Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Mrocza: Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Modrakowo, Kosowo, Kozia Góra, Krukówko w Gminie Mrocza Etap I oraz kanalizacji deszczowej w Mroczy.
Numer ogłoszenia: 169813 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych, ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856357.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Modrakowo, Kosowo, Kozia Góra, Krukówko w Gminie Mrocza Etap I oraz kanalizacji deszczowej w Mroczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów w zakresie realizowanego przez ZRP Mrocza zlecenia p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Modrakowo, Kosowo, Kozia Góra, Krukówko w Gminie Mrocza Etap I oraz kanalizacji deszczowej w Mroczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.86.32.00 - Osprzęt do przewodów rurowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.32.00 - Osprzęt do przewodów rurowych Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 29.12.00.00 - Pompy i sprężarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.00.00 - Pompy i sprężarki Oryginalny kod CPV: 28.81.42.00 - Produkty betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.42.00 - Produkty betonowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem składania ofert. Wysokość wadium ustalono odrębnie dla każdej części zamówienia w zależności od ich wartości, i tak : dla części I 850,00 PLN dla części III 450,00 PLN dla części II 150,00 PLN dla części IV 700,00 PLN Całkowita wysokość wadium na wszystkie części zamówienia wynosi 2.150,00 PLN /słownie: dwatysiącestopięćdziesiątzłotych 00/100.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy : - spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - spełnią warunek dodatkowy: wyrazi zgodę na termin płatności - 30 dni liczony od dnia złożenia u Zamawiającego faktury za zrealizowane zamówienie wraz z wymaganym kompletem dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Wypełniony ,,Druk oferta,, - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie o terminie płatności. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 7. Wypełnione formularze cenowe dla odpowiedniej części zamówienia wg - załączników nr 1 - 4 do SIWZ. Dodatkowo dla I - III części zamówienia: 8. Oświadczenie, że zastosowane w ofercie materiały posiadają wszelkie niezbędne atesty, aprobaty i świadectwa oraz zobowiązanie się Oferenta do ich dostarczenia na wezwanie zamawiającego. Dodatkowo dla IV części zamówienia: 9. Oświadczenie o warunkach gwarancji z podaniem okresu gwarancji - minimum 3 lata.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych, 89-115 Mrocza ul. Łąkowa 7 telefon(y): 052 3856-357, fax: 052 3856-357.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 13:00, miejsce: Zakład Robót Publicznych, 89-115 Mrocza ul. Łąkowa 7 pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - CPV 28863200-5 ( 28830000-9, 288330000-0,28863200-1, 28863230-0, 28863241-0) Rury, osprzęt, studzienki - zał. nr 1 do SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rura PCV lita śr. 160mm x 4,7/6 mb z uszczelką mb 54 2 Rura PCV lita śr. 315mm x 7,7/6 mb z uszczelką mb 222 3 Rura PCV ze ścianką spieniona śr. 315mm x 7,7/6 mb z uszczelką mb 396 4 Rura PCV śr. 90 mm ciśnieniowa PN10 z uszczelkami mb 150 5 Rura PCV śr. 160 mm ciśnieniowa PN10 z uszczelkami mb 320 6 Mufka PCV śr. 160 mm Szt. 8 7 Kolano PCV śr. 160 mm kąt 45 st. Szt. 8 8 Mufka PCV śr. 315 mm Szt. 6 9 Kolano PCV śr. 110 mm kąt 90 st. ciśnieniowe PN 10 z uszczelką Szt. 4 10Kolano PCV śr. 90 mm kąt 45 st. ciśnieniowe PN 10 z uszczelką Szt. 2 11Hydrant nadziemny śr. 80 typ Jafar lub równoważny Szt. 1 12 Zasuwa śr. 80 mm Szt. 3 13 Zasuwa śr. 100 mm Szt. 1 14 Kolano stopowe śr. 80 mm Szt. 1 15 Trójnik żeliwny śr. 100/80 mm Szt. 1 16FW śr. 110 mm Szt. 4 17Nawiertka na rurę PCV śr. 110/32 z wyprowadzeniem Szt. 2 18Wpust deszczowy żeliwny typ ciężki 40t Szt. 6 19Właz żeliwny typ ciężki 25 t Szt. 11 20RK fi 200 Szt. 2 21Zasuwa śr. 200 Szt. 2 22FF fi 200, l = 0,3 m Szt. 3 23FF fi 200, l = 0,5 m Szt. 2 24FF fi 200, l = 1,0 m Szt. 1 25Łuk PCV fi 160 PN 10 kąt 90 st. z uszczelką Szt. 2 26Łuk PCV fi 160 PN 10 kąt 45 st. z uszczelką Szt. 2 27Nawiertka na rurę PCV 160/50 z wyprowadzeniem ( teleskop ) Szt.2 28Wąż PE 50 PN 10 mb 300 29Kineta PE fi 600/315 przelot Szt. 3 30Rura karbowana fi 600/ 6m mb 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.32.00-5, 28.83.00.00-9, 28.83.30.00-0, 28.86.32.00-1, 28.86.32.30-0, 28.86.32.41-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - CPV 28814200-3 ( 28814240-5, 28830000-9 )Produkty betonowe, rury,studnie kanalizacyjne - zał. nr 2 do SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Kręgi żelbetowe ze stopniami śr. 1200 mm h=0,5m Szt. 33 2Pokrywa nadstudzienna śr. 1440 mm Szt. 10 3Rura betonowa śr. 500 mm h=700mm Szt. 10 4Pierścień odciążający Szt. 8 5Kręgi żelbetowe ze stopniami śr. 1400 mm h=0,5m Szt.3 6Pokrywa nadstudzienna śr. 1640 mm Szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.42.00-3, 28.81.42.40-5, 28.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - CPV 29120000-6( 29131144-7, 31161900-1,31224300-5 ) Pompy, układy sterowania - zał. nr 3 do SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Pompa z osprzętem typ EA08-73W-260 BA z silnikiem T 17-4 /16V kabel HO7RN-E10G 1,5 Szt. 2 2Szafka sterownicza do przepompowni Szt. 1 3Przepływomierz elektromagnetyczny fi 1600 ciśnienie 1,6 Mpa typ MPP , czujnik ze złączem kołnierzowym firmy ENKO lub równoważny i czytnikiem zewnętrznym Kpl 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.12.00.00-6, 29.13.11.44-7, 31.16.19.00-1, 12.24.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - CPV 45231300-8 Przewierty - zał. nr 4 do SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przewiert metodą wiercenia poziomego dla rury fi 250, dł. 16 mb wraz z rurą ochronną stalową fi 273x10 bezszwową RK Szt. 5 2Przewiert metodą wiercenia poziomego dla rury fi 200, dł. 16 mb wraz z rurą ochronną stalową fi 219x8 bezszwową RK Szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa ulicy Dobrzyckiego oraz Żwirki i Wigury w Obornikach wraz z odwodnieniem.
- "Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej przy budynkach Stacji Uzdatniania Wody w Jarząbkowie, Oczyszczalni ścieków w Niechanowie i Urzędu Gminy w Niechanowie"
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Orzysz
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Pompy i sprężarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.