Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-09
Kłodzko: usługi edukacyjne
Numer ogłoszenia: 16959 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8658179, faks 0-74 8658179.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi edukacyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie usług edukacyjnych dla 38 osób, w tym: dla 31 osób pełnoletnich, posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności oraz 7 osób w wieku aktywności zawodowej, wychowanków rodzinnej lub instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz opuszczających placówki, o których mowa w art. 88 ustawy o pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających z pomocy społecznej, uczestników Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Bądź aktywny, uwierz w siebie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie: Zadanie I - Doradztwo zawodowe grupowe; Zadanie II - Trening kompetencji i umiejętności społecznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny (na rok 2015) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej: W zadaniu I: - 2 usługi dla osób dorosłych z zakresu doradztwa grupowego (minimum 7 - 10 osób w grupie) , w tym 1 zajęcia grupowe dla osób niepełnosprawnych zgodne z zakresem tematycznym zadania I lub o tematyce porównywalnej; -1 szkolenie/usługa grupowe dla osób dorosłych w ramach projektów unijnych PO KL; W zadaniu II: -2 szkolenia/warsztaty grupowe (minimum 7 - 10 osób w grupie) dla osób dorosłych, w tym 1 zajęcia grupowe dla osób niepełnosprawnych zgodne z zakresem tematycznym zadania II lub o tematyce porównywalnej; -1 szkolenie/warsztaty grupowe dla osób dorosłych w ramach projektów unijnych PO KL;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował osobami jak niżej: w Zadaniu I: wykształcenie: wyższe; kwalifikacje: uprawnienia doradcy zawodowego doświadczenie: wszystkie osoby do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum: -2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (w tym również z osobami niepełnosprawnymi) -2-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych w Zadaniu II: wykształcenie: wyższe, zgodne z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu; kwalifikacje: uprawnienia: -psycholog i/lub -terapeuta i/lub -socjolog i/lub -pedagog doświadczenie: wszystkie osoby do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum: -2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (w tym również z osobami niepełnosprawnymi) -2-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu aktualnego (na rok 2015) wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy; b) pisemne oświadczenie, że Wykonawca zapewni/posiada odpowiednią bazę lokalową i techniczną do przeprowadzenia zajęć, dołączając opis tej bazy (adres, lokalizacja) i wyposażenia technicznego wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami; c) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, do oferty należy dołączyć (w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - doświadczenie wykonawcy - 50
- 3 - program - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć w toku niniejszego postępowania, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia; b) zmiany miejsca przeprowadzenia zajęć; c) dokonania zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia usługi; d) zmiany harmonogramu zajęć; e) odstąpienia od realizacji części programu usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.bip.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, 57-300 Kłodzko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Bądź aktywny, uwierz w siebie, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doradztwo zawodowe grupowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dla 38 osób w układzie: grupa I - 19 osób, Grupa II - 19 osób; Łączna liczba godzin usługi: 40 h (liczba przypadajaca na jedna grupę: 20 h); spotkania dwa razy w tygodniu po 5 h dla Grupy I w godzinach dopołudniowych, dla Grupy II w godzinach popołudniowych; miejsce przeprowadzenia usługi: miasto Kłodzko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.03.2015.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening kompetencji i umiejetności społecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dla 19 osób; liczba godzin usługi: 20 h (spotkania dwa razy w tygodniu po 5 h w godzinach popołudniowych; miejsce przeprowadzenia usługi: miasto Kłodzko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3. Program - 20
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przebudowa dwóch odcinków drogi powiatowej nr 3302D ul. Batorów w Szczytnej o łącznej długości 0,79 km
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Ratusza - Urzędu Gminy Miejskiej Kłodzko.
- TWIERDZE BEZ GRANIC II
- Rozbiórka budynku wielorodzinnego Ścinawica 22a, dz. nr 93/18, 93/20
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego w Krosnowicach
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Zawodowi transformersi".
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Operator koparkoładowarki klasa III wszystkie oraz koparki jednonaczyniowej do 25 ton klasa III
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.