Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Ogłoszenie nr 1697 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Warszawa: Wyłonienie Wykonawcy kompleksowych usług pogrzebowych zleconych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 356901-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
215579300000, ul.
ul. Wiatraczna
11,
04-366
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 2773312,
22 2773300/01, faks
, e-mail
sekretariat@ops-pragapoludnie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy kompleksowych usług pogrzebowych zleconych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st Warszawy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz osób zmarłych, którym Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st Warszawy jest zobowiązany zapewnić sprawienie pogrzebu, stosownie do postanowień art. 17. ust 1. pkt 15 i art. 44 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o Pomocy Społecznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 930 tekst jednolity ze zmianami) oraz Uchwały Nr LX/1840/2009 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. w sprawie zasad sprawiania pogrzebów oraz zwrotu kosztów pogrzebów,realizowanych przez m. st. Warszawę (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 143, poz. 4339). 2.Sprawienie pogrzebu winno odbywać się z poszanowaniem godności osób zmarłych i ich rodzin, zgodnie z przyjętymi w tym zakresie normami i zwyczajami oraz zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2015r., poz. 2126 tekst jednolity ze zmianami) oraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 3.Przewidywana liczba pogrzebów - około 64 w okresie obowiązywania umowy. 4.Ze względu na szczególny charakter przedmiotu zamówienia, jakim jest świadczenie usług pogrzebowych i wiążący się z tym brak możliwości dokładnego oszacowania ilości usług, Zamawiający określa ich ilość ogółem w skali całego zamówienia na 64 i taka ilość zostanie przyjęta do wyliczenia ceny oferty, z zastrzeżeniem pkt. 5 5.Zamawiający w stosunku do ilości pogrzebów zastrzega, że: 1) w przypadku, gdy ilość pochówków będzie mniejsza niż określona w pkt. 3,Zamawiający zapłaci tylko za rzeczywistą ilość wykonanych pogrzebów, co nie będzie miało wpływu na cenę pojedynczej usługi. 6.Przedmiot zamówienia nie obejmuje miejsca grzebalnego oraz czynności kancelaryjno-terenowych cmentarza . 7.Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim przez pracowników Wykonawcy lub inne podmioty, którymi będzie się posługiwał w przypadku niedołożenia przez te podmioty należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 8.Nr postępowania ; OPS/04/16 9.W zakres usługi wchodzi: - zakup i dostawa drewnianej trumny z wyposażeniem, - zakup i dostawa trumny do kremacji, - zakup i dostawa tabliczki nagrobnej i krzyża do wkopania, - przechowywanie zwłok w chłodni (w miarę potrzeb) - transport ciała ze szpitala lub domu, - transport trumny z ciałem , urny z prochami na terenie cmentarza, - zakup chusty i owinięcie ciała, - mycie i ubieranie zwłok w powierzoną odzież, - zakup urny, - pochowanie zwłok do grobu ( kopanie i usypanie mogiły), - oprawa religijna ( modlitwa nad grobem) USŁUGA - Kod CPV:98371000-4 usługi pogrzebowe 10.Wykonawca zobowiązany jest również do dokonania we własnym zakresie wszelkich formalności związanych z pochówkiem w Zarządzie Cmentarza Komunalnego Południowego w Antoninowie lub Zarządzie innego Cmentarza wskazanego przez Zamawiającego na terenie Warszawy. 11.Ośrodek i Zarząd Cmentarzy Komunalnych zawarł porozumienie , którego przedmiotem jest świadczenie przez ZCK usług związanych z wykonaniem pogrzebów. W skład tych usług wchodzi : - udostępnienie miejsca grzebalnego na cmentarzu na pochowanie zwłok, - czynności kancelaryjno-terenowe oraz korzystanie z mienia komunalnego związane z przygotowaniem i sprawdzeniem prawidłowości wykonania przez wykonawcę grobu, - czynności kancelaryjno - terenowe oraz korzystanie z mienia komunalnego związane z organizacją i wykonaniem pogrzebu. Za ww. usługi Zarząd Cmentarzy Komunalnych wystawia fakturę płatną przez Ośrodek. 12.Wykonawca ma obowiązek powiadomić Ośrodek o terminie pochówku z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 13.Zamawiający ma prawo kontroli jakości wykonywanych usług. 14.Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług dotychczasowemu Wykonawcy. Ewentualne zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone. Kalkulacja cenowa i ilościowa będzie opierała się na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
98371000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT113920 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1922,40/123033,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.