Ogłoszenie z dnia 2012-08-06
Zawiercie: Opróżnianie i konserwację 106 szt. koszy ulicznych o pojemności 35 l rozstawionych na terenie Gminy Zawiercie
Numer ogłoszenia: 169669 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie i konserwację 106 szt. koszy ulicznych o pojemności 35 l rozstawionych na terenie Gminy Zawiercie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opróżnianie i konserwacja 106 szt. koszy ulicznych o pojemności 35l, rozstawionych na terenie Gminy Zawiercie. Zakres zamówienia obejmuje: Opróżnianie 106 sztuk koszy ulicznych o pojemności 35 l rozstawionych na terenie Gminy Zawiercie. Lokalizacja poszczególnych koszy i częstotliwość ich opróżniania została przedstawiona w załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi załącznik do zaproszenia do negocjacji. Wszystkie opróżniane kosze powinny być konserwowane w czasie obowiązywania umowy, przez co rozumie się: - smarowanie ruchomych połączeń, - stabilizację obluzowanych koszy, - naprawę drobnych usterek powstających podczas eksploatacji koszy takich jak np. wymiana śrub. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zbieranie zanieczyszczeń wokół koszy ulicznych (w promieniu 1 m)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10416,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9900,00
Oferta z najniższą ceną: 9900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9900,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art.67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r.,Nr 113, poz.759 ze zm.). Zamówienie jest udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług. Jest to zamówienie uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Widnej na działce nr ew. 42/4 k.m. 26 w Zawierciu (odcinek od ul. Stalowników do ul. Bocznej) wraz z budową (...).
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
- Likwidacja 13 sztuk mogilników na terenie Województwa Wielkopolskiego - etap II.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.