eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaOdnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Legnica: Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 169925 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7238213, faks 076 7238206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji części wspólnych czynnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Legnicy, w ramach programu aplikującego o współfinansowanie przez Unię Europejską pod nazwą Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych: - część I budynki przy ul. Bolesława Chrobrego nr 2, 3, 4, 5, - część II budynki przy ul. Bolesława Chrobrego nr 5a, 6, 7, - część III budynki przy ul. Bolesława Chrobrego nr 14, 15, 16, 17, Wały Poniatowskiego nr 11a Zakres renowacji części wspólnych czynnych budynków mieszkalnych: 1) Dachy: a) wymiana ceramicznego i papowego pokrycia dachowego, b) wzmocnienie lub wymiana elementów konstrukcyjnych i łacenia, c) przemurowanie, przetarcie, uzupełnienie tynków i malowanie kominów, d) uzupełnienie lub wymiana ław kominiarskich, e) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, w budynkach przy ul. Bolesława Chrobrego 4, 5, 5a, 6, 7, 14, 15, 16, 17, Wały Poniatowskiego 11A. 2) Elewacje: a) frontowa: wymiana, naprawa-uzupełnienie tynków z zachowaniem pierwotnego wystroju i malowanie farbami krzemianowo - silikonowymi. Wszystkie detale wystające poza lico ściany - podokienniki, gzymsy i nadasznice należy osłonić obróbkami z blachy tytanowo - cynkowej. Uwaga: istniejące balkony podlegają remontowi a brakujące należy odtworzyć (zgodnie z dokumentacją), wszystkie budynki, b) od podwórza: docieplenie elewacji od podwórka. Wykonanie metodą lekko-mokrą poprzez zastosowanie płyt styropianowych gr 12 cm, tkaniny szklanej na kleju oraz wyprawy tynkarskiej, wszystkie budynki, c) ściany szczytowe:docieplenie elewacji ścian szczytowych. Wykonanie metodą lekko-mokrą poprzez zastosowanie płyt styropianowych gr 12 cm, tkaniny szklanej na kleju oraz wyprawy tynkarskiej, w budynkach przy ul. Bolesława Chrobrego 5, 5a,17, Wały Poniatowskiego 11A. 3) Stolarka okienna i drzwiowa: a) demontaż i osadzenie stolarki okiennej z zachowaniem gabarytów i podziałów wraz z parapetami wewnętrznymi. Nowe okna w kolorze białym, z profili PCV, z szybami zespolonymi o współczynniku przenikania ciepła U=1,1W/m2 x K. Drzwi i bramy wejściowe do budynku należy dokładnie oczyścić ze starych powłok na powierzchniach drewnianych i metalowych i po ewentualnym uzupełnieniu ubytków zabezpieczyć i pomalować wg rysunku kolorystyki. Brakujące elementy odtworzyć. Drzwi i bramy wejściowe od podwórka należy wymienić lub poddać renowacji w uzgodnieniu z zamawiającym, wszystkie budynki według załącznika - zestawienie stolarki. Uwaga: Przed zamówieniem stolarki należy sprawdzić i zweryfikować jej wymiary. 4) Instalacja wentylacji grawitacyjnej: a) dobudowa przewodów wentylacyjnych zgodnie z projektem, w budynkach przy ul. Bolesława Chrobrego 2, 3, 4, 5, 5a. 5) Instalacja wodno-kanalizacyjna: a) wymiana w częściach wspólnych budynków poziomów i pionów. Instalację wody wykonać z rur polipropylenowych izolowanych otulinami z pianki poliuretanowej. Za wodomierzem zamontować zawór antyskażeniowy. Przejścia przez przegrody budowlane wykonać w rurach osłonowych. Instalacja kanalizacyjna z rur kielichowych PVC. Projektowane instalacje wykonać w miejscu istniejących, w budynkach przy ul. Bolesława Chrobrego 2, 3, 4, 5, 6, 7, 16, 17, Wały Poniatowskiego 11A. 6) Klatki schodowe: a) naprawa i uzupełnienie tynków, naprawa, wymiana lub uzupełnienie stolarki drzwiowej, remont pomieszczeń w-c na klatce schodowej, naprawa lub wymiana biegów, podestów, poręczy schodowych, malowanie, oprzewodowanie instalacji domofonów, wszystkie budynki. 7) Izolacje przeciwwilgociowe poziome: a) zbicie starych tynków, skucie posadzek, wykonanie izolacji poziomej ścian nośnych budynków piwnic metodą iniekcji krystalicznej ( otwory wykonać w dwóch rzędach co 10cm w każdym rzędzie naprzemiennie, odległość między rzędami 10cm, odległość dolnego rzędu od posadzki 20cm. Otwory należy wiercić na głębokość równą grubości ściany pomniejszoną o 10 cm, zgodnie z przedmiarem robót, Średnica otworu 20cm. Zawilgocenie ścian - mokre pow. 12%, stopień zasolenia murów -%masowy, poziom średni: chlorki 0,2-05, azotany 0,1-0,3, siarczany 0,5-1,5 ). Wykonawca dla każdego budynku zleca zbadanie stopnia zasolenia i zawilgocenia ścian w celu dobrania odpowiedniego preparatu do wykonania iniekcji krystalicznej, b) wykonanie tynków paroprzepuszczalnych ścian nośnych, tynków kat. III cem.-wap. sufitów. c) wykonanie: podkładów z ubitych materiałów sypkich, izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej szerokiej podwójnej, posadzki betonowej gr. 10cm z dodatkiem 1,5% hydrobetu, wszystkie budynki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.26.25.00-6, 45.26.25.21-9, 45.26.29.00-9, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.10-1, 45.44.30.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) za każdą część zamówienia należy wnieść w terminie do dnia 14 lipca 2010 r. do godz. 9.00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na konto zamawiającego: Bank Zachodni WBK I/O Legnica 35109020660000000542000052. Wadium winno wpłynąć na konto zamawiającego najpóźniej w dniu 14 lipca 2010 r. do godz. 9.00. 3. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w jednej z pozostałych form ustawowych należy dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zamawiającemu zwrot oryginału dokumentu bez naruszania oferty

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali prace remontowe budynków mieszkalnych lub mieszkalno-użytkowych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł, z czego co najmniej po 50 000 zł stanowiły odpowiednio remonty dachów, remonty elewacji oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych; wymagana łączna wartość robót winna wynikać z wykonania nie więcej niż dziesięciu zamówień- ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 4 do specyfikacji oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacji sanitarnych. Osoby te powinny należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem postępowania na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego fakt posiadania ubezpieczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. W przypadku spółki z o.o. do oferty należy dołączyć odpis uchwały podjętej stosownie do brzmienia art. 230 k.s.h. lub odpis umowy spółki jeżeli z jej brzmienia wynika, że podjęcie takiej uchwały nie było konieczne - w przypadku gdy cena ofertowa przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu wykonania umowy: a) zmiana warunków atmosferycznych uniemożliwiająca wykonywanie robót (temperatura, opady, wiatr), działania sił natury, które zostały uznane na stan klęski żywiołowej, przed którymi wykonawca nie mógł w racjonalny sposób poczynić zabezpieczenia, b) ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, zmiany w dokumentacji projektowej, c) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz, e) wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc, f) likwidacja lub rozwiązanie firmy, g) jeżeli w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, nastąpi przerwanie robót. 2) Zmiana zakresu robót: a) ograniczenia zakresu robót wynikająca z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, b) konieczność wykonania robót zamiennych, c) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz, d) wykonanie prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp. e) likwidacja lub rozwiązanie firmy, f) wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc, 3) Zmiana wartości zamówienia a) w przypadku braku środków finansowych, ich zwiększenia lub zmniejszenia, czego zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, b) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz, c) ograniczenia zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, d) konieczność wykonania robót zamiennych, e) likwidacja lub rozwiązanie firmy, f) wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc, 4) Inne: a) zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem zapisów j/w, b) zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego, c) zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych, d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach, e) zmiany w dokumentacji projektowej. 5) Z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 6) Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, 7) Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót, 8) Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrze, które nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 9) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie wynikają z przyczyn leżących po którejkolwiek ze stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej Dział Techniczny, ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, pok. nr 306.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria zamawiającego, 59-220 Legnica, ul. Zielona 5, pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach programu Odnowa Zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. Henryka Pobożnego. Gmina Legnica ubiega się o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul. Bolesława Chrobrego nr 2, 3, 4, 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres renowacji części wspólnych czynnych budynków mieszkalnych: 1) Dachy, 2) Elewacje, 3) Stolarka okienna i drzwiowa, 4) Instalacja wentylacji grawitacyjnej, 5) Instalacja wodno-kanalizacyjna, 6) Klatki schodowe, 7) Izolacje przeciwwilgociowe poziome. Zestawienie robót wg branż i adresów w poszczególnych budynkach przedstawia tabela zamieszczona w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.26.25.00-6, 45.26.25.21-9, 45.26.29.00-0, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.10-1, 45.44.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul. Bolesława Chrobrego nr 5a, 6, 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres renowacji części wspólnych czynnych budynków mieszkalnych: 1) Dachy, 2) Elewacje, 3) Stolarka okienna i drzwiowa, 4) Instalacja wentylacji grawitacyjnej, 5) Instalacja wodno-kanalizacyjna, 6) Klatki schodowe, 7) Izolacje przeciwwilgociowe poziome. Zestawienie robót wg branż i adresów w poszczególnych budynkach przedstawia tabela zamieszczona w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.26.25.00-6, 45.26.25.21-9, 45.26.29.00-0, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.10-1, 45.44.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ul. Bolesława Chrobrego nr 14, 15, 16, 17, Wały Poniatowskiego nr 11a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres renowacji części wspólnych czynnych budynków mieszkalnych: 1) Dachy, 2) Elewacje, 3) Stolarka okienna i drzwiowa, 4) Instalacja wodno-kanalizacyjna, 5) Klatki schodowe, 6) Izolacje przeciwwilgociowe poziome. Zestawienie robót wg branż i adresów w poszczególnych budynkach przedstawia tabela zamieszczona w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.26.25.00-6, 45.26.25.21-9, 45.26.29.00-0, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.10-1, 45.44.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.