eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ĆmielówPrzebudowa drogi wewnętrznej i utwardzenie części działki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Ćmielów: Przebudowa drogi wewnętrznej i utwardzenie części działki
Numer ogłoszenia: 169739 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150081 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ćmielów, Ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8612018, faks 15 8612018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wewnętrznej i utwardzenie części działki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej i utwardzenie części działki, w skład którego wchodzą następujące zadania: zadanie Nr 1 Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Wojnowice i zadanie Nr 2 - Utwardzenie części działki nr ew. 1878/1 koło budynku Samorządowego Przedszkola w Ćmielowie Na zakres przedmiotu zamówienia składa się: a) Zadanie Nr 1 -Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Wojnowice. Zakres przedmiotowy zadania nr 1 obejmuje wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej na odcinku o dł. 175m o nawierzchni z betonu asfaltowego i szerokości jezdni 3,50m. W zakres rzeczowy zadania wchodzi wykonanie: 1) robót przygotowawczych (roboty pomiarowe, roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych, rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki); 2) robót ziemnych (roboty ziemne, rozplantowanie ziemi, formowanie i zagęszczanie nasypów); 3) podbudowy (profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku o gr. 15cm; wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15cm i warstwy górnej o gr. 10cm; skropienie podbudowy emulsją asfaltową); 4) nawierzchni (nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm - warstwa wiążąca i 4cm - warstwa ścieralna); 5) robót wykończeniowych (utwardzenie poboczy kruszywem łamanym; plantowanie skarp) oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych i SIWZ. b) Zadanie Nr 2 -Utwardzenie części działki nr ew. 1878/1 koło budynku Samorządowego Przedszkola w Ćmielowie. Zakres przedmiotowy zadania nr 2 obejmuje wykonanie utwardzenia części działki nr ew. 1878/1 w Ćmielowie o nawierzchni z mieszanek mineralno bitumiczno - asfaltowej oraz o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. W zakres rzeczowy zadania nr 2 wchodzi wykonanie: 1. Droga manewrowa z miejscami postojowymi: 1) robót przygotowawczych (roboty pomiarowe; rozbiórka krawężników i nawierzchni betonowej, frezowanie nawierzchni betonowej, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki); 2) robót ziemnych (roboty ziemne i wykopy, zasypywanie wraz z zagęszczaniem); 3) krawężniki (ustawienie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu); 4) podbudowy (wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku; wykonanie warstwy podbudowy dolnej z kruszyw łamanych o gr. 15cm po zagęszczeniu oraz warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10cm po zagęszczeniu, wyrównanie podbudowy betonem); 5) nawierzchni (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm); 6) robót wykończeniowych (obsianie skarp w ziemi urodzajnej); 7) materiał inwestora: kostka brukowa betonowa o gr. 8cm. 2. Droga dojazdowa: 1) roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, rozebranie krawężników betonowych, frezowanie nawierzchni, roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych, rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki); 2) robót ziemnych (roboty ziemne i wykopy, zagęszczanie); 3) krawężniki (ustawienie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu); 4) podbudowa (wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową); 5) nawierzchnia (oczyszczenie istniejącej podbudowy, skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową; wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej o gr. po zagęszczeniu 4cm); 6) robót wykończeniowych (wykonanie trawników siewem, bez humusowania) oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych i SIWZ. Dokumentacja techniczna (uproszczona) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja techniczna obejmuje: a) projekty budowlane (uproszczone); b) przedmiary robót. 2. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadania opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (uproszczone projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego; b) gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 4. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) 5. Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie uczestniczył w corocznych przeglądach gwarancyjnych. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. 6. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, placami przeszłych budów, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. 7. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania produktów równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 8. Sposób wykonania zamówienia: roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPEKO Sławomir Turbakiewicz, ul. Józefa Gulińskiego 27, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165792,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134201,73

  • Oferta z najniższą ceną: 134201,73 / Oferta z najwyższą ceną: 134201,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.