To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-01
Końskie: Sukcesywnie przez okres 12 miesięcy dostawy-jednorazowego
sprzętu medycznego wg zadań 1 - 12
Numer ogłoszenia: 169889 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98615 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywnie przez okres 12 miesięcy dostawy-jednorazowego sprzętu medycznego wg zadań 1 - 12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego wg poniższego zestawienia: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy ; -sterylny sprzęt jednorazowego użytku-strzykawki ,igły, kaniule, rurki, dreny itp.- 61 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy; - sterylne cewniki pooperacyjne i zestawy do zabiegów - 14 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy; - sprzęt ju ogólnoszpitalny, aparaty do przetoczeń, butelki, dreny, worki, cewniki, ostrza .- 48 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy ; -sterylny.- sprzęt j/u do zabiegów , diagnostyki i intensywnej terapii - 9 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy;- sterylne j.u. igły do biopsji - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy; - sprzęt ju.- klipsy , podwieszki naczyniowe, czyściki do końcówek elektrod - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy ; -sterylny sprzęt jednorazowego użytku (do odsysania i zbiórki wydzielin). - 11 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy;- sterylny sprzęt jednorazowego użycia do znieczuleń - 23 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy; - specjalistyczne prowadniki i zestawy do szynowania moczowodów. - 7 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy; - specjalistyczne staplery liniowe - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 2.11 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy; - specjalistyczne cewniki urologiczne-7 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 2.12 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy; - przyrządy do rozpuszczania leków - 2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy ; -sterylny sprzęt jednorazowego użytku-strzykawki ,igły, kaniule, rurki, dreny itp.- 61 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek, ul. Kopernika 19, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 223936,89
Oferta z najniższą ceną: 223936,89 / Oferta z najwyższą ceną: 240416,62
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy; - sterylne cewniki pooperacyjne i zestawy do zabiegów - 14 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k., ul.Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19778,47
Oferta z najniższą ceną: 19778,47 / Oferta z najwyższą ceną: 19778,47
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy; - sprzęt ju ogólnoszpitalny, aparaty do przetoczeń, butelki, dreny, worki, cewniki, ostrza .- 48 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ARMED HURTOWNIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO TOMASZ PODESEK ODDZIAŁ BUSKO ZDRÓJ
- ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek ul. Kopernika 19 A, 28-100 Busko Zdrój, ul.Kopernika 19 A, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 229440,11
Oferta z najniższą ceną: 229440,11 / Oferta z najwyższą ceną: 250917,35
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy ; -sterylny.- sprzęt j/u do zabiegów , diagnostyki i intensywnej terapii - 9 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medtronic Polska Sp. z o.o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28894,32
Oferta z najniższą ceną: 28894,32 / Oferta z najwyższą ceną: 28894,32
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy;- sterylne j.u. igły do biopsji - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BERYL MED Ltd., ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8337,60
Oferta z najniższą ceną: 8337,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8337,60
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy; - sprzęt ju.- klipsy , podwieszki naczyniowe, czyściki do końcówek elektrod - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BERYL MED Ltd., ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22431,60
Oferta z najniższą ceną: 22431,60 / Oferta z najwyższą ceną: 22431,60
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy ; -sterylny sprzęt jednorazowego użytku (do odsysania i zbiórki wydzielin). - 11 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BERYL MED Ltd., ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90158,40
Oferta z najniższą ceną: 90158,40 / Oferta z najwyższą ceną: 90158,40
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy;- sterylny sprzęt jednorazowego użycia do znieczuleń - 23 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul.Tysiaclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161364,74
Oferta z najniższą ceną: 161364,74 / Oferta z najwyższą ceną: 161364,74
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy; - specjalistyczne prowadniki i zestawy do szynowania moczowodów. - 7 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Advance Europe Sp. z o.o., ul. Szkrzetuskiego 30 m.3, 02-726 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55026,00
Oferta z najniższą ceną: 55026,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55026,00
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy; - specjalistyczne staplery liniowe - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BERYL MED Ltd., ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27907,20
Oferta z najniższą ceną: 27907,20 / Oferta z najwyższą ceną: 43783,20
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy; - specjalistyczne cewniki urologiczne-7 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Spółka z o o Sp. k., ul. Częstochowska 38/52,, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16804,80
Oferta z najniższą ceną: 16804,80 / Oferta z najwyższą ceną: 16804,80
Waluta: PLN .
Część NR: 12
Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy; - przyrządy do rozpuszczania leków - 2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Baxter Polska Sp. z o.o ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 8,, 00-380 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15600,60
Oferta z najniższą ceną: 15600,60 / Oferta z najwyższą ceną: 15600,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
- Zakup usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Końskich
- Dostawa instrumentów muzycznych dla PSM I stopnia w Końskich
- Zakup sterylizatora niskotemperaturowego na nadtlenek wodoru
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 105.24 Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych, pasków odczynnikowych wyrobów diagnostycznych i jednorazowych artykułów medycznych.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.