eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › WYWÓZ ODPADÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Lubin: WYWÓZ ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 169873 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, fax (076) 8403140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.lubin.pl, www.ug.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na wywozie odpadów. Zakres usług obejmuje w szczególności wywóz : wysegregowanych przez mieszkańców gminy, odpadów szkła i plastyku z 31 miejscowości gminy oraz niesegregowanych stałych odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych, Ochotniczych Straży Pożarnych, boisk sportowych na terenie Gminy Lubin oraz z Urzędu Gminy Lubin; nieodpłatne podstawienie pojemników do gromadzenia niesegregowanych, stałych odpadów komunalnych; wymiana na własny koszt pojemników do niesegregowanych, stałych odpadów komunalnych, w przypadku ich zużycia lub kradzieży; dodatkowy wywóz odpadów segregowanych i niesegregowanych w przypadku wcześniejszego zapełnienia pojemników, po telefonicznym zgłoszeniu przez sołtysa wsi; ewentualne wyposażenie miejsc gromadzenia odpadów w dodatkowe pojemniki do zbiórki odpadów w czasie trwania umowy na pisemne zlecenie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi SIWZ. Warunkiem udziału w przetargu jest: - załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie transportu odpadów; - załączenie do oferty zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane zgodnie z treścią art. 28 ust. 1, 3 ustawy o odpadach przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów; - załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy zobowiązującego się do przekazywania odebranych odpadów podmiotowi posiadającemu zezwolenie na unieszkodliwienie, odzysk i recykling odpadów; - załączenie do oferty minimum 1 referencji w zakresie wykonanych zamówień na usługi wywozu odpadów trwające co najmniej 1 rok w ciągu ostatnich 3 lat; - załączenie do oferty wykazu posiadanych środków technicznych niezbędnych do świadczenia usług wywozu odpadów, w tym minimum po jednym pojeździe przystosowanym do odbioru odpadów szkła i plastyku z systemem samowyładowczym oraz jednego specjalistycznego samozaładowczego pojazdu samochodowego (śmieciarka) do odbioru niesegregowanych stałych odpadów komunalnych. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie Wykonawcy zobowiązującego się do przekazywania odebranych odpadów podmiotowi posiadającemu zezwolenie na unieszkodliwienie, odzysk i recykling odpadów; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie transportu odpadów; -zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane zgodnie z treścią art. 28 ust. 1, 3 ustawy o odpadach przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów; -minimum 1 referencja w zakresie wykonanych zamówień na usługi wywozu odpadów trwające co najmniej 1 rok w ciągu ostatnich 3 lat; -wykaz posiadanych środków technicznych niezbędnych do świadczenia usług wywozu odpadów, w tym minimum po jednym pojeździe przystosowanym do odbioru odpadów szkła i plastyku z systemem samowyładowczym oraz jednego specjalistycznego samozaładowczego pojazdu samochodowego (śmieciarka) do odbioru niesegregowanych stałych odpadów komunalnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl, www.ug.lubin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Łokietka 6a, pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.