Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Toruń: Dostawa Komory klimatycznej do badań starzeniowych w zmiennych warunkach wilgotności i temperatury
Numer ogłoszenia: 169919 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników , Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6500044 w.149, 123, faks 056 6500333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.impib.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Komory klimatycznej do badań starzeniowych w zmiennych warunkach wilgotności i temperatury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Oddziału Farb i Tworzyw Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników, zlokalizowanego w Gliwicach, ul. Chorzowska 50A Komory klimatycznej do badań starzeniowych w zmiennych warunkach wilgotności i temperatury, zwanej dalej także stanowiskiem. 2.Komora klimatyczna do badań starzeniowych powinna składać się z: Moduł 1 - komory klimatycznej do badań starzeniowych w zmiennych warunkach wilgotności i temperatury, Moduł 2 - komory do badań w obniżonych temperaturach (zamrażarka) Moduł 3 - komór do badań w podwyższonych temperaturach (piec, suszarki) Moduł 4 - stołowego stanowiska do przyśpieszonych badań starzeniowych pod wpływem UV z lampą ksenonową. Parametry techniczne poszczególnych modułów: MODUŁ 1 Komora klimatyczna do badań starzeniowych w zmiennych warunkach wilgotności i temperatury Podstawowe dane: pojemność komory min. 500 l - wymiary wewnętrzne minimum: szerokość: 850 mm, wysokość: 850 mm - komora robocza wykonane ze stali nierdzewnej, - maksymalna długość zewnętrzna komory: 1850mm Własności techniczne: zakres regulacji temperatury od -75 °C do +180 °C, zakres regulacji wilgotności od 10 do 98 %RH, zakres temperatury dla pracy z wilgotnością od +5 do +95 °C - zakres punktu rosy: od +2°C do +94°C dla testów ciągłych; - stabilność wilgotności < 3 %RH, Według IEC 60068-3-5, IEC 60068-3-6: - stabilność temperatury ? 0.5 °C, - szybkość zmian temperatury przy grzaniu min. 6 °C min., - szybkość zmian temperatury przy chłodzeniu min. 6°C min. - obciążenie cieplne: (-55°C) 1500 W - komora chłodzona powietrzem. Wyposażenie: - skraplacz zintegrowany z komorą (wewnątrz komory) - zewnętrzny dodatkowy czujnik temperatury i wilgotności (z certyfikatem) do sprawdzania pracy komory - wbudowana kolumna demineralizacyjna - pomiar wilgotności za pomocą układu psychometrycznego - dwa przepusty boczne - drzwi z oknem o wymiarach minimum: 400x400 mm - 2 półki ze stali nierdzewnej System sterowania sterowanie za pomocą sterownika PLC i panelu dotykowego możliwość sterowania pracy komory w trybie ręcznym i programowym możliwość zbierania danych, wymagane zewnętrzne oprogramowanie do sterowania komorą komunikacja z zewnętrznym oprogramowaniem za pomocą Ethernet. MODUŁ 2 Komora do badań w obniżonych temperaturach (zamrażarka) Podstawowe dane: pojemność komory min. 200 l - wymiary wewnętrzne minimum: szerokość: 600 mm, wysokość: 650 mm - komora robocza wykonane ze stali nierdzewnej, - maksymalna długość zewnętrzna komory: 1600mm Własności techniczne: zakres regulacji temperatury od -40 °C do +180 °C, - stabilność temperatury ? 0.3 °C, - szybkość zmian temperatury przy grzaniu min. 4°C min., - szybkość zmian temperatury przy chłodzeniu min. 3°C min. Wyposażenie: - wbudowana kolumna demineralizacyjna - dwa przepusty boczne - drzwi z oknem o wymiarach minimum: 400x400 mm - 2 półki ze stali nierdzewnej System sterowania sterowanie za pomocą sterownika PLC i panelu dotykowego umieszczonego na drzwiach komory możliwość sterowania pracy komory w trybie ręcznym i programowym, możliwość zbierania danych, wymagane zewnętrzne oprogramowanie do sterowania komorą komunikacja z zewnętrznym oprogramowaniem za pomocą Ethernet MODUŁ 3 Komory do badań w podwyższonych temperaturach (suszarki, piec) A suszarki duże - 2 sztuki Podstawowe własności techniczne: Zakres regulacji temperatury od +10°C (powyżej temperatury otoczenia) do +300°C Pojemność komory roboczej minimum 400 litrów, Szerokość wewnętrzna nie mniejsza niż: 1000mm Głębokość wewnętrzna nie mniejsza niż: 550mm Głębokość zewnętrzna nie większa niż: 800 mm Rozdzielczość ustawiania temperatury: 0,1°C do 99,9 °C, powyżej 0,5 °C, Komora robocza i obudowa zewnętrzna wykonane ze stali nierdzewnej, Wymuszony obieg powietrza Elektronicznie kontrolowana prędkość wewnętrznego wentylatora w krokach co 10 %,, Obciążenie półki: 30 kg, Maksymalne obciążenie w komorze: 300 kg, Zawarte wyposażenie: 2 półki ze stali nierdzewnej , System sterowania: możliwość programowania cyklicznych zmian temperatury Ethernet (LAN) oraz USB do programowania, akwizycji danych oraz monitorowania Raportowanie o błędach na dowolnie zdefiniowany adres e-mail, - Mechaniczne zabezpieczenie przed przegrzaniem (TB), - Wielopoziomowe zabezpieczenie temperaturowe typu TWW TBW (klasy 3.1 lub 2), - Funkcja ASF - automatyczne śledzenie temperatury w zadaną tolerancją, - Możliwość sterowania mocą grzałek górnej i dolnej w zakresie +- 50%, - Identyfikacja użytkownika poprzez nadanie numeru ID, - Wyświetlanie na ekranie komory ostatnich 10 000 wartości zarejestrowanych w pamięci kontrolera, - certyfikat kalibracji fabrycznej przy 160 °C. B suszarka mała - 1 sztuka Podstawowe własności techniczne: Zakres regulacji temperatury od +10°C (powyżej temperatury otoczenia) do +300°C Szerokość wewnętrzna nie mniejsza niż: 400mm Głęgokość wewnętrzna nie mniejsza niż: 300mm Głębokość zewnętrzna nie większa niż: 550 mm Pojemność komory roboczej minimum 50 litrów, Rozdzielczość ustawiania temperatury: 0,1°C do 99,9°C, powyżej 0,5°C, Komora robocza i obudowa zewnętrzna wykonane ze stali nierdzewnej, Wymuszony obieg powietrza Elektronicznie kontrolowana prędkość wewnętrznego wentylatora w krokach co 10 %, Obciążenie półki:20 kg, Maksymalne obciążenie w komorze: 80 kg, Zawarte wyposażenie: - 1 półka ze stali nierdzewnej, - Mechaniczne zabezpieczenie przed przegrzaniem (TB), - Wielopoziomowe zabezpieczenie temperaturowe typu TWW/TBW (klasy 3.1 lub 2), - Funkcja ASF - automatyczne śledzenie temperatury w zadaną tolerancją, - Możliwość sterowania mocą grzałek górnej i dolnej w zakresie +- 50% C Piec 140 l Podstawowe własności techniczne: Zakres regulacji temperatury od +50°C do +350°C Stabilność temperatury w czasie ? 1 °C Stabilność temperatury w przestrzeni ? 5 °C Pojemność komory roboczej minimum 140 litrów, Wymuszony obieg powietrza Zawarte wyposażenie: - 3 półki ze stali nierdzewnej MODUŁ 4 Stołowe stanowisko do przyśpieszonych badań starzeniowych z lampą ksenonową Podstawowe własności techniczne: Lampa ksenonowa chłodzona powietrzem o mocy 1.7 kW (+ dwie zapasowe), Mikroprocesorowy kontroler z kolorowym ekranem dotykowym, możliwość wpisania 10 programów testów, do 12 segmentów w programie, interfejs RS-232, karta pamięci do rejestracji przebiegu badania, Programowanie, pomiar, automatyczna regulacja i odczyt natężenia promieniowania, zakres regulacji od 250 W m2 do 765 W m2 w zakresie widmowym od 300 do 800 nm Programowanie, pomiar, automatyczna regulacja i odczyt temperatury czarnego wzorca w zakresie od 40-100 °C Programowanie czasu trwania badania w godzinach lub poprzez określenie dawki w MJ m2, Odczyt temperatury powietrza w komorze roboczej, System wymiennych filtrów do zmiany zakresu promieniowania w obszarze UV : - Typu max-UV - punkt odcięcia 270 nm, - Światło zewnętrzne - punkt odcięcia 300 nm, - Światło zza szyby okiennej 6 lub 3 mm - punkt odcięcia 320 nm, - Zewnętrzny system chłodzenia powietrza w komorze roboczej , - System zraszania (nadeszczania) próbek, - Powierzchnia ekspozycji ok. 1100 cm2, stolik na próbki 390 x 300 mm - Uchwyty do próbek proszkowych. 3.Zamawiający wymaga spełnienia wymagań w zakresie oznaczenia wyrobów znakiem CE oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu budowy, zasad działania, obsługi w czasie eksploatacji urządzenia, ze szczególnym uwzględnieniem czynności mogących doprowadzić do uszkodzenia oraz przepisów BHP 4.Zamawiający wymaga aby: a)Urządzenie było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją. b)Wykonawca przekazał Zamawiającemu pełną dokumentację w języku polskim umożliwiającą bezpieczną i skuteczną obsługę dla dostarczonego urządzenia. c)Wykonawca przekazał Zamawiającemu Instrukcję w języku polskim. d)Wykonawca zapewnił transport urządzenia wraz z jego ubezpieczeniem na koszt własny. Transport obejmuje również wniesienie urządzeń na miejsce ich użytkowania. e)Wykonawca zapewnił na własny koszt montaż urządzenia w miejscu jego użytkowania i szkolenie w zakresie obsługi. f)Wykonawca zapewnił realizację serwisu dostarczonego urządzenia w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia przez użytkownika . 5.Ocena spełniania przez oferowane urządzenie wymagań określonych przez Zamawiającego dokonane będzie na podstawie tabeli zgodności oferowanych urządzenia i zestawienia ich parametrów z wymaganymi przez Zamawiającego (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). 6.Zamawiający zaleca wykonawcom wizję lokalną przewidywanego miejsca posadowienia urządzenia w budynku Oddziału farb i Tworzyw w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej 50A. Zamawiający nie dopuszcza ingerencji w ściany i trwałe elementy budynku przy dokonywaniu dostawy do tego miejsca (otwór drzwiowy 1140x2000mm)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.60.00 - Przyrządy badawcze 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędną do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Tabela zgodności oferowanego urządzenia i zestawienie jego parametrów z wymaganymi przez Zamawiającego (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedze i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolność finansową innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 12.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust. 1 i art.24 ust. 2 pkt 5 ustawy; 2) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a)dopuszczalna jest zmiana miejsca dostawy przedmiotu umowy w przypadku wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie przewidywał w chwili zawarcia umowy, b)dopuszczalna jest zmiana parametrów funkcjonalno-technicznych opisanych w załączniku nr 1 do umowy, jeżeli będą one korzystne w ocenie Zamawiającego, a w szczególności w przypadku innowacyjnych rozwiązań wprowadzonych przez producenta, przy jednoczesnym nie zwiększaniu wartości umowy, c)dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji niniejszej umowy w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie Projektu Modernizacja, przebudowa i doposażenie laboratoriów w specjalistyczną aparaturę badawczą Oddziału Farb i Tworzyw w Gliwicach Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników nr UDA - RPSL.01.03.00-00-041 12-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013;Priorytet I:Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość Działanie 1.3. Transfer technologii i innowacji, nr projektu- 1456.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.impib.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 87-100 Toruń, pokój 102..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń.sekretariat pok.107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu Modernizacja, przebudowa i doposażenie laboratoriów w specjalistyczną aparaturę badawczą Oddziału Farb i Tworzyw w Gliwicach Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników nr UDA - RPSL.01.03.00-00-041 12-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013;Priorytet I:Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.3.Transfer technologii i innowacji, nr projektu- 1456.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.