Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Rabka-Zdrój: dostawa leków - Tienam - PN 2/2008
Numer ogłoszenia: 16949 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój, ul. prof. Jana Rudnika 3b, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. (018) 2676060 w. 244, fax (018) 267 60 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zpigichp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków - Tienam - PN 2/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tienam 500 x 5 fiol. 100 opakowań.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.61.10 - 24.41.61.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykonawca musi posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ich na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami, stanowiącymi integralną część SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie spełniania opisanych warunków i wymagań musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki wymagane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymienionych w pkt 6 będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; wykaz wykonanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zpigichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Prof. Jana Rudnika 3B, Budynek Administracji Instytutu, pokój - 111..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 09:30, miejsce: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Prof. Jana Rudnika 3B, Budynek Administracji Instytutu, pokój 103 - sekretariat...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Kompleksowe zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectwa Rdzawka w sezonie zimowym 2024-2025
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- Remont drogi gminnej 364519K ul. Gorczańska w km od 0+919,00 do km 1+090,00 w miejscowości Rabka-Zdrój, Gmina Rabka-Zdrój
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.