Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-05
Murów: Wymiana okien w ośrodku zdrowia
w Murowie ul. Wolności 16
Numer ogłoszenia: 169617 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murów , ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w ośrodku zdrowia w Murowie ul. Wolności 16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót polegających na wymianie okien w budynku ośrodka zdrowia w Murowie ul. Wolności 16. Ogólny zakres robót obejmuje m/in. a.) wykucie 20 drewnianych okien skrzynkowych, b.) montaż 20 okien plastikowych z PCV w kolorze białym z szybami zespolonymi o współczynniku przenikania u nie większym niż 1,0 , z mikrowentylacją , osadzone na profilach min. 5-komorowych, w tym : -2 okien rozwieralno-uchylnych o wym. 1600 mm x 1820, dwuskrzydłowych, -3 okien rozwieralno-uchylnych o wym. 520 mm x 1820, dwuskrzydłowych, -2 okien rozwieralno-uchylnych o wym. 1230 mm x 1820, dwuskrzydłowych, -1 okna rozwieralno-uchylnego o wym. 1200 mm x 1680, dwuskrzydłowego, -1 okna rozwieralno-uchylnego o wym. 1200 mm x 1380, dwuskrzydłowego, -2 witryn okiennych o wym. 1580 mm x 1730 mm, zakończonych łukiem, -1 okna rozwieralno-uchylnego o wym. 520 mm x 850, jednoskrzydłowego, -1 okna rozwieralno-uchylnego o wym. 710 mm x 850, jednoskrzydłowego, -7 okien rozwieralno-uchylnych o wym. 960 mm x 1270, jednoskrzydłowych, 17 okien ( w tym 2 witryny) jest z podziałem wewnętrznym , konstrukcyjnym on profilach zewnętrznych (poprzeczki i słupki) . c.)montaż 20 parapetów wewnętrznych z PCV komorowego szer. 25 cm o łącznej długości 3,29 mb d.)montaż 20 parapetów zewnętrznych szer. 20cm. z blachy stalowej ocynkowanej, malowanej farba syntetyczną o łącznej długości 19,24 mb e.)obróbkę i malowanie ościeży okiennych, f.)podcięcie krat na wysokość 10 cm i długości 2,73 mb , g.)utylizację odpadów okiennych (starych okien) Szczegółowy wykaz dotyczący wykonania robót, wymogów i parametrów okien, ich usytuowania oraz oczekiwanego wyglądu robót znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do SIWZ. Każdy z oferentów winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania cen lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej poniesie oferent..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. - wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - nie zalegają z opłacaniem podatków z wyjątkiem przypadków , gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie zalegają z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy. 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. 2) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. 3) Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) wykaz wykonanych ( zakończonych)w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie minimum 1 robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 2. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy -wg zał nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg zał nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik; 4) Wykaz robót zleconych podwykonawcy jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy - nieodpłatnie lub przesyłką pocztową na adres Wykonawcy. Zamawiający pobierze tylko koszty przesyłki.
Urząd Gminy w Murowie
ul. Dworcowa 2
46-030 Murów..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 10 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upważnionymi do kotaktowania się z Wykonawcami są: w akresie proceduralnym- Jadwiga Woszczak tel. (077) 4214034 wew. 106 w zakresie merytorycznym: Małgorzata Baranowska tel. (077) 4214034 wew. 115..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Prace remontowo-adaptacyjne - przystosowanie Budynku Nr 4 w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie dla nowego akceleratora elektronów
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie hydroizolacji posadzki i ścian w budynku edukacyjnym w ramach zadania inwestycyjnego p.n. : Modernizacja Służewskiego Domu Kultury przy ul. J. S. Bacha 15"
- "Przebudowa wraz z rozbudową czworaku w zespole podworskim w Partęczynach"
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.