Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Lubin: WYWÓZ ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 169873 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, fax (076) 8403140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.lubin.pl, www.ug.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na wywozie odpadów. Zakres usług obejmuje w szczególności wywóz : wysegregowanych przez mieszkańców gminy, odpadów szkła i plastyku z 31 miejscowości gminy oraz niesegregowanych stałych odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych, Ochotniczych Straży Pożarnych, boisk sportowych na terenie Gminy Lubin oraz z Urzędu Gminy Lubin; nieodpłatne podstawienie pojemników do gromadzenia niesegregowanych, stałych odpadów komunalnych; wymiana na własny koszt pojemników do niesegregowanych, stałych odpadów komunalnych, w przypadku ich zużycia lub kradzieży; dodatkowy wywóz odpadów segregowanych i niesegregowanych w przypadku wcześniejszego zapełnienia pojemników, po telefonicznym zgłoszeniu przez sołtysa wsi; ewentualne wyposażenie miejsc gromadzenia odpadów w dodatkowe pojemniki do zbiórki odpadów w czasie trwania umowy na pisemne zlecenie Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi SIWZ. Warunkiem udziału w przetargu jest: - załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie transportu odpadów; - załączenie do oferty zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane zgodnie z treścią art. 28 ust. 1, 3 ustawy o odpadach przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów; - załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy zobowiązującego się do przekazywania odebranych odpadów podmiotowi posiadającemu zezwolenie na unieszkodliwienie, odzysk i recykling odpadów; - załączenie do oferty minimum 1 referencji w zakresie wykonanych zamówień na usługi wywozu odpadów trwające co najmniej 1 rok w ciągu ostatnich 3 lat; - załączenie do oferty wykazu posiadanych środków technicznych niezbędnych do świadczenia usług wywozu odpadów, w tym minimum po jednym pojeździe przystosowanym do odbioru odpadów szkła i plastyku z systemem samowyładowczym oraz jednego specjalistycznego samozaładowczego pojazdu samochodowego (śmieciarka) do odbioru niesegregowanych stałych odpadów komunalnych. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie Wykonawcy zobowiązującego się do przekazywania odebranych odpadów podmiotowi posiadającemu zezwolenie na unieszkodliwienie, odzysk i recykling odpadów; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie transportu odpadów; -zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane zgodnie z treścią art. 28 ust. 1, 3 ustawy o odpadach przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów; -minimum 1 referencja w zakresie wykonanych zamówień na usługi wywozu odpadów trwające co najmniej 1 rok w ciągu ostatnich 3 lat; -wykaz posiadanych środków technicznych niezbędnych do świadczenia usług wywozu odpadów, w tym minimum po jednym pojeździe przystosowanym do odbioru odpadów szkła i plastyku z systemem samowyładowczym oraz jednego specjalistycznego samozaładowczego pojazdu samochodowego (śmieciarka) do odbioru niesegregowanych stałych odpadów komunalnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl, www.ug.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Łokietka 6a, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Wykonywanie usług dozorowania obiektów i mienia na potrzeby Regionalnego Centrum Sportowego Sp. z o.o.
- Remont bieżni lekkoatletycznej wraz ze skocznią w dal przy Szkole Podstawowej Nr 9 - ul. Legnicka 1 w Lubinie (59-300)"
- Remont fragmentu zabytkowego muru miejskiego przylegającego do Wzgórza Zamkowego - adres: Lubin, działka nr 67/4, obręb 5.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadań "Remont dróg powiatowych: nr 1232D w Zimnej Wodzie - na odcinku około 1600 m; nr 1231D Lubin-Księginice - na odcinku około 2800 m"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuczna
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych
- Udostępnienie, obsługa, odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych dostarczanych przez mieszkańców Miasta Podkowa Leśna do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
- Rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo - parkowego w Pomianach - odtworzenie stolarki okiennej i drzwiowej
- świadczenie usług komunalnych.
- Wykonanie usług polegających na wywozie nieczystości stałych typowych, selektywnej zbiórce odpadów komunalnych, wywozie śmieci nietypowych na nieruchomościach będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.