Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Lublin: Dostawa sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 169779 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, w tym: Część I - dostawa fabrycznie nowego aparatu do przesiewania materiałów pylastych w strumieniu powietrza wg PN-EN 933-10, Część II - dostawa fabrycznie nowego ekstraktora automatycznego ultradźwiękowego do ekstrakcji mas bitumicznych zgodnie z normą PN-EN 12697-1:2005, Część III - dostawa fabrycznie nowej mieszarki laboratoryjnej do prób mieszanek mineralno-asfaltowych z podgrzewaną misą i mieszadłem wg PN-EN 12697-35:2005, Część IV - dostawa fabrycznie nowej prasy do badania wytrzymałości na zginanie elementów betonowych (krawężniki uliczne, obrzeża, płytki chodnikowe oraz próbki betonowe), Część V - dostawa fabrycznie nowego, mobilnego systemu radarowego służącego do rozpoznawania warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Oryginalny kod CPV: 33.25.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych Kod CPV wg słownika 2008: 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. Informacje potwierdzające spełnienie warunków merytorycznych udziału w postępowaniu winny być przedstawione zgodnie z formularzami załączonymi do niniejszego Rozdziału. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) co najmniej jedną dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków oparta będzie na ocenie spełnia - nie spełnia wszystkich warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (poprzednich zamawiających). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zamówienia zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r.). Dokumenty, o których mowa wyżej, winny być przetłumaczone na język polski zgodnie z art. 9 Ustawy - Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Lublinie 20-075 Lublin ul. Ogrodowa 21 pok. nr 55 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 11:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Lublinie 20-075 Lublin ul. Ogrodowa 21 pok. nr 55 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego aparatu do przesiewania materiałów pylastych w strumieniu powietrza wg PN-EN 933-10,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego aparatu do przesiewania materiałów pylastych w strumieniu powietrza wg PN-EN 933-10,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.25.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego ekstraktora automatycznego ultradźwiękowego do ekstrakcji mas bitumicznych zgodnie z normą PN-EN 12697-1:2005.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ekstraktora automatycznego ultradźwiękowego do ekstrakcji mas bitumicznych zgodnie z normą PN-EN 12697-1:2005.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.25.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa fabrycznie nowej mieszarki laboratoryjnej do prób mieszanek mineralno-asfaltowych z podgrzewaną misą i mieszadłem wg PN-EN 12697-35:2005.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej mieszarki laboratoryjnej do prób mieszanek mineralno-asfaltowych z podgrzewaną misą i mieszadłem wg PN-EN 12697-35:2005.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.25.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowej prasy do badania wytrzymałości na zginanie elementów betonowych (krawężniki uliczne, obrzeża, płytki chodnikowe oraz próbki betonowe)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest dostawa fabrycznie nowej prasy do badania wytrzymałości na zginanie elementów betonowych (krawężniki uliczne, obrzeża, płytki chodnikowe oraz próbki betonowe),.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.25.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego, mobilnego systemu radarowego służącego do rozpoznawania warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, mobilnego systemu radarowego służącego do rozpoznawania warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 33.25.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komory do hodowli w warunkach hipoksji wraz z inkubatorem hodowlanym z regulacją tlenu, komorą do hodowli w warunkach beztlenowych oraz manualnym woltomierzem nabłonkowym TEER
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- ZAKUP SYSTEMU DO KOMPUTEROWO WSPOMAGANEJ ANALIZY NASIENIA
- Dostawa spektrometru promieniowania gamma
- 29/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.