Ogłoszenie z dnia 2015-02-09
Gdańsk: Świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 16977 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Część 1 zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanych w Gdańsku przy: ul. Okopowej 21/27, ul. Okopowej 19, ul. Równej 19/21, ul. Augustyńskiego 2, ul. Żabi Kruk 12, ul. Długi Targ 1-10. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprzątanie wewnątrz budynku: sprzątanie wewnątrz budynku codzienne tj. w dni pracujące, obejmujące sprzątanie: korytarzy, holi, schodów, pomieszczeń sanitarnych, pomieszczeń biurowych. Sprzątanie pomieszczeń wykonywane będzie po godzinie 16.00 lub przed godziną 7.45, bądź w innym terminie po uzgodnieniu z Zamawiającym w obecności osoby zajmującej dane pomieszczenie. 2) mycie okien we wskazanych budynkach - Powierzchnia wewnętrzna i zewnętrzna okien oraz ram i parapetów. 3) serwis dzienny w budynku zlokalizowanym przy ul. Augustyńskiego 2 - jednoosobowy serwis od poniedziałku do piątku (wyłącznie dni pracujące w godzinach 7.45-15.45). Zakres obowiązków serwisu dziennego a) utrzymanie stałej czystości we wszystkich łazienkach, sprawdzenie stanu i utrzymanie czystości, opróżnienie pełnych koszy i odświeżenie powietrza (sprawdzenie czy nie brakuje papieru i mydła, w razie potrzeby zgłoszenie Zamawiającemu ich braku); b) utrzymanie czystości na holach i ciągach komunikacyjnych oraz przy wejściu głównym; c) utrzymanie stałej czystości w gabinetach dyrektorów Departamentów (sprzątanie w miarę potrzeby lub na wezwanie telefoniczne). 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Część 2 zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 2 zamówienia obejmuje: 2.1. Dla terenów przyległych do budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zlokalizowanych w: 1) Gdańsku przy: - ul. Okopowej 21/27, - ul. Okopowej 19, - ul. Augustyńskiego 2, - ul. Augustyńskiego 1 2) Gdyni przy: - ul. Rdestowej 65-71 Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ), które polegać będzie na tym, że w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa , gołoledź i opady śniegu Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwaniu gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie wskazanym w rozdziale IV ust. 2 pkt 1) i 2) (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ) z częstotliwością gwarantującą zachowanie przepisów bhp. 2.2. Dla terenów przyległych do budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zlokalizowanych w: 1) Gdańsku przy - ul. Srebrniki 13 - (chodnik oraz schody wejściowe do budynku o łącznej powierzchni ok. 55 m2) Całoroczne utrzymanie terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ): - w okresie od 1 grudnia do 31 marca bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego oraz w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa, gołoledź i opady śniegu, Wykonawca zobowiązany będzie do odśnieżania i usuwania gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych. - w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego. Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do usuwania skutków niekorzystnych czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu, do godziny 7:00 rano. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Część 3 zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 3 zamówienia obejmuje: Całoroczne utrzymanie czystości terenu nieruchomości położonej w Starym Polu ul. Marynarki Wojennej 21a, powiat malborski, zabudowanej budynkiem mieszkalnym (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ). Zmówienie polegać będzie na: 1) Teren zewnętrzny: - w okresie od 1 grudnia do 31 marca bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego (sprzątanie zewnętrzne- teren o powierzchni ok. 246 m2) oraz w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa, gołoledź i opady śniegu, Wykonawca zobowiązany będzie do odśnieżania i usuwania gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych. - w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego (sprzątanie zewnętrzne- teren o powierzchni ok. 246 m2). Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do usuwania skutków niekorzystnych czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu, do godziny 7:00 rano. 2) Teren wewnętrzny: - w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2016 r. bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych z klatki schodowej i korytarzy, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu wewnętrznego (sprzątanie wewnętrzne - teren o powierzchni ok. 309 m2). Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 10 do SIWZ. 4. Część 4 zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 4 zamówienia obejmuje: 4.1. Dla terenu przyległego do budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Morcinka - chodnik o powierzchni ok. 510 m2, Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ), które polegać będzie na tym, że w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa, gołoledź i opady śniegu Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwaniu gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960 ) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie wskazanym w rozdziale IV ust. 4 pkt 2) (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ) z częstotliwością gwarantującą zachowanie przepisów bhp. 4.2. Dla terenu przyległego do budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Banacha 12 - chodnik o powierzchni ok. 80 m2, Całoroczne utrzymanie czystości terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ): - w okresie od 1 grudnia do 31 marca - bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codziennego zamiatania oraz w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa, gołoledź i opady śniegu, Wykonawca zobowiązany będzie do odśnieżania i usuwania gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych. - w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada - bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego . Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do usuwania skutków niekorzystnych czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu, do godziny 7:00 rano. 4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 11 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bądź jej części, w przypadku zbycia nieruchomości lub podjęcia przez Zamawiającego decyzji o innym sposobie jej zagospodarowania, jako istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 4 części zamówienia 3) Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających. 4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA " MANIARA " ROBERT MANIARA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA " MANIARA " ROBERT MANIARA
- Firma Usługowo-Handlowa MANIARA Robert Maniara, ul. Danusi 5/21, 80-434 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223996,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 256622,12
Oferta z najniższą ceną: 256622,12 / Oferta z najwyższą ceną: 432565,21
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na konieczność zapewnienia wykonywania usługi polegającej na świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Województwa Pomorskiego, zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania, w celu wyłonienia wykonawcy realizującego przedmiotowe zamówienie. Realizacja usługi utrzymania czystości należy do obowiązków właścicieli nieruchomości, wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego. Zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę, polegającego na skierowaniu zapytania do wybranych wykonawców. Zgodnie z art. 70 ww. ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8. Usługa utrzymania czystości spełnia warunek powszechnej dostępności, a wartość zamówienia nie przekracza kwot progowych. Ponadto zastosowanie tego trybu zapewni udział w postępowaniu wykonawców funkcjonujących na rynku, którzy zapewnią wysoką jakość świadczonej usługi.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych w ramach wyposażenia sali operacyjnej wraz z pokojem przygotowawczym Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o. ujęta w 3 pakietach
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasny Multipark Morena" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024.
- Dostawa narzędzi do zabiegów medycznych i chirurgicznych
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo-jonizacyjnym FID na potrzeby laboratorium Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
- Usługa wykonywania badań laboratoryjnych za pomocą sekwencjonowania nowej generacji NGS- panelu do diagnostyki wybranych zaburzeń tkanki łącznej (z.Marfana, zespoły Ehlersa-Danlosa i inne)
- Wykonanie przeglądów konstrukcji bramowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Śródmieście m.st. Warszawy przy Placu Bankowym 2 oraz w składnicy akt przy ul. Dzielnej 1A
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę UPGRP
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.