Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-28
Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na usługę szkoleniową pod nazwą
Kosmetyka praktyczna z elementami wizażu
Numer ogłoszenia: 169518 - 2013; data zamieszczenia: 28.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2997425, 12 6237480, faks 12 6325215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Kosmetyka praktyczna z elementami wizażu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu pod nazwą Kosmetyka praktyczna z elementami wizażu dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. Zamawiający skieruje na szkolenie 15 osób bezrobotnych w ramach dwóch grup: 8 - osobowej oraz 7 - osobowej. Ilość osób kierowanych na szkolenie jest zamierzeniem Zamawiającego i ostatecznie może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 2 osoby. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zależeć będzie od faktycznie poniesionych przez niego kosztów, tj. od rzeczywistej liczby osób przeszkolonych. Celem szkolenia jest umożliwienie osobom bezrobotnym nabycia umiejętności praktycznych w zakresie kosmetyki i wizażu. Zajęcia zrealizowane zostaną w terminach: dla I grupy od 01.07 - 28.08.2013 r. oraz dla II grupy od 02.09 - 26.09.2013 r. Zajęcia realizowane będą codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych przez Wykonawcę, jednak rozpoczynać się będą nie wcześniej niż o godzinie 08.00 i kończyć nie później niż o godzinie 18.00. Dzienny harmonogram zajęć każdej grupy uwzględni:jedną 45 - minutową przerwę na ciepły posiłek oraz jedną 15 - minutową przerwę przypadającą na każde 2 godziny lekcyjne zajęć. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym harmonogramem realizowanych zajęć. Kurs zrealizowany zostanie w mieście Kraków w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób z terenu powiatu krakowskiego. Wykonawca winien dostosować ilość i jakość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb przedmiotowego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Pojedyncza sala dydaktyczna musi zostać wyposażona stosownie do potrzeb jednej grupy, tj. co najmniej 8 - osobowej oraz gwarantować każdemu uczestnikowi kursu powierzchnię podłogi o wielkości co najmniej 2 m2. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem powierzchni i wyposażenia sal dydaktycznych oraz opisem rodzaju i ilości urządzeń niezbędnych do zrealizowania zajęć praktycznych. Program zawierał będzie następujące zagadnienia tematyczne: trening interpersonalny w wymiarze 8 godzin oraz zagadnienia z zakresu kosmetyki praktycznej i wizażu w wymiarze 122 godzin, podzielone przez Wykonawcę na zajęcia teoretyczne i praktyczne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.1) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.2) został spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże w Wykazie wykonywanych głównych usług stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w kolumnie pn. Przedmiot usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy szkolenia z zakresu kosmetyki praktycznej oraz przeszkolili w powyższym zakresie co najmniej 30 słuchaczy; W sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się realizacją szkoleń składających się z kilku edycji - każda edycja traktowana będzie jako odrębne szkolenie; Pojęcie edycji Zamawiający rozumie następująco: przeprowadzenie danego szkolenia jako jednego z cyklu regularnie odbywających się. Do powyższego Wykazu wykonywanych głównych usług należy załączyć dowody, czy usługi w nim wykazane zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie wykonywanych głównych usług zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W Wykazie wykonywanych głównych usług należy wykazać wszystkie wykonane przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, szkolenia z zakresu kosmetyki praktycznej;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.3. a) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie narzędzi stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 fotelami kosmetycznymi; Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.3. b) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie narzędzi stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 urządzeniami służącymi do wykonywania zabiegów kosmetycznych z wykorzystaniem ultradźwięków, tj. peelingu kawitacyjnego, sonoforezy, mikromasażu; Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.3. c) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie narzędzi stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 urządzeniami służącymi do wykonywania mikrodermabrazji korundowej; Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.3. d) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie narzędzi stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 urządzeniami frezarkami kosmetycznymi;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.3.e) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą wykonującą zawód lekarza dermatologa, która zrealizuje zajęcia z zakresu podstaw dermatologii; Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.3.f) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą z tytułem technika usług kosmetycznych, która posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe związane z usługami kosmetycznymi i która zrealizuje zajęcia z zakresu kosmetyki; Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie V.3.g) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe w kierunku psychologia, która zrealizuje zajęcia z zakresu treningu interpersonalnego;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje w powyższym zakresie warunku szczegółowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; Oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP - załącznik nr 5 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w punkcie 6, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy swojej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , jeżeli w Wykazie, o którym mowa w punkcie 8 Wykonawca wskazał doświadczenie innych podmiotów. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w punkcie 10, Wykonawca wskazał zasoby, którymi będzie dysponował na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP; Szczegółowy program szkolenia opracowany na podstawie wytycznych zawartych w punkcie III. SIWZ. Harmonogram zajęć rozpisany ze wskazaniem konkretnych dat odbywających się zajęć oraz godzin trwania szkolenia, z podaniem tematyki i rodzaju zajęć, czasu ich trwania, wymaganych przerw oraz wskazaniem osoby prowadzącej. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych. Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 10 do SIWZ. Preliminarz kosztów - załącznik nr 9 do SIWZ. Certyfikat jakości usług potwierdzający wysoki standard świadczonych usług szkoleniowych (np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, itp.), jeżeli Wykonawca takim dysponuje. Informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem powierzchni i wyposażenia sal dydaktycznych oraz opisem rodzaju i ilości urządzeń niezbędnych do zrealizowania zajęć praktycznych. Informację dotyczącą osób, o których mowa w pkt. III.12) SIWZ wyznaczonych z ramienia Wykonawcy do nadzorowania przebiegu szkolenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - liczba szkoleń z zakresu kosmetyki praktycznej przeprowadzonych - 15
- 3 - liczba osób przeszkolonych z zakresu kosmetyki praktycznej - 15
- 4 - wysoki standard świadczonych usług potwierdzony certyfikatem jakości - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu rozpoczęcia zajęć pierwszej edycji określonego w harmonogramie realizacji zajęć, terminu zakończenia realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Ul. Mazowiecka 21
30 - 019 Kraków
IX piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Ul. Mazowiecka 21 30 - 019 Kraków stanowisko dziennika podawczego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych przy ul. Fatimskiej wraz z chodnikiem i oświetleniem
- Usługa cateringowa podczas szkolenia dla Kandydatów na Energetyków Gminnych
- USŁUGA NAPRAWY I SERWISOWANIA MOBILNEGO MODUŁU STANOWISKA DOWODZENIA (MMSD)
- (DFP.271.27.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Badanie warunków aktywności zawodowej osób w wieku okołoemerytalnym
- dostawa stanowiska pomiarowego dla zintegrowanego systemu spektroskopii Mössbauera dedykowanego do badań materiałów geologicznych dla WGGiOŚ-DE-dzp.272-059/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa nt. Nieprawidłowości i nadużycia finansowe w projektach EFS+
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych ( jezdniowych) - powiat słubicki
- U/04/2025 Organizacja jednego jednodniowego szkolenia specjalistycznego dla kadry administracyjnej i dydaktycznej w celu podniesienia kompetencji związanych z nostryfikacją dyplomów zagranicznych
- Przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC ( powiat świebodziński)
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Radymno
- Przeprowadzenie kursu baristycznego , barmańskiego, fast food, slow food ( powiat świebodziński)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.