To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Kraków: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej w Sali Obrad w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Rynku Podgórskim 1.
Numer ogłoszenia: 169638 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117080 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej w Sali Obrad w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Rynku Podgórskim 1..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej w Sali Obrad oraz remont płyty balkonowej i odtworzenie balustrady w zabytkowym budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Rynku Podgórskim 1. 1. Zakres prac obejmuje w szczególności: - wymianę 4 szt. okien skrzynkowych, - wymianę 1 szt. drzwi balkonowych, - remont stolarski skrzydeł drzwiowych wewnętrznych z korektą montażu okuć, - wymianę 4 kpl. okapników zewnętrznych okien, - wymianę balustrady balkonu demontaż drewnianych tralek oraz wymiana ofasowania z blachy tytan-cynk, - remont płyty balkonu z wymianą posadzki - izolacji i ofasowań, - wykonanie dodatkowych robót konserwatorskich przy remoncie skrzydeł drzwiowych - 2 kpl. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki do specyfikacji: 1)załącznik 3 -Wzór umowy; 2)załącznik 5 - Decyzja 557/2012 Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych; 3)załącznik 6 - Przedmiar Robót; 4)załącznik 7 - Projekt budowlany konserwatorski wymiany drewnianej stolarki okiennej (w tym Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Warunków Wykonania i Odbioru Robót) - program konserwatorski; 5)załącznik 8 - Projekt konserwatorski remontu balkonu; 6)załącznik 9 - Pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 29 lutego 2012 r.; 7)załącznik 10 - Pozwolenie 448/2012 oraz decyzja 173/13 zmieniająca pozwolenie 448/2012..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKANT" RENOWACJA OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH DARIUSZ MUSZYŃSKI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
"AKANT" RENOWACJA OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH DARIUSZ MUSZYŃSKI w spadku
- AKANT Dariusz Muszyński Renowacja Rekonstrukcja Obiektów Zabytkowych w Drewnie, ul. Pomorska 551, 92-735 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229748,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161083,79
Oferta z najniższą ceną: 161083,79 / Oferta z najwyższą ceną: 161083,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.