eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 169545 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215400 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, faks 033 8151630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie, obejmuje 11 Pakietów. Szczegółowy asortyment oraz ilości określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - formularz asortymentowo-cenowy. Oferta może obejmować dowolną ilość pakietów, decydując się na dany pakiet należy zrealizować go w całości. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala w godz. od 7.00 do 12.00. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany, musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia i posiadać aktualne certyfikaty CE oraz datę ważności minimum 6 miesięcy od momentu dostarczenia zamówienia do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od wyrobu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz muszą być podane w języku polskim. Określony w załączniku nr 2 zakres ilościowo-asortymentowy może ulec zmianie gdyż jest uzależniony od pacjentów zabezpieczonych przez Szpital pod względem medycznym, czego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć, z zachowaniem cen przetargowych. W trakcie sprawdzania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców bezzwrotnych i bezpłatnych próbek do każdej pozycji. Zamówienie obejmuje 11 pakietów. Ich warunki graniczne zostały opisane w rozdz. IV SIWZ - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.16.40 - Dreny 33.14.19.00 - Lancety 33.19.25.00 - Probówki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - igly i strzykawki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o. o., S.K.A., ul. Częstochowska38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134979,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117697,23

  • Oferta z najniższą ceną: 117697,23 / Oferta z najwyższą ceną: 117697,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - dreny do drenażu ran

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrezenia Medycznego ZARYS Sp. z o. o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1604,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2204,20

  • Oferta z najniższą ceną: 2204,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2204,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6 - wkład do ssaka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o. o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4012,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7 - ssaki prożniowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8 - okularki do fototerapii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo YAVO Sp. z o. o., ul. Bawełniana 17, 97-400 Belchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 595,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 808,00

  • Oferta z najniższą ceną: 808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 808,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr 9 - laboratoryjny sprzęt jednorazowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLAB PRODUCTS Sp. z o. o., ul. Galczyńskiego 8, 05-909 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15716,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14840,50

  • Oferta z najniższą ceną: 14840,50 / Oferta z najwyższą ceną: 17832,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10 -bakteriologiczny sprzęt jednorazowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Future Med Christos Petrou, ul. Chlapowskiego 12, 02-787 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38162,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37758,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37758,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37758,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.