To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Wałbrzych: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Budowa sali audytoryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 169856 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120038 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu, ul. Zamkowa 4, Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Budowa sali audytoryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji Budowa sali audytoryjnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić inwestycję zgodnie z założeniami przyjętymi we wniosku o finansowanie inwestycji, umową o dofinansowanie i innymi dokumentami określonymi prze instytucję zarządzającą w ramach Działania 7.1 Rozwój infrastruktury szkolnictwa wyższego. Wniosek o finansowanie inwestycji, komplet dokumentacji projektowej na budowę sali audytoryjnej wraz z pozwoleniem na budowę i inne niezbędne dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego przy ul Zamkowej 4 w pokoju 301. Z dokumentami tymi można się zapoznać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi: 1.Przeprowadzenie inwestycji zgodnie z założonym harmonogramem, 2.Reprezentowanie interesów Inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 3.Przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale i w uzgodnieniu z Inwestorem postępowania przetargowego na wybór wykonawcy inwestycji w trybie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4.Doprowadzenie do zawarcia umowy z Wykonawcą Inwestycji, 5.Przekazanie Wykonawcy Inwestycji dokumentacji projektowej, 6.Zgłoszenie rozpoczęcia inwestycji do odpowiednich instytucji, 7.Codzienna obecność na placu budowy co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej ze strony Inwestora Zastępczego za realizację przedmiotu umowy, 8.Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy Inwestycji przy udziale Inwestora, 9.Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, 10.Dopilnowanie właściwego oznaczenia inwestycji (w tablice informacyjne), oraz niezbędnych wbudowanych w trakcie realizacji inwestycji przedmiotów i urządzeń (naklejki, tabliczki) odpowiednimi znakami graficznymi i innymi danymi w sposób zgodny z zasadami wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach Narodowej Strategii Spójności, 11.Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie wytyczenia geodezyjnego oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne, 12.Dopilnowanie odbioru podłoża przez geologa i potwierdzenia tego faktu stosownym zapisem, 13.Kontrola zgodności realizacji z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, 14.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, 15.Akceptowanie w uzgodnieniu z Inwestorem dostarczonych przez Wykonawcę Inwestycji próbek materiałów wykończeniowych, 16.Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub ) ulegających zakryciu, 17.Prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej wszystkich robót budowlanych,a w szczególności robót zanikających lub ulegających zakryciu, 18.Dokonywanie czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą Inwestycji. W ramach tych czynności Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do: a)stwierdzenia gotowości do odbioru, b)przeprowadzenia odbiorów robót ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz ostatecznego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Inwestorowi. Odbiór końcowy przy udziale Inwestora. c)egzekwowania od Wykonawcy Inwestycji i przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, d)skompletowania i przekazania Inwestorowi kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji, 19.Sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, 20.Bieżąca współpraca z projektantem 21.Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez Wykonawcę Inwestycji i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, 22.Opracowywanie sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego, 23.Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 24.Kwalifikowanie zasadności w uzgodnieniu z Inwestorem wykonania ewentualnych robót dodatkowych, 25.Pozyskanie inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz dokumentacji powykonawczej, 26.Prowadzenie narad roboczych i koordynacyjnych na budowie z wykonawcami robót, sporządzanie z narad protokołów lub notatek ustaleń oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, 27.Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także tych wymagających odkrycia robót lub elementów 28.Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 29.Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 30.Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy 31.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót , bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, 32.Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji Inwestorowi 33.Przygotowanie i złożenie w imieniu Inwestora dokumentów dotyczących wniosku o pozwolenie na użytkowanie, zgłoszenia o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, umów przyłączeniowych do odpowiednich sieci jeżeli są wymagane 34.Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej ( w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji 35.Egzekwowanie usunięcia przez projektanta i wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 36.Przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale Inwestora postępowania przetargowego na wybór audytora zewnętrznego inwestycji w trybie zamówienia publicznego w terminie i zgodnie z założeniami przyjętymi we wniosku o dofinansowanie - w uzgodnieniu z Inwestorem 37.Skompletowanie dokumentacji powykonawczej 38.Przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych. 39.Realizacja uprawnień Inwestora z tytułu rękojmi i gwarancji 40.Przygotowanie i złożenie na ręce Inwestora wszelkich dokumentów związanych z projektem wymaganych przez instytucję zarządzającą wynikających z posiadanej przez Inwestora umowy o dofinansowanie lub innych dokumentów związanych z projektem (w zakresie rozliczeń, informacji dotyczących inwestycji, sprawozdań itp.) 41.Uczestnictwo w kontrolach związanych z projektem przeprowadzanych przez instytucję zarządzającą lub inne jednostki uprawnione do przeprowadzenia kontroli w tym zakresie 42.Prowadzenie kompleksowe spraw finansowo księgowych w tym: a)Prowadzenie rachunkowości inwestycyjnej zadania b)Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości c)Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie realizowanej inwestycji z równoczesnym obowiązkiem uzgadniania z Inwestorem poniesionych nakładów - raz na miesiąc d)Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą Inwestycji e)opisywanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur VAT zgodnie z wymaganiami instytucji zarządzającej f)Sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę Inwestycji, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Inwestorowi do zapłaty, g)Sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót, h)Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań od Wykonawcy inwestycji za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie. i)Dopilnowanie by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone j)Rozliczenie końcowe inwestycji k)Sporządzanie dowodów przekazania środków trwałych i środków trwałych mniejszej wartości na majątek inwestora zgodnie z obowiązującymi przepisami (OT, OW) l)Przygotowywanie w uzgodnieniu z Inwestorem i złożenie w odpowiednich terminach niezależnie od kwot poniesionych wydatków wniosków o płatność do instytucji zarządzającej zgodnie z wymaganiami ze wszelkimi niezbędnymi załącznikami do wniosku. Wszelkie dokumenty które powstaną podczas realizacji inwestycji muszą być oznaczone odpowiednimi znakami graficznymi i innymi danymi w sposób zgodny z zasadami wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach Narodowej Strategii Spójności...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81827.19 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, że zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 7 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na Dolnym Śląsku (Edukacja) Działanie 7.1 Rozwój infrastruktury szkolnictwa wyższego..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "INWEST - PROJEKT" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Inwest-Projekt Sp. z o.o., Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 81827.19
- Oferta z najniższą ceną: 81827.19 oferta z najwyższą ceną: 334362.82
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Nadbudowa i rozbudowa budynku głównego pomiędzy skrzydłami B i C z przeznaczeniem pomieszczeń na rejestrację główną Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
- "Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 380 ul. Wrocławska na odcinku od ul. Piotrowskiego do ul. Grota Roweckiego" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- (2025) Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
- Objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz modułu Kadry i Płace.
- "Remont dachów budynków przy ul. Niepodległości 94 i Andersa 15a w Wałbrzychu - zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa i montaż drzwi do pokoi i pomieszczeń technicznych na III piętrze w Hotelu Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. w Wałbrzychu przy ul. Ratuszowej 6
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Budowa zastawek na rowach melioracyjnych na użytku ekologicznym "Polder Woźnice"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Nadzór inwestorski dla zadania Unowocześnienie i dostosowanieOddziału Obserwacyjno-Zakaźnego do walki z COVID19 i innych chorób zakaźnych oraz przebudowa III piętra budynku Szpitala Specjalistycznego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola
- Remont konstrukcji i pokrycia dachów budynku Stacji Poboru i Uzdatniania Wody oraz budynku Administracji w szpitalu w Ludwikowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.