eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StoszowicePoprawa bezpieczeństwa w Górach Sowich - Zakup pojazdu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Przedborowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Stoszowice: Poprawa bezpieczeństwa w Górach Sowich - Zakup pojazdu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Przedborowej
Numer ogłoszenia: 169808 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoszowice , Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice, woj. dolnośląskie, tel. 74 8164 510, faks 74 8181059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa w Górach Sowich - Zakup pojazdu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Przedborowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód pożarniczy 6x6 rocznik nie starszy niż 1990 modernizacja 2014: Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Pojazd musi być zarejestrowany jako pojazd pożarniczy, ma być to pojazd terenowy używany, rocznik nie starszy niż 1990, po kapitalnym remoncie z napędem 6x6 na pojedynczych kołach, opony terenowe nie używane STOMIL T45, zmodernizowany w 2014 roku według dokumentacji i technologii producenta oraz posiadać katalog części zamiennych i instrukcję obsługi. Pojazd wyposażony w blokadę mostów tylnych. Pojazd wyposażony w wyciągarkę mechaniczną o długości liny 50 metrów. Zderzak metalowy, nowe akumulatory. Montaż wzmocnionych resorów, zaczepu holowniczego przyczepy - ryglowany. Wszystkie podzespoły po naprawie według technologii producenta. Silnik minimum 6- cylindrowy 220 kM z turbosprężarką i intercoolerem bez elektroniki. Kabina kierowcy nowego wzoru, po kapitalnym remoncie, sześcioosobowa, czterodrzwiowa. Nowa instalacja elektryczna i pneumatyczna. Nowa zabudowa pożarnicza wykonana w 2014 r. Zabudowa pożarnicza na podwoziu samochodu z napędem terenowym 6x6 z kabina jednomodułową fabryczną.1. Remont podwozia obejmuję następujący zakres prac: Demontaż i weryfikacja wszystkich zespołów i podzespołów podwozia - goła rama. Śrutowanie i lakierowanie podwozia na kolor czarny (usunięcie ognisk korozji). Montaż zespołów i podzespołów do ramy podwozia po następującym remoncie: a) Silnik: - uszczelnienia - wymiana na nowe; - głowice silnika - sprawdzenie - regeneracja; - cylindry - regeneracja lub wymiana na nowe; - pierścienie wymiana; - układ korbowo - tłokowy; korbowody - sprawdzenie - regeneracja, tłoki nadmiernie zużyte wymienić na nowe, wał korbowy - sprawdzenie - regeneracja, panewki - sprawdzenie - zużyte wymiana na nowe, - wał rozrządu -sprawdzenie - regeneracja; - kadłub silnika - w przypadku przekroczenia wymiarów granicznych wymiana; - paski klinowe wymiana na nowe; - wtryskiwacze - sprawdzenie - regeneracja; - pompa wtryskowa -sprawdzenie - regeneracja; - przewody elastyczne - sprawdzenie - zużyte wymiana na nowe; - przewody metalowe - uszkodzone wymienić na nowe; - wkłady filtrów - wymiana; - zbiornik paliwa - oczyścić, w przypadku nieszczelności wymiana na nowy. b) Układ chłodzenia: - weryfikacja i naprawa pompy wodnej; - wymiana przewodów elastycznych; - czyszczenie chłodnicy, regeneracja lub wymiana na nową. c) Sprzęgło: - koło zamachowe -uszkodzenia w postaci wykruszeń lub pęknięć - wymiana na nowe w przypadku rys do głębokości 0,1 mm - regeneracja; - tarcza sprzęgłowa - pęknięcie okładzin, wykruszenia, zużycie do łbów nitów - regeneracja lub wymiana na nową; - łożysko wyciskowe - wykazujące objawy zużycia, posiadające pęknięcia lub wyłamania -wymiana na nowe; - docisk - sprawdzenie - regeneracja lub wymiana na nowy. d) Skrzynia biegów: - demontaż i weryfikacja części; - uszczelnienia skrzyni - wymiana na nowe; - części zużyte ponad dopuszczalną granicę określoną przez producenta oraz części uszkodzone - wymiana na nowe; - nadłamania zębów, oraz wykruszenia, lub zniszczenia powierzchni pracującej zębów kwalifikują koła do wymiany. Koła współpracujące z sobą wymieniać parami. e) Skrzynia rozdzielcza: - demontaż i weryfikacja części; - uszczelnienia skrzyni - wymiana na nowe; - łożyska - sprawdzenie - weryfikacja - uszkodzone wymiana na nowe; - nadłamania zębów, oraz wykruszenia, lub zniszczenia powierzchni pracującej zębów kwalifikują koła do wymiany. Koła współpracujące z sobą wymieniać parami; - części zużyte ponad dopuszczalną granicę określona przez producenta oraz części uszkodzone - wymiana na nowe. f) Wały napędowe: - demontaż i weryfikacja części; - części zużyte powyżej wymiarów granicznych określonych przez producenta- regenerować lub wymienić na nowe. g) Mosty napędowe: - demontaż mostu, weryfikacja; - resory - regeneracja; - osłony i uszczelnienia - wymiana na nowe; - łożyska - sprawdzenie - weryfikacja - uszkodzone wymiana na nowe; - przekładnia główna - weryfikacja; - części zużyte lub uszkodzone wymiana; - koła zębate przekładni - weryfikacja - uszkodzone wymieniać w komplecie; - pozostałe części zużyte ponad dopuszczalny wymiar graniczny określony przez producenta naprawiać poprzez regenerację lub wymienić. h) Układ kierowniczy: - demontaż i weryfikacja części; - końcówki drążków kierowniczych - wymiana na nowe; - przekładnia kierownicza - poddać przeglądowi, stwierdzone wycieki lub nieprawidłowości w działaniu usunąć - w przypadku konieczności regeneracji zlecić wytwórcy; - kolumna, uszkodzenie wału kierownicy - regeneracja lub wymiana na nowe. i) Układ hamulcowy, bębny i szczęki hamulcowe: - demontaż i weryfikacja części; - bębny hamulcowe - regeneracja lub wymiana w przypadku przekroczenia wymiaru granicznego lub pęknięć; - szczęki hamulcowe - wymiana okładzin; - pompy hamulcowe - wymiana na nowe; - cylinderki hamulcowe - weryfikacja - wymiana uszczelnień na nowe; - przewody hamulcowe, stalowe - weryfikacja - uszkodzone wymienić na nowe; - przewody gumowe - wymiana na nowe. j) Koła jezdne: - regeneracja felg - weryfikacji - śrutowanie; - opony wymiana - typ i stan do uzgodnienia; - dętki i fartuch - weryfikacja - zużyte wymiana. k) Rama podwozia: - weryfikacja ramy; - uszkodzenia typu wgniecenia, pęknięcia - naprawiać przez spawanie i wzmocnienie nakładka; - obluzowane nity - usunąć zastępując śrubami o klasie wytrzymałości 10,9; - śrutowanie, gruntowanie lakierami epoksydowymi, lakierowanie, konserwacja ramy. l) Instalacja elektryczna: - wiązki regeneracja, uszkodzone przewody wymiana na nowe; - drobne uszkodzenia izolacji - regeneracja; - końcówki uszkodzone, skorodowane - wymiana na nowe; - wskaźniki, czujniki, przełączniki, lampki kontrolne - regeneracja - uszkodzone wymiana; - alternator, rozrusznik - regeneracja. m) Instalacja pneumatyczna: - sprawdzenie regulatora ciśnienia, zaworu przepływowego, manometru, czujnika ciśnienia w zbiornikach i wydatku sprężarki; - sprawdzenie szczelności w stanach granicznych; - sprawdzenie szczelności połączeń układu doszczelniania mechanizmów samochodu; - wymiana uszkodzony przewodów powietrza. n) Układ wydechowy: - elementy przepalone, skorodowane - wymiana na nowe; - uszczelki - wymiana na nowe. o) Wyciągarka: - wymiana liny wyciągarki; - wymiana uszczelek i uszczelnień; - regeneracja wałków i łożysk pośrednich napędu wyciągarki. p) Kabina: - korpus kabiny po kapitalnym remoncie, naprawa poszycia korpusu kabiny, wymiana skorodowanych elementów, zabezpieczenie antykorozyjne; - naprawa lub wymiana: podnośników szyb, zamków, klamek, korbek; - naprawa lub wymiana zmurszałych lub uszkodzonych elementów gumowych kabiny; - naprawa lub wymiana izolacji termiczno-akustycznej); - wymiana tapicerki siedzeń, naprawa prowadnic siedzeń, konstrukcji siedzenia, naprawa poduszki i oparcia siedzenia; - naprawa urządzenia grzewczo-wentylacyjnego; - wycieraczki szyb: sprawne i kompletne; - kompletna i sprawna tablica wskaźników; - naprawa wiązek elektrycznych, wymiana zmurszałych i uszkodzonych elementów; - naprawa oświetlenia wnętrza; - naprawa urządzenia spryskiwacza szyb; - naprawa przełącznika zespolonego pod kierownicą; - regeneracja lub wymiana lamp zewnętrznych kabiny; - lakierowanie kabiny wg wzoru zleceniodawcy lakierem akrylowym. 2. Remont nadwozia pożarniczego na podwoziu obejmuję następujący zakres prac: a) Kabina załogi: - jednomodułowa, zespolona czterodrzwiowa, sześcioosobowa, - kabina hydraulicznie podnoszona do góry, montaż lampy zespolonej STRAŻ typu LED na dachu pojazdu w koszu ochronnym, montaż ogrzewania postojowego typu WEBASTO. b) Nadbudowa pożarnicza: - konstrukcja z profili stalowych nierdzewnych, - pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia, nadkola z blachy aluminiowej, - 7 szt. żaluzji aluminiowych anodowanych z bocznymi uszczelkami, zamykane jednym kluczem, - żaluzje pyło- i wodoszczelne, wyposażone w mechanizm sprężynowy samozwijalny, wspomagający otwarcie oraz uniemożliwiający samoczynne opadanie, - po trzy schowki na bokach pojazdu, zamykane żaluzjami aluminiowymi, ścianki i spód wyłożone blachą aluminiową ryflowaną, - z tyłu pojazdu przedział autopompy, zamykany żaluzją aluminiową, - pod przedziałem autopompy znajduje się podest zamontowany na tylnym zderzaku, - schowki przeznaczone na osprzęt wodny, w dolnej części wyposażone w stojaki na węże o 52 i o 75 oraz uchwyty na prądownice, stojak hydrantowy, klucz stojaka, smok ssawny, rozdzielacz, kliny pod koła, przełącznik, zbieracz, agregat prądotwórczy, pompę szlamową WT30X i inne wyposażenie standardowe, - w lewym tylnym schowku miejsce do mocowania motopompy pływającej Niagara na wysuwanym podłożu, - konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza, - szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze, - schowki nadwozia wewnątrz oświetlone lampami typu LED załączane po otwarciu żaluzji schowka + dodatkowy wyłącznik w kabinie samochodu - oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół samochodu sterowane ręcznie załączane w kabinie samochodu lampy typu LED, - dach pojazdu użytkowy pokryty blachą aluminiową łezkową, - balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową, - z tyłu pojazdu lampa LED w koszu ochronnym, drabinka wejściowa na dach - nierdzewna, sygnał cofania, - na dachu uchwyty na drabinę wysuwną oraz działko wodno-pianowe, węże ssawne 110, - wykonanie na dachu pojazdu skrzyni aluminiowej na podręczny sprzęt typu łopaty, widły. c) Instalacja wodno - pianowa: - zbiornik wodny 2500 litrów z falochronami i włazem rewizyjnym, nierdzewny kwasoodporny, - zbiornik umieszczony wzdłuż osi pojazdu z falochronami i włazem rewizyjnym, umiejscowiony bezpośrednio za kabiną samochodu, - zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec 2 x 75, oraz w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, - montaż instalacji zalewania zbiornika przez autopompę, króciec 1x110 - geodezyjny, - autopompa dwuzakresowa AW 20/10-4/40 wydajność 2000 l/min przy ciśnieniu 10 bar, drugi zakres 400l/min przy ciśnieniu 40 bar + zwijadło wysokociśnieniowe zakończone prądownicą, napędzana przez przystawkę wyjścia mocy, reduktor obrotów, 2 wały napędowe, - zbiornik na środek pianotwórczy 250 l wykonany z blachy kwasoodpornej, - elementy układu wodno-pianowego wykonane z materiałów kwasoodpornych, - Niezależne ogrzewanie podziału autopompy. d) Wyposażenie układu wodno-pianowego: - wyjście ssawne o 110, - linia tłoczna 2 x o 75 - umieszczone z boku pojazdu, - napełnianie zbiornika z hydrantu, z zastosowaniem zaworu kulowego, - wyjście na działko - pianowe na podest dachu z zaworem 2,5 + działko DWP 16/24, - układ zasysania piany, - tablica sterująca z manometrami, regulacją obrotów silnika, elektronicznym wskaźnikiem poziomu wody i piany, - w przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: manometr niskiego ciśnienia, manometr wysokiego ciśnienia, manowakuometr, elektroniczny wskaźnik poziomu wody oraz środka pianotwórczego w zbiorniku samochodu, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, wyłącznik silnika pojazdu, kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika, - linia szybkiego natarcia wysokocisnieniowego, o długości węża 60 m, na zwijadle o napędzie elektrycznym. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody bez względu na ciśnienie i stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna, korbę z mechanizmem zębatym umożliwiającą zwijanie węża oraz napęd elektryczny, na końcu węża prądownicą wysokociśnieniową, - działko wodno - pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu. Przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. e) Instalacja elektryczna: - oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego: lampa zespolona belka Straż typu LED w koszu ochronnym na kabinie załogi, posiadająca sygnalizację dźwiękową modulowaną wraz możliwością podawania komunikatów, - lampa LBL z tyłu pojazdu, - oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi, schowków bocznych i schowka tylnego lampy LED - oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, - montaż nowych, tylnych lamp (zawierających stop, kierunkowskazy, światła tylne, cofania, przeciwmgielne), - lampy obrysowe LED, - lampy odblaskowe boczne, - montaż sygnału cofania dźwiękowego, - montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej LED, - wyprowadzenie na tablicy sterującej pracą autopompy - silnik stop - wyłączenie silnika, - montaż lamp oświetlenia bocznego typu LED, zewnętrznego, nad żaluzjami - oświetlenie pola pracy wokół nadwozia (5 szt.) wraz z osłonami, - montaż lamp oświetlenia pola pracy wokół podwozia (2 szt.) wraz z osłonami typu LED - montaż radiostacji, anteny i przetwornicy (radiostacja zamawiającego), - montaż gniazda do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego 24V - zintegrowanego z podłączeniem sprężarki zewnętrznej do zasilania powietrza, - montaż lamp pulsacyjnych niebieskich z przodu samochodu, - montaż lamp pulsacyjnych niebieskich po 2 sztuki na bokach zabudowy, - montaż elektronicznego wskaźnika poziomu wody i środka pianotwórczego w przedziale autopompy, - oświetlenie stopni wejściowych do kabiny załogi włączających się po otwarciu drzwi, - maszt oświetleniowy pneumatyczny z funkcją automatycznego składania z najaśnicami 2x1000 W, sterowanymi we wszystkich płaszczyznach elektrycznie za pomocą pilota, - lampa typu szperacz, - montaż sygnału dźwiękowego pneumatycznego na dachu pojazdu. f) Lakierowanie i konserwacja: - lakierowanie lakierami akrylowymi, - zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym, - samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym RAL 3000, - wykonanie napisów numerów operacyjnych w formie naklejki, dopuszcza się malowanie numerów tylko na dachu, - z przodu kabiny napis: STRAŻ POŻARNA białymi literami, wielkość 22 cm, - na przednich drzwiach kabiny pojazdu ma być umieszczone logo OSP w Przedborowej o wysokości 25 cm, - pomiędzy kabiną kierowcy, a kabiną załogi powinny znaleźć się napisy z numerami alarmowymi do stanowiska kierowania straży pożarnej 998 i 112, poprzedzony skrótem tel. albo elementem telefonu lub słuchawki telefonicznej, oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymaganiami KG PSP. g) Prace uzupełniające przy podwoziu: - mocowanie sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego dopasowanie do wymagań, ergonomii oraz użyteczności wg uzgodnienia z Zamawiającym. h) Wyposażenie pojazdu: - dwa kliny pod koła, - zestaw narzędzi - standardowy do obsługi pojazdu, - klucz do kół, - podnośnik hydrauliczny stosowny do podniesienia masy pojazdu, - przewód do pompowania kół z manometrem, - trójkąt ostrzegawczy, - apteczka, - gaśnica proszkowa. 3. Szkolenie z zakresu obsługi samochodu: - Wykonawca zapewni min. 3 - godzinne szkolenie z zakresu obsługi samochodu, - szkolenie odbędzie się w dniu odbioru końcowego samochodu, - Wykonawca pokryje koszty dojazdu osób, wyznaczonych do przeszkolenia. Samochód powinien posiadać wszelkie niezbędne świadectwa dopuszczenia do użytkowania, homologacje, badania techniczne i specjalistyczne, dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. Termin realizacji - do 20.08.2014 r. Gwarancja na podwozie - 24 miesiące. Gwarancja na wykonane nadwozie - 24 miesiące. Gwarancja na podzespoły - wg kart gwarancyjnych producentów. Gwarancja na części mechaniczne - silnik, skrzynia biegów, napędy - min. 24 miesiące..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.21.00.00 - Nadwozia pojazdów mechanicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu dostaw, zgodnie z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej trzy zamówienia dotyczące dostawy samochodu ratowniczo - gaśniczego przy czym każda wykazana dostawa nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku składania ofert przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne itp.) ocena tego warunku odbędzie się w sposób łączny. - wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy - których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia - Oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać warunek łącznie. W tym celu Wykonawca musi załączyć do oferty: - informację Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę: 300.000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych), dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę będą spełniać warunek łącznie. Ocena w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - opisanego w pkt 5.1. SIWZ, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonanie, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, przedkłada także dokumenty określone powyżej dotyczące tego podmiotu.;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie wystąpienia okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia; 2) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoszowice.probip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stoszowice, Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stoszowice, Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice, pok. nr 12 - sekretariat urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.