Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Grodzisk Mazowiecki: Przetarg nieograniczony na: Usługę sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 169708 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim, ul. Władysława Bartniaka 21/23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 755-20-63, fax 0-22 755-57-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: Usługę sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ,Usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim Zakres prac związanych z usługą codziennego sprzątania i utrzymania czystości na powierzchniach wewnętrznych obejmuje m.in.: a)utrzymywanie czystości w ciągach komunikacyjnych (korytarzach), przy wejściach i wyjściach do obiektu, mycie drzwi wejściowych i wyjściowych, sprzątanie schodów, holu, szatni, pokojów biurowych, sekretariatów, pokojów sędziów, sal rozpraw, pokojów narad, pomieszczeń gospodarczych i pomocniczych, kuchni, łazienek itp.; b)wycieranie kurzu, czyszczenie i polerowanie za pomocą środków czystości i chemicznych powierzchni mebli biurowych, futryn, drzwi, balustrad, parapetów, listew ściennych i przyściennych, klamek, powierzchni szklanych w w/w pomieszczeniach, a ponadto czyszczenie zabudowy kaloryferów, powierzchni kaloryferów - grzejników oraz powierzchni gniazd (włączniki światła oraz przyciski alarmowe a także gniazdka elektryczne, komputerowe i telefoniczne); c)mycie i polerowanie podłoży twardych (kamiennych, gresów, betonowych itp.), odkurzanie, pastowanie i froterowanie podłóg (parkietów, paneli podłogowych, itp.), odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych i biurowych, usuwanie zabrudzeń z podłóg (preferowane środki chemiczne do realizacji prac: pasty, odpowiednie płyny do mycia parkietów drewnianych, paneli, terakot, gresów, itp.); d)ręczne doczyszczanie miejsc trudno dostępnych (listew przypodłogowych, odbojnic, parapetów i innych); e)opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich w worki na śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb, wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc; f)porządkowanie i dezynfekowanie toalet, czyszczenie luster, glazury i gresów łazienkowych, armatury łazienkowej i umywalek, bieżące uzupełnianie środków higienicznych, papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych oraz odświeżaczy powietrza; g)sprzątanie pomieszczeń kuchennych, mycie i wycieranie szafek kuchennych, glazury i terakoty, armatury kuchennej, i zlewozmywaków, bieżące uzupełnianie mydła i ręczników papierowych; h)sprzątanie i mycie na mokro schodów wejściowych do budynku sądu oraz schodów i poręczy, w tym również przy wejściu do aresztu sądowego oraz samego pomieszczenia aresztu. i)stosowanie wszelkich dostępnych urządzeń sprzątających: -odkurzaczy przemysłowych ( co najmniej jeden odkurzacz na jedną osobę sprzątającą ) przystosowanych do sprzątania w miarę potrzeb na sucho i na mokro; -osoby sprzątające Wykonawca wyposaży w profesjonalne wózki serwisowe do sprzątania (co najmniej jeden wózek na jedną osobę sprzątającą) z możliwością przewożenia wiader z wodą, mopów, stosowanego do sprzątania sprzętu oraz środków itp.; -profesjonalnych sprzętów zamiatających, myjących, szorujących, polerujących, froterek itp.; Sprzątanie w archiwach. a) Zakres prac wykonywanych codziennie: czyszczenie parapetów i mebli biurowych, odkurzanie podłogi. b) Zakres prac wykonywanych raz w tygodniu: zmywanie podłóg w pomieszczeniach, odkurzanie ścian, czyszczenie drzwi, listew przypodłogowych i regałów z aktami. Mycie okien. Wykonawca będzie wykonywał usługę mycia wszystkich okien w siedzibie Zamawiającego dwa razy w roku. Wszelkie środki czystości chemiczne i higieniczne, materiały, narzędzia i urządzenia oraz inne środki niezbędne dla prawidłowego wykonywania usługi zapewnia Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art.22 ust. 1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c)posiadają potencjał techniczny tzn. dysponują profesjonalnym sprzętem do sprzątania wewnętrznego: odkurzacze przemysłowe (do sprzątania na sucho i na mokro, w tym co najmniej jeden odkurzacz wodny z filtrem typu HEPA (lub równoważnym) - co najmniej jeden odkurzacz na jedną osobę sprzątającą. Wykonawca wyposaży osoby sprzątające w: profesjonalne wózki serwisowe z możliwością przewożenia wiader, mopów, innego potrzebnego sprzętu i środków - co najmniej 1 wózek dla jednej osoby sprzątającej, profesjonalne narzędzia zamiatające, myjące, szorujące, polerujące. d)a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia (wykonawca zapewni odpowiednią do zakresu zamówienia liczbę pracowników tzn. taką liczbę osób, jaka jest niezbędna do starannego, należytego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiednio do wielkości powierzchni podlegającej sprzątaniu w określonym przez zamawiającego czasie (min. 4 osoby)). Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia osoby nie karane; e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; a ponadto: g) wykonawca zapewni każdej osobie wykonującej usługę odzież ochronną, estetyczną i odpowiadającą powadze instytucji Zamawiającego a także imienny identyfikator. 2) Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z zasadami ustawy. 3) W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności zostaną ocenione oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. 4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudniana przez wykonawcę podwykonawców do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełniania wymaganych warunków, wykonawca zobowiązany jest doł¬ą¬czyć do oferty wskazane poniżej dokumenty, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden¬cji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)wykaz co najmniej dwóch usług, zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich trzech lat (tj. sierpień 2005 - lipiec 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (sprzątanie i utrzymywanie czystości pomieszczeń biurowych) o powierzchni min 1500 m².(nie będą zliczane min. hale produkcyjne, sportowe, magazynowe, składowe, centra handlowe, hotele, tereny zewnętrzne itp.) z podaniem: charakteru obiektu, powierzchni sprzątanej, zakresu świadczonych usług, daty rozpoczęcia i ewentualnie zakończenia, odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane, bądź są wykonywane należycie w okresie co najmniej 12 miesięcy każda - Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej100.000,00 zł w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku krótszego okresuubezpieczenia i/lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia; e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do prawidłowego i należytego wykonania usługi, z proponowaną przez wykonawcę ilością i rodzajem sprzętu i urządzeń (załącznik nr.6 do SIWZ); f) wykaz środków czystości i chemicznych oraz higienicznych przewidzianych przez wykonawcę do prawidłowego wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 44 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga by skierowane przez Wykonawcę osoby do realizacji przedmiotu zamówienia były nie karane. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w ciągu dwóch tygodni od dnia podpisania umowy zaświadczenia o niekaralności dla osób skierowanych do realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Bartniaka 21/23.pok.202 Godziny urzędowania - w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) od godz. 8.00 do 16.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Bartniaka 21/23. pok. 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1504W w Opypach, gmina Grodzisk Mazowiecki"
- Modernizacja instalacji wod.-kan. i c.o. w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi
- Rozbudowa drogi - ulicy Średniej w miejscowości Milanówek (gmina Milanówek) oraz miejscowości Opypy (gmina Grodzisk Mazowiecki) polegająca na budowie chodnika
- "Przebudowa drogi powiatowej ulicy L. Okulickiego w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ulic L. Okulickiego i 3 Maja w Grodzisku Mazowieckim"
- "Aktualizacja bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT dla 4 jednostek ewidencyjnych: Milanówek, Podkowa Leśna, Baranów, Grodzisk Maz. - obszar miejski w powiecie grodziskim"
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Staszica na odcinku od ul. Dalekiej do ul. Sportowej w Grodzisku Maz. oraz Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy świetlicy wiejskiej w Kozerkach"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.