Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-26
Lublin: Dostawa mebli stanowiących wyposażenie Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
(nr sprawy WL.2370.17.13)
Numer ogłoszenia: 169701 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie , ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5351240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp-lublin.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli stanowiących wyposażenie Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie (nr sprawy WL.2370.17.13).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i instalacją mebli stanowiących wyposażenie Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia, montażu i instalacji mebli będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Obowiązki te Wykonawca wykona w siedzibie Bazy Szkoleniowej Komendy Wojewódzkiej PSP w Lublinie, przy ul. Grygowej 10 w Lublinie. Wykaz mebli: 1.Szafy gospodarcze szt. 3 Szafa metalowa z blachy gr. 0,8 mm malowana proszkowo na kolor RAL 3025, drzwi z zamkiem cylindrycznym ryglującym drzwi w min. 3 punktach z przedziałem na przechowywanie odzieży, środków czystości, wiader, szczotek, itp. Wymiary: szer. 600, głęb. 500 wys. 1800. 2.Szafy do szatni szt. 19 Szafa metalowa z blachy gr. 0,8 mm malowana proszkowo na kolor beżowy, drzwi z zamkiem cylindrycznym ryglującym drzwi w min. 3 punktach wyposażona w drążek, haczyk półkę oraz lusterko na podstawie z wysuwaną ławką.Drzwi wentylowane. Wymiary: szer. 600, głęb. 500 wys. max. 2200. 3.Szafy magazynowe szt.18 Szafa metalowa z blachy gr. 0,8 mm malowana proszkowo na kolor RAL 5012 , drzwi z zamkiem cylindrycznym ryglującym drzwi w min. 3 punktach wyposażona w cztery półki. Drzwi wentylowane. Wymiary: szer. 800, głęb. 500 wys. 1800. 4. Kozetka szt. 1 Konstrukcja metalowa wyposażona na stałe w wieszak na prześcieradło jednorazowe z płynną regulacją kąta zagłówka. Pokrycie zmywalne typu derma w kolorze RAL 6033 lub zbliżonym. Wymiary: (+/- 10 cm) szer. 65 cm. długość 195 cm. wysokość 65 cm., kąt nachylenia +/- 30°, obciążenie min. 140 kg 5. Szafa lekarska szt.1 Korpus szafy wykonany z blachy zabezpieczonej farbą proszkową w kolorze RAL 6033, drzwi szafy przeszklone ze szkła hartowanego. Szklane półki 4 szt. przestawne co 25 mm. Uchwyt drzwiowy posiadający zamek zabezpieczający ryglujący drzwi w dwóch punktach. Wymiary (+/- 15%) szaf- jednodrzwiowa 1890x600x435 szt. 1; dwudrzwiowa 1890x800x435 szt. 1 6.Biurko lekarskie szt.1 Konstrukcja z blachy stalowej pokrytej farba proszkową w kolorze RAL 6033 wyposażone w 2 szuflady przystosowane do formatu kart chorób pacjentów z centralnym zamkiem. Blat laminowany. Wymiary (+/ 20%) 740x1200x600. 7.Kosze na odpadki szt. 20 Kosze poj. 12 l: stal matowa. Wyposażone w wewnętrzne plastikowe wiaderko. Posiadają antypoślizgowe pedały i wygodne metalowe rączki ułatwiające przenoszenie. Plastikowy ring na podstawie kosza zapobiega zarysowaniem podłogi. 8.Stoły warsztatowe szt. 2 Konstrukcja z kształtowników stalowych, bat ze sklejki 45 mm pokrytej guma gładką. Wyposażony w dwie szafki; jedna z półkami, druga z czterema szufladami, zamykane na zamek centralny cylindryczny w kolorze popielato-niebieskim. Wymiary szer.2100 x wys.900 x gł.740. 9.Szafy ubraniowe szt. 3 Elementy konstrukcyjne, drzwi i półki z płyty laminowanej gr. 18 mm. Drzwi zamykane na zamek. Wyposażone w półkę na górze i drążek do wieszania odzieży. Uchwyty metalowe satynowe pionowe. Kolor orzech lub podobny do uzgodnienia. Wymiary szer. 800 gł. 600 wys. 2000. 10.Szafy biurowe szt. 9 Elementy konstrukcyjne, drzwi i półki z płyty laminowanej gr. 18 mm. Drzwi zamykane na zamek. Wyposażone cztery półki. Uchwyty metalowe satynowe pionowe. Kolor orzech lub podobny do uzgodnienia. Wymiary szer. 800 gł. 600 wys. 2000. 11.Stół z umywalką szt. 1 Blat wodoodporny pogrubiony 36 mm z umywalką wpuszczaną szer. 50 cm z baterią kulową stojącą. Szafki 2 szt. z płyty laminowanej gr. 18 mm z jedną półką. Uchwyty drzwiczek metalowe satynowe. Kolor buk lub podobny do uzgodnienia. Wymiary szer. 1400 gł. 600 wys. 850. 12.Stół roboczy szt. 1 Blat wodoodporny pogrubiony 36 mm ze zlewozmywakiem jednokomorowym z ociekaczem z baterią zlewozmywakową kulową stojącą. Szafki 4 szt. z płyty laminowanej gr. 18 mm z jedną półką oraz 1 z czterema szufladami. Uchwyty drzwiczek metalowe satynowe. Kolor buk lub podobny do uzgodnienia. Wymiary szer. 3200 gł. 600 wys. 850 13.Stół roboczy szt. 1 Blat wodoodporny pogrubiony 36 mm ze zlewozmywakiem stalowym dwukomorowym z baterią zlewozmywakową kulową stojącą i z otworem wrzutowym na odpadki. Szafki 2 szt. z płyty laminowanej gr. 18 mm bez półek . Uchwyty drzwiczek metalowe satynowe. Kolor buk lub podobny do uzgodnienia. Wymiary szer. 2000 gł. 600 wys. 850 14.Stół konferencyjny szt.4 Blat pogrubiony 36 mm. Kolor orzech lub podobny do uzgodnienia. Konstrukcja stalowa w kolorze brązowym. Wymiary szer.2500 gł. 900 wys. 750. Kolor orzech lub podobny do uzgodnienia. 15.Szafki kuchenne szt. 3 Trzy sztuki szafek kuchennych z płyty laminowanej gr. 18 mm z półkami pokryte wspólnym blatem wodoodpornym, pogrubionym, z wbudowanym zlewozmywakiem jednokomorowym z ociekaczem z baterią stojącą kulową oraz umywalką o szer. ok. 40 cm z baterią stojącą kulową chromową. Uchwyty metalowe satynowe. Przestrzeń pomiędzy szafkami a ścianą zabezpieczona listwą przyścienną wodoodporną. Kolor buk lub podobny do uzgodnienia. Wymiary: całkowita dł. 2300 gł. 600 wys. 850. 16. Szafki kuchenne szt. 3 Trzy sztuki szafek kuchennych z płyty laminowanej gr. 18 mm z półkami pokryte wspólnym blatem wodoodpornym, pogrubionym, z wbudowanym zlewozmywakiem jednokomorowym z ociekaczem z baterią stojącą kulową oraz umywalką o szer. ok. 40 cm z baterią stojącą kulową chromową. Uchwyty metalowe satynowe. Przestrzeń pomiędzy szafkami a ścianą zabezpieczona listwą przyścienną wodoodporną. Kolor buk lub podobny do uzgodnienia. Wymiary: całkowita dł. 2600 gł. 600 wys. 850. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały zawarte minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne parametry podanych materiałów oraz komponentów. Uwaga: Podane wyżej wymiary mebli mogą nieznacznie odbiegać od wymiarów miejsc, w których zostaną zamontowane (zlokalizowane). W związku z tym, przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiarów w miejscach, w których meble te zostaną zamontowane..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00 - Stoły 39.22.43.40 - Kosze 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.13.00 - Szafy 33.19.20.00 - Meble medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizacji dostaw mebli biurowych lub/i lekarskich lub/i roboczych o łącznej wartości co najmniej - 50 000 PLN lub równowartości tej kwoty wyrażonej w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 000 PLN lub równowartości tej kwoty wyrażonej w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp-lublin.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Strażacka 7
20-012 Lublin
P. 309.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Strażacka 7 20-012 Lublin Sekretariat (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa jest realizowana w ramach projektu pn. Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013, Oś Priorytetowa III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działanie 3.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.