To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-31
Ogłoszenie nr 16992 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Bełchatów: usługi ochrony obiektów i mienia/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362576-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów, krajowy numer identyfikacyjny
59076538100000, ul.
ul. Bawełniana
18,
97400
Bełchatów, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
044 6330815, 6330819, faks
446 330 819, e-mail
zamowieniapubliczne@eko-region.pl
Adres strony internetowej (URL): www.eko-region.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.eko-region.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi ochrony obiektów i mienia/2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:1.Zakład/Instalacja w Julkowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na terenie zakładu/instalacji w Julkowie. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w pkt 3 SIWZ. 2.Zakład/Instalacja w Ostrzeszowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na terenie zakładu/instalacji w Ostrzeszowie. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w pkt 3 SIWZ. 3.Zakład/Instalacja w Gotartowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na terenie zakładu/instalacji w Gotartowie. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w pkt 3 SIWZ. 4.Zakład Wewnętrzny w Skierniewicach. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na terenie Zakładu Wewnętrznego w Skierniewicach. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w pkt 3 SIWZ. 5.Zakład/Przesypownia w Woli Kruszyńskiej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia na terenie Zakładu/Przesypowni w Woli Kruszyńskiej. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w pkt 3 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
79714000-2,
90910000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:1.Zakład/Instalacja w Julkowie. 2.Zakład/Instalacja w Ostrzeszowie. 3.Zakład/Instalacja w Gotartowie. 4.Zakład Wewnętrzny w Skierniewicach. 5.Zakład/Przesypownia w Woli Kruszyńskiej. Część A przedmiotu zamówienia ogólna wspólna dla wszystkich części (instalacji/składowisk). I.Zadania i obowiązki o charakterze ogólnym: 1.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: - Rzetelne wykonywanie pracy. - Dążenie do uzyskania w pracy jak najlepszych wyników i przejawianie w tym celu odpowiedniej inicjatywy. - Przestrzeganie regulaminu pracy i innych zasad postępowania w procesie pracy oraz ustalonego czasu pracy. - Wykonywanie na podstawie umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym prac i poleceń Zamawiającego w sposób zgodny z prawem, optymalnie wykorzystując do tego wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz zasady racjonalnego, a w szczególności ekonomicznego działania. - Zapoznanie się z wymienionymi niżej dokumentami Zamawiającego: ?a)Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego dla instalacji/zakładu, ?b)Instrukcja prowadzenia/eksploatacji składowiska. - Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych. Wykonawca w szczególności: ?a)jest zobowiązany do przestrzegania zasad i przepisów BHP, oraz znać zasady postępowania w przypadku zagrożenia czy wypadku w miejscu wykonywania przedmiotu umowy; ?b)eliminuje zachowania pracowników sprzeczne z zasadami BHP; ?c)jest zobowiązany znać obowiązujące przepisy przeciwpożarowe, oraz znać zasady postępowania na wypadek powstania pożaru; ?d)zakazuje swoim pracownikom: wnoszenia, przechowywania, spożywania, alkoholu oraz środków odurzających w miejscu wykonywania przedmiotu umowy; ?e)zakazuje stawiania się do pracy pracowników w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środków odurzających; - Dbanie o dobro Zamawiającego, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę. - Chronienie tajemnicy państwowej, służbowej i gospodarczej oraz danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. 2015, poz.2135, ze zm.). - Przeciwdziałanie kradzieżom z włamaniem, niszczeniu i uszkadzaniu mienia objętego ochroną. - Nadzór nad majątkiem ruchomym znajdującym się w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. - Dbanie o należyty stan mienia Zamawiającego oraz utrzymanie ładu i porządku w miejscu pracy, w tym zgłaszanie przedstawicielowi Zamawiającego uwag w tym zakresie. - Odnoszenie się we właściwy sposób do przełożonych, współpracowników, pracowników Zamawiającego i innych osób, mając na względzie w szczególności zasady: współżycia społecznego, kultury osobistej. - Niezwłoczne zawiadomienie przedstawiciela Zamawiającego o zauważonym w miejscu wykonywania przedmiotu umowy wypadku, lub zagrożenia życia, lub zdrowia ludzkiego. - Niezwłoczne ostrzeżenie pozostałych współpracowników, a także innych osób znajdujących się w rejonie zagrożenia o grożącym im niebezpieczeństwie. - Niezwłoczne poinformowanie o zauważonych zagrożeniach w miejscu wykonywania przedmiotu umowy właściwe jednostki systemu ratowniczo - gaśniczego, pogotowia gazowego, policji, pogotowia ratunkowego. - Ochrona gotówki i odpowiadanie za nią tylko do wysokości uzgodnionej pisemnie z Zamawiającym, w przypadku pozostawienia gotówki w zabezpieczonej i chronionej technicznie kasie w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 2.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: - Powierzone mienie. - Wykonywane prace przez podległych pracowników. - Jakość i terminowość wykonywanych zadań. 3.Opis obiektów i mienia oraz stan zabezpieczenia nieruchomości znajduje się w protokole przekazania - przyjęcia obiektu i będzie on stanowić załącznik nr 1 do umowy. 4.Wykonawca opracuje i przekaże pracownikowi wyznaczonemu przez Zamawiającego instrukcję ochrony obiektu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, która będzie zawierać miedzy innymi: - Dane Zamawiającego (położenie, położenie w układzie komunikacyjnym), - Dane Wykonawcy, - Przedmiot i sposób realizacji ochrony, - Dane dotyczące rodzaju zabezpieczeń technicznych, mechanicznych, budowlanych, - Instrukcję postępowania w przypadkach szczególnych (np.: napad,włamanie, podłożenie ładunku wybuchowego, atak terrorystyczny, pożar, awaria itp.), - Instrukcję współpracy z Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem, Strażą Miejską, itp., - Instrukcję pobierania i wydawania kluczy, - Wykaz kadry kierowniczej Zamawiającego do powiadomienie na wypadek sytuacji szczególnych, - Wykaz kadry kierowniczej Wykonawcy, - Wykaz telefonów pracowników ochrony. Przedmiotowa instrukcja musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje odnośnie przedmiotu zamówienia i poszczególnych składowisk zawiera punkt 3 SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki do SIWZ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: zakład/instalacja w Julkowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 104576.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: zakład/instalacja w Ostrzeszowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 87248.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: zakład/instalacja w Gotartowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 104576.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zakład Wewnętrzny w Skierniewicach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 78740.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zakład/Przesypownia w Woli Kruszyńskiej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 66272.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W 2025 R.
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Bełchatowie w 2025 roku.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2024
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.