowadzenie zmiany toku proceduralnego. 4) Przyczyna - Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. 2.W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, oświadczenie dokumentacja, fotograficzna, notatka itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwonicz-zdroj.pl zakładka bip/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Iwoniczu - Zdroju Al. Słoneczna 28 38-440 Iwonicz - Zdrój pok. 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Iwoniczu - Zdroju Al. Słoneczna 28 38-440 Iwonicz - Zdrój Biuro Obsługi Mieszkańca- parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.