Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Milicz: Remont terenu rekreacji oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Miliczu
Numer ogłoszenia: 169527 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Milicz, ul. Kombatantów 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3841446, fax 071 3841446.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps.milicz@neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont terenu rekreacji oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Miliczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont terenu rekreacji oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Miliczu : - demontaż obrzeży trawnikowych - demontaż płytek chodnikowych - ułożenie obrzeży trawnikowych - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej - wykopy pod fundament na podjazd - wylanie ławy betonowej - ściany z bloczków betonowych - podkład gruzobetonowy - posadzka z kostki betonowej - wyłożenie ścian podjazdu płytkami elewacyjnymi - osadzenie balustrady betonowej - przełożenie i oczyszczenie płytek na terasie / granitowych / - ułożenie płytek terakota mrozoodpornych na podjeździe wraz z naprawą podłoża lastryko
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 600 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki uznaje się za spełnione, na podstawie wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów oraz po wniesieniu wadium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy; -dowód wniesienia wadium; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności odpowiada zakresowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przez upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; -oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru; -przedłożenie referencji. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom pomocy Społecznej ul. Komabatantów 1 56-300 Milicz , biuro nr 3.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Kombatantów 1 56 - 300 Milicz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia - DOGRYWKA
- Organizacja wycieczki dla Nadleśnictwa Milicz na Sardynię
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic na terenie Miasta Łodzi w zakresie budowy chodników, miejsc parkingowych oraz aktywnego przejścia dla pieszych w systemie zaprojektuj i wybuduj - 6 części
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego Orlik wraz z uzupełnieniem infrastruktury o kolejne funkcjonalności
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1052R (ul. Tysiąclecia) oraz drogi powiatowej Nr 1054R (ul. Kolejowa) w m. Nisko
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2025 - 2026
- Utwardzenie placu wraz z budową dziewięciu miejsc postojowych, przyłączy kanalizacji deszczowej oraz instalacji oświetlenia, jako urządzenia placu i stanowisk postojowych
- Budowa miejsc spotkań i relaksu w Parku Miejskim przy ul. E. Orzeszkowej w Rypinie
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.