Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-20
Stoszowice: Poprawa bezpieczeństwa w Górach Sowich - Zakup pojazdu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Przedborowej
Numer ogłoszenia: 169808 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoszowice , Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice, woj. dolnośląskie, tel. 74 8164 510, faks 74 8181059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa w Górach Sowich - Zakup pojazdu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Przedborowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód pożarniczy 6x6 rocznik nie starszy niż 1990 modernizacja 2014: Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Pojazd musi być zarejestrowany jako pojazd pożarniczy, ma być to pojazd terenowy używany, rocznik nie starszy niż 1990, po kapitalnym remoncie z napędem 6x6 na pojedynczych kołach, opony terenowe nie używane STOMIL T45, zmodernizowany w 2014 roku według dokumentacji i technologii producenta oraz posiadać katalog części zamiennych i instrukcję obsługi. Pojazd wyposażony w blokadę mostów tylnych. Pojazd wyposażony w wyciągarkę mechaniczną o długości liny 50 metrów. Zderzak metalowy, nowe akumulatory. Montaż wzmocnionych resorów, zaczepu holowniczego przyczepy - ryglowany. Wszystkie podzespoły po naprawie według technologii producenta. Silnik minimum 6- cylindrowy 220 kM z turbosprężarką i intercoolerem bez elektroniki. Kabina kierowcy nowego wzoru, po kapitalnym remoncie, sześcioosobowa, czterodrzwiowa. Nowa instalacja elektryczna i pneumatyczna. Nowa zabudowa pożarnicza wykonana w 2014 r. Zabudowa pożarnicza na podwoziu samochodu z napędem terenowym 6x6 z kabina jednomodułową fabryczną.1. Remont podwozia obejmuję następujący zakres prac: Demontaż i weryfikacja wszystkich zespołów i podzespołów podwozia - goła rama. Śrutowanie i lakierowanie podwozia na kolor czarny (usunięcie ognisk korozji). Montaż zespołów i podzespołów do ramy podwozia po następującym remoncie: a) Silnik: - uszczelnienia - wymiana na nowe; - głowice silnika - sprawdzenie - regeneracja; - cylindry - regeneracja lub wymiana na nowe; - pierścienie wymiana; - układ korbowo - tłokowy; korbowody - sprawdzenie - regeneracja, tłoki nadmiernie zużyte wymienić na nowe, wał korbowy - sprawdzenie - regeneracja, panewki - sprawdzenie - zużyte wymiana na nowe, - wał rozrządu -sprawdzenie - regeneracja; - kadłub silnika - w przypadku przekroczenia wymiarów granicznych wymiana; - paski klinowe wymiana na nowe; - wtryskiwacze - sprawdzenie - regeneracja; - pompa wtryskowa -sprawdzenie - regeneracja; - przewody elastyczne - sprawdzenie - zużyte wymiana na nowe; - przewody metalowe - uszkodzone wymienić na nowe; - wkłady filtrów - wymiana; - zbiornik paliwa - oczyścić, w przypadku nieszczelności wymiana na nowy. b) Układ chłodzenia: - weryfikacja i naprawa pompy wodnej; - wymiana przewodów elastycznych; - czyszczenie chłodnicy, regeneracja lub wymiana na nową. c) Sprzęgło: - koło zamachowe -uszkodzenia w postaci wykruszeń lub pęknięć - wymiana na nowe w przypadku rys do głębokości 0,1 mm - regeneracja; - tarcza sprzęgłowa - pęknięcie okładzin, wykruszenia, zużycie do łbów nitów - regeneracja lub wymiana na nową; - łożysko wyciskowe - wykazujące objawy zużycia, posiadające pęknięcia lub wyłamania -wymiana na nowe; - docisk - sprawdzenie - regeneracja lub wymiana na nowy. d) Skrzynia biegów: - demontaż i weryfikacja części; - uszczelnienia skrzyni - wymiana na nowe; - części zużyte ponad dopuszczalną granicę określoną przez producenta oraz części uszkodzone - wymiana na nowe; - nadłamania zębów, oraz wykruszenia, lub zniszczenia powierzchni pracującej zębów kwalifikują koła do wymiany. Koła współpracujące z sobą wymieniać parami. e) Skrzynia rozdzielcza: - demontaż i weryfikacja części; - uszczelnienia skrzyni - wymiana na nowe; - łożyska - sprawdzenie - weryfikacja - uszkodzone wymiana na nowe; - nadłamania zębów, oraz wykruszenia, lub zniszczenia powierzchni pracującej zębów kwalifikują koła do wymiany. Koła współpracujące z sobą wymieniać parami; - części zużyte ponad dopuszczalną granicę określona przez producenta oraz części uszkodzone - wymiana na nowe. f) Wały napędowe: - demontaż i weryfikacja części; - części zużyte powyżej wymiarów granicznych określonych przez producenta- regenerować lub wymienić na nowe. g) Mosty napędowe: - demontaż mostu, weryfikacja; - resory - regeneracja; - osłony i uszczelnienia - wymiana na nowe; - łożyska - sprawdzenie - weryfikacja - uszkodzone wymiana na nowe; - przekładnia główna - weryfikacja; - części zużyte lub uszkodzone wymiana; - koła zębate przekładni - weryfikacja - uszkodzone wymieniać w komplecie; - pozostałe części zużyte ponad dopuszczalny wymiar graniczny określony przez producenta naprawiać poprzez regenerację lub wymienić. h) Układ kierowniczy: - demontaż i weryfikacja części; - końcówki drążków kierowniczych - wymiana na nowe; - przekładnia kierownicza - poddać przeglądowi, stwierdzone wycieki lub nieprawidłowości w działaniu usunąć - w przypadku konieczności regeneracji zlecić wytwórcy; - kolumna, uszkodzenie wału kierownicy - regeneracja lub wymiana na nowe. i) Układ hamulcowy, bębny i szczęki hamulcowe: - demontaż i weryfikacja części; - bębny hamulcowe - regeneracja lub wymiana w przypadku przekroczenia wymiaru granicznego lub pęknięć; - szczęki hamulcowe - wymiana okładzin; - pompy hamulcowe - wymiana na nowe; - cylinderki hamulcowe - weryfikacja - wymiana uszczelnień na nowe; - przewody hamulcowe, stalowe - weryfikacja - uszkodzone wymienić na nowe; - przewody gumowe - wymiana na nowe. j) Koła jezdne: - regeneracja felg - weryfikacji - śrutowanie; - opony wymiana - typ i stan do uzgodnienia; - dętki i fartuch - weryfikacja - zużyte wymiana. k) Rama podwozia: - weryfikacja ramy; - uszkodzenia typu wgniecenia, pęknięcia - naprawiać przez spawanie i wzmocnienie nakładka; - obluzowane nity - usunąć zastępując śrubami o klasie wytrzymałości 10,9; - śrutowanie, gruntowanie lakierami epoksydowymi, lakierowanie, konserwacja ramy. l) Instalacja elektryczna: - wiązki regeneracja, uszkodzone przewody wymiana na nowe; - drobne uszkodzenia izolacji - regeneracja; - końcówki uszkodzone, skorodowane - wymiana na nowe; - wskaźniki, czujniki, przełączniki, lampki kontrolne - regeneracja - uszkodzone wymiana; - alternator, rozrusznik - regeneracja. m) Instalacja pneumatyczna: - sprawdzenie regulatora ciśnienia, zaworu przepływowego, manometru, czujnika ciśnienia w zbiornikach i wydatku sprężarki; - sprawdzenie szczelności w stanach granicznych; - sprawdzenie szczelności połączeń układu doszczelniania mechanizmów samochodu; - wymiana uszkodzony przewodów powietrza. n) Układ wydechowy: - elementy przepalone, skorodowane - wymiana na nowe; - uszczelki - wymiana na nowe. o) Wyciągarka: - wymiana liny wyciągarki; - wymiana uszczelek i uszczelnień; - regeneracja wałków i łożysk pośrednich napędu wyciągarki. p) Kabina: - korpus kabiny po kapitalnym remoncie, naprawa poszycia korpusu kabiny, wymiana skorodowanych elementów, zabezpieczenie antykorozyjne; - naprawa lub wymiana: podnośników szyb, zamków, klamek, korbek; - naprawa lub wymiana zmurszałych lub uszkodzonych elementów gumowych kabiny; - naprawa lub wymiana izolacji termiczno-akustycznej); - wymiana tapicerki siedzeń, naprawa prowadnic siedzeń, konstrukcji siedzenia, naprawa poduszki i oparcia siedzenia; - naprawa urządzenia grzewczo-wentylacyjnego; - wycieraczki szyb: sprawne i kompletne; - kompletna i sprawna tablica wskaźników; - naprawa wiązek elektrycznych, wymiana zmurszałych i uszkodzonych elementów; - naprawa oświetlenia wnętrza; - naprawa urządzenia spryskiwacza szyb; - naprawa przełącznika zespolonego pod kierownicą; - regeneracja lub wymiana lamp zewnętrznych kabiny; - lakierowanie kabiny wg wzoru zleceniodawcy lakierem akrylowym. 2. Remont nadwozia pożarniczego na podwoziu obejmuję następujący zakres prac: a) Kabina załogi: - jednomodułowa, zespolona czterodrzwiowa, sześcioosobowa, - kabina hydraulicznie podnoszona do góry, montaż lampy zespolonej STRAŻ typu LED na dachu pojazdu w koszu ochronnym, montaż ogrzewania postojowego typu WEBASTO. b) Nadbudowa pożarnicza: - konstrukcja z profili stalowych nierdzewnych, - pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia, nadkola z blachy aluminiowej, - 7 szt. żaluzji aluminiowych anodowanych z bocznymi uszczelkami, zamykane jednym kluczem, - żaluzje pyło- i wodoszczelne, wyposażone w mechanizm sprężynowy samozwijalny, wspomagający otwarcie oraz uniemożliwiający samoczynne opadanie, - po trzy schowki na bokach pojazdu, zamykane żaluzjami aluminiowymi, ścianki i spód wyłożone blachą aluminiową ryflowaną, - z tyłu pojazdu przedział autopompy, zamykany żaluzją aluminiową, - pod przedziałem autopompy znajduje się podest zamontowany na tylnym zderzaku, - schowki przeznaczone na osprzęt wodny, w dolnej części wyposażone w stojaki na węże o 52 i o 75 oraz uchwyty na prądownice, stojak hydrantowy, klucz stojaka, smok ssawny, rozdzielacz, kliny pod koła, przełącznik, zbieracz, agregat prądotwórczy, pompę szlamową WT30X i inne wyposażenie standardowe, - w lewym tylnym schowku miejsce do mocowania motopompy pływającej Niagara na wysuwanym podłożu, - konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza, - szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze, - schowki nadwozia wewnątrz oświetlone lampami typu LED załączane po otwarciu żaluzji schowka + dodatkowy wyłącznik w kabinie samochodu - oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół samochodu sterowane ręcznie załączane w kabinie samochodu lampy typu LED, - dach pojazdu użytkowy pokryty blachą aluminiową łezkową, - balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową, - z tyłu pojazdu lampa LED w koszu ochronnym, drabinka wejściowa na dach - nierdzewna, sygnał cofania, - na dachu uchwyty na drabinę wysuwną oraz działko wodno-pianowe, węże ssawne 110, - wykonanie na dachu pojazdu skrzyni aluminiowej na podręczny sprzęt typu łopaty, widły. c) Instalacja wodno - pianowa: - zbiornik wodny 2500 litrów z falochronami i włazem rewizyjnym, nierdzewny kwasoodporny, - zbiornik umieszczony wzdłuż osi pojazdu z falochronami i włazem rewizyjnym, umiejscowiony bezpośrednio za kabiną samochodu, - zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec 2 x 75, oraz w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, - montaż instalacji zalewania zbiornika przez autopompę, króciec 1x110 - geodezyjny, - autopompa dwuzakresowa AW 20/10-4/40 wydajność 2000 l/min przy ciśnieniu 10 bar, drugi zakres 400l/min przy ciśnieniu 40 bar + zwijadło wysokociśnieniowe zakończone prądownicą, napędzana przez przystawkę wyjścia mocy, reduktor obrotów, 2 wały napędowe, - zbiornik na środek pianotwórczy 250 l wykonany z blachy kwasoodpornej, - elementy układu wodno-pianowego wykonane z materiałów kwasoodpornych, - Niezależne ogrzewanie podziału autopompy. d) Wyposażenie układu wodno-pianowego: - wyjście ssawne o 110, - linia tłoczna 2 x o 75 - umieszczone z boku pojazdu, - napełnianie zbiornika z hydrantu, z zastosowaniem zaworu kulowego, - wyjście na działko - pianowe na podest dachu z zaworem 2,5 + działko DWP 16/24, - układ zasysania piany, - tablica sterująca z manometrami, regulacją obrotów silnika, elektronicznym wskaźnikiem poziomu wody i piany, - w przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: manometr niskiego ciśnienia, manometr wysokiego ciśnienia, manowakuometr, elektroniczny wskaźnik poziomu wody oraz środka pianotwórczego w zbiorniku samochodu, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, wyłącznik silnika pojazdu, kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika, - linia szybkiego natarcia wysokocisnieniowego, o długości węża 60 m, na zwijadle o napędzie elektrycznym. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody bez względu na ciśnienie i stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna, korbę z mechanizmem zębatym umożliwiającą zwijanie węża oraz napęd elektryczny, na końcu węża prądownicą wysokociśnieniową, - działko wodno - pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu. Przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. e) Instalacja elektryczna: - oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego: lampa zespolona belka Straż typu LED w koszu ochronnym na kabinie załogi, posiadająca sygnalizację dźwiękową modulowaną wraz możliwością podawania komunikatów, - lampa LBL z tyłu pojazdu, - oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi, schowków bocznych i schowka tylnego lampy LED - oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, - montaż nowych, tylnych lamp (zawierających stop, kierunkowskazy, światła tylne, cofania, przeciwmgielne), - lampy obrysowe LED, - lampy odblaskowe boczne, - montaż sygnału cofania dźwiękowego, - montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej LED, - wyprowadzenie na tablicy sterującej pracą autopompy - silnik stop - wyłączenie silnika, - montaż lamp oświetlenia bocznego typu LED, zewnętrznego, nad żaluzjami - oświetlenie pola pracy wokół nadwozia (5 szt.) wraz z osłonami, - montaż lamp oświetlenia pola pracy wokół podwozia (2 szt.) wraz z osłonami typu LED - montaż radiostacji, anteny i przetwornicy (radiostacja zamawiającego), - montaż gniazda do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego 24V - zintegrowanego z podłączeniem sprężarki zewnętrznej do zasilania powietrza, - montaż lamp pulsacyjnych niebieskich z przodu samochodu, - montaż lamp pulsacyjnych niebieskich po 2 sztuki na bokach zabudowy, - montaż elektronicznego wskaźnika poziomu wody i środka pianotwórczego w przedziale autopompy, - oświetlenie stopni wejściowych do kabiny załogi włączających się po otwarciu drzwi, - maszt oświetleniowy pneumatyczny z funkcją automatycznego składania z najaśnicami 2x1000 W, sterowanymi we wszystkich płaszczyznach elektrycznie za pomocą pilota, - lampa typu szperacz, - montaż sygnału dźwiękowego pneumatycznego na dachu pojazdu. f) Lakierowanie i konserwacja: - lakierowanie lakierami akrylowymi, - zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym, - samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym RAL 3000, - wykonanie napisów numerów operacyjnych w formie naklejki, dopuszcza się malowanie numerów tylko na dachu, - z przodu kabiny napis: STRAŻ POŻARNA białymi literami, wielkość 22 cm, - na przednich drzwiach kabiny pojazdu ma być umieszczone logo OSP w Przedborowej o wysokości 25 cm, - pomiędzy kabiną kierowcy, a kabiną załogi powinny znaleźć się napisy z numerami alarmowymi do stanowiska kierowania straży pożarnej 998 i 112, poprzedzony skrótem tel. albo elementem telefonu lub słuchawki telefonicznej, oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymaganiami KG PSP. g) Prace uzupełniające przy podwoziu: - mocowanie sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego dopasowanie do wymagań, ergonomii oraz użyteczności wg uzgodnienia z Zamawiającym. h) Wyposażenie pojazdu: - dwa kliny pod koła, - zestaw narzędzi - standardowy do obsługi pojazdu, - klucz do kół, - podnośnik hydrauliczny stosowny do podniesienia masy pojazdu, - przewód do pompowania kół z manometrem, - trójkąt ostrzegawczy, - apteczka, - gaśnica proszkowa. 3. Szkolenie z zakresu obsługi samochodu: - Wykonawca zapewni min. 3 - godzinne szkolenie z zakresu obsługi samochodu, - szkolenie odbędzie się w dniu odbioru końcowego samochodu, - Wykonawca pokryje koszty dojazdu osób, wyznaczonych do przeszkolenia. Samochód powinien posiadać wszelkie niezbędne świadectwa dopuszczenia do użytkowania, homologacje, badania techniczne i specjalistyczne, dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. Termin realizacji - do 20.08.2014 r. Gwarancja na podwozie - 24 miesiące. Gwarancja na wykonane nadwozie - 24 miesiące. Gwarancja na podzespoły - wg kart gwarancyjnych producentów. Gwarancja na części mechaniczne - silnik, skrzynia biegów, napędy - min. 24 miesiące..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.21.00.00 - Nadwozia pojazdów mechanicznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu dostaw, zgodnie z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej trzy zamówienia dotyczące dostawy samochodu ratowniczo - gaśniczego przy czym każda wykazana dostawa nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku składania ofert przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne itp.) ocena tego warunku odbędzie się w sposób łączny. - wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy - których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia - Oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać warunek łącznie. W tym celu Wykonawca musi załączyć do oferty: - informację Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę: 300.000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych), dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę będą spełniać warunek łącznie. Ocena w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - opisanego w pkt 5.1. SIWZ, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonanie, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, przedkłada także dokumenty określone powyżej dotyczące tego podmiotu.;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W razie wystąpienia okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia; 2) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoszowice.probip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stoszowice, Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice, pok. nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stoszowice, Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice, pok. nr 12 - sekretariat urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- Zakup średniego pojazdu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojtkowej z terenu Gminy Ustrzyki Dolne
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku.
- Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP w Straszęcinie(3)
- "Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Bierówce"
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.