eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekOpracowanie projektu technicznego budowy sieci wodno-kanalizacyjnej dla kolonii wsi Królikowo włącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Olsztynek: Opracowanie projektu technicznego budowy sieci wodno-kanalizacyjnej dla kolonii wsi Królikowo włącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Numer ogłoszenia: 169864 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka , ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu technicznego budowy sieci wodno-kanalizacyjnej dla kolonii wsi Królikowo włącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do celów projektowych. 2. Wykonanie projektu technicznego budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków w miejscowości kol. Królikowo po zaproponowanej trasie na załączonej mapie poglądowej . 3. Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. 4. Wykonanie uzgodnień ZUD i branżowych. 5. Uzyskanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Olsztynie 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy , którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3. udzielą 3 letniej rękojmi i co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane prace, 4. spełnią wymagania dotyczące wadium, 5. przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b). Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy,(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary(Dz. u Nr 197, poz1661) nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych prze osoby fizyczne, e) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 projektów technicznych o wartości o wartości kosztorysowej zadań minimum 100.000,00 tys. zł. każda, odpowiadających swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia - projekty budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót , i zawierać: okres realizacji, miejsce wykonania, zakres i wartość), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają ten warunek wymaganego doświadczenia. h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych o wartości minimum 200,0 tys. zł. każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budowa ulic wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót , i zawierać: okres realizacji, miejsce wykonania, zakres i wartość), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają ten warunek wymaganego doświadczenia. i) wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu i wartości wykonywanych przez nich czynności. Wartość robót które będą wykonywać podwykonawcy nie może przekroczyć 50% kosztów zadania. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1,4,5,6 składa Dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 21A lub pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztynek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Olsztynku 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Olsztynku 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1 pok nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.