eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobyłkaWynajem kontenerów na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego Wicher

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Kobyłka: Wynajem kontenerów na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego Wicher
Numer ogłoszenia: 1696 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435612 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobyłka, ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 022 7863328, faks 022 7863111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem kontenerów na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego Wicher.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wynajmie kontenerów (dzierżawa przez zamawiającego kontenerów będących własnością wykonawcy) na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego Wicher. Sprzątanie, bieżąca obsługa będą leżały po stronie zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiane kontenery muszą mieć wymagane prawem atesty, zezwolenia, certyfikaty, których kopie wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy. PRAWO OPCJI Montaż z dostawą kontenerów, dzierżawa kolejnego modułu (dostawa, montaż i dzierżawa) oraz ich wykup po terminie określonym w rozdz. IV SIWZ uwzględniany jest, jako prawo opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP) tzn. zamawiający może, lecz nie musi z niego skorzystać, jednak, jeżeli podejmie decyzje o skorzystaniu z którejkolwiek prawa opcji wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia, po określonych w ofercie stawkach. 1. Montaż z dostawą W związku z faktem, iż przedmiotem zamówienia jest wyłącznie wynajem kontenerów (bez montażu i dostawy) wykonawca w odpowiednim miejscu oferty wyceni montaż i dostawę kontenerów na terenie MKS Wicher. Wartość za montaż i dostawę nie będzie brana pod uwagę przy badaniu ofert, jednak kwota, jaką wykonawca może naliczyć za montaż nie może być wyższa niż dwukrotność miesięcznej stawki za wynajem kontenerów (będących przedmiotem podstawowego zamówienia). 2. Dzierżawa kolejnego modułu Zamawiający przewiduje wykupienie dodatkowego kontenera (pojedynczego modułu) na pomieszczenie administracyjne. Wykonawca wyceni tę usługę, podając cenę za dostawę i montaż oraz stawkę miesięcznej dzierżawy. Powstałą cena będzie dodana do ceny za wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia i brana pod uwagę przy ocenie. 3. Wykup po terminie określonym w rozdz. IV SIWZ Zamawiający przewiduje wykupienie dzierżawionych kontenerów. Wykonawca wyceni w załączniku 4 do SIWZ kwotę, za jaką sprzeda zamawiającemu kontenery będące przedmiotem zamówienia (załącznik 3 do SIWZ) na każdy wymieniony w załączniku dzień. Powstałą w komórce E56 kwotę (średnią) doda do ceny za wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia (będzie ona brana pod uwagę przy ocenie). Kwota wykupu kontenera będącego przedmiotem 2 prawa opcji będzie ustalana indywidualnie, jednak podstawą do jej ustalenia będzie przełożenie proporcji cen: [miesięczna stawka za wynajem zamawianych kontenerów (cena za podstawowy przedmiot zamówienia) + montaż z dostawą (1 prawo opcji)] do [wykup po terminie określonym w rozdz. IV SIWZ (3 prawo opcji)] na cenę za dzierżawę kolejnego modułu (2 prawo opcji). Z wykupu zamawiający może skorzystać przesyłając pismo do wykonawcy na, co najmniej 60 dni przed datą wykupu. Wykonawca gwarantuje zamawiającemu tzw. prawo pierwokupu. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy 30.06.2015 r. Zamawiający może rozwiązać umowę (zachowując prawo wykupu) po 31.12.2013 r. z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CRAMO Sp. z o.o., ul. Puławska 405, 02-801 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450247,98

  • Oferta z najniższą ceną: 450247,98 / Oferta z najwyższą ceną: 857728,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.