eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiBudowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Suwałk - Część II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Suwałki: Budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Suwałk - Część II
Numer ogłoszenia: 169943 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5676053, faks 087 5675022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Suwałk - Część II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 (część 1) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (za terenem ogródków działkowych). 1. Zakres robót obejmuje: Budowę sieci wodociągowej z rur O110mm PVC PN10 na odcinku od T do HP O80 o długości ok. 146m Zadanie Nr 1 (część 2) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (przed terenem ogródków działkowych). 1. Zakres robót obejmuje: Budowę odcinka sieci wodociągowej z rur O160mm PE SDR17 od sieci wodociągowej w ul. Zastawie (w pkt. A) do HP2 O80 (w pkt. E) o długości ok. 340m. Zadanie Nr 1 (część 3) - Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Szwajcaria. 1. Zakres robót obejmuje: Budowę sieci wodociągowej z rur O110mm PE100 SDR17 na odcinku od T1 do pkt. A (o długości 44m) wraz z przełączeniem istniejącego odgałęzienia do budynku nr 9 oraz likwidacją odciętych odgałęzień. Zadanie Nr 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ul. Wojska Polskiego 23. 1. Zakres robót obejmuje: Budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej (z rur PVC O200-160mm oraz z rur kamionkowych O200mm) od budynku nr 23 w ul. Wojska Polskiego do studni S1 w ul. Sopockiej wraz z otworzeniem nawierzchni. Odcinek pomiędzy studnią S4, a S5 o długości ok. 43m należy wykonać z rur kamionkowych (przecisk pod budynkiem z rur kamionkowych przeciskowych - bez zastosowania rur osłonowych). Przejście pod jezdnią asfaltową w ul. Wojska Polskiego należy wykonać metodą rozkopu połówkowego. Ostateczny sposób zabezpieczenia fundamentu budynku zostanie ustalony z Wykonawcą prac na etapie wykonywania robót budowlanych. Dopuszcza się zmianę technologii wykonania robót na etapie wykonywania robót budowlanych, po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. Zadanie Nr 3 - Budowa studni rewizyjno - czyszczakowych na rurociągu tłocznym w ulicy Krzywólka i ulicy Reymonta. 1. Zakres robót obejmuje: Budowę 2 szt. studni rewizyjno -czyszczakowych na rurociągu tłocznym z rur PE DN 110mm w ulicy Krzywólka oraz 1 szt. studni na rurociągu tłocznym z rur PE DN90mm w ul. Reymonta wraz z otworzeniem nawierzchni..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone do 25 % wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co przedmiot zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8, 45.23.21.50-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 5 000,00 zł, Zadanie nr 2 - 5 000,00 zł, Zadanie nr 3 - 1 000,00 zł. W przypadku składania ofert na kilka zadań - wadium należy wnieść w wysokości sumy wadium dla każdego zadania. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2 i Zadanie nr 3 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie Nr 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty polegającej na budowie sieci wodociągowej z rur PE o łącznej długości 500m (przez łączną długość należy rozumieć sumę długości liczoną maksymalnie z dwóch robót). Zadanie Nr 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na budowie: kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 100m oraz przecisku o średnicy co najmniej 200mm i długości minimum 25m. Dopuszcza się wykonanie robót w oddzielnych umowach. Zadanie Nr 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty: każda z nich polegająca na budowie co najmniej 1 przepompowni sieciowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2 i Zadanie nr 3 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2 i Zadanie nr 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 złotych. Zadanie nr 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 złotych. Zadanie nr 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na: a) wystąpienia siły wyższej - w zakresie terminu zakończenia oraz ceny w sytuacji gdy powstały szkody materialne w wykonywanych pracach, - przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności. - w przypadku zaistnienia siły wyższej Strona, której dotyczy działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować pozostałe Strony na piśmie o wystąpieniu siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w realizacji wynikających z Umowy obowiązków z powodu działania siły wyższej. b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT - zmiana ceny, c) ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne (uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z normami i sztuką budowlaną) lub inne przyczyny nie zawinione przez strony - zmiana terminu, d) brak możliwości wejścia w teren w terminie umożliwiającym wykonanie robót - zmiana terminu, e) problemów technicznych i organizacyjnych, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy - w zakresie terminu zakończenia, f) długotrwałej choroby Wykonawcy uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy lub/i innych zdarzeń losowych - zmiana terminu, g) zmiana nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, h) zmian wynikających ze zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.suwalki.pl - BIP - Menu przedmiotowe - Zamówienia publiczne - Specyfikacje do pobrania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Gen. W. Sikorskiego 14 w Suwałkach - Dział techniczny - Justyna Kramkowska. W wersji papierowej wydawana na wniosek Wykonawcy. Opłata 150 zł + VAT..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 11:00, miejsce: siedziba PWiK w Suwałkach Sp. z o.o. - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 (część 1) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (za terenem ogródków działkowych). Zadanie Nr 1 (część 2) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (przed terenem ogródków działkowych). Zadanie Nr 1 (część 3) - Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Szwajcaria..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 (część 1) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (za terenem ogródków działkowych). 1. Zakres robót obejmuje: Budowę sieci wodociągowej z rur O110mm PVC PN10 na odcinku od T do HP O80 o długości ok. 146m 2. Zakres rzeczowy: - sieć wodociągowa O110mm PVC-U PN10 L = 145,50 m - hydrant ppoż. O 80mm nadziemny 1 szt. Zadanie Nr 1 (część 2) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (przed terenem ogródków działkowych). 1. Zakres robót obejmuje: Budowę odcinka sieci wodociągowej z rur O160mm PE SDR17 od sieci wodociągowej w ul. Zastawie (w pkt. A) do HP2 O80 (w pkt. E) o długości ok. 340m. 2. Zakres rzeczowy: - sieć wodociągowa O160mm PE, SDR 17 L = 341,00 m, - hydranty ppoż. O 80mm 2 szt. Zadanie Nr 1 (część 3) - Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Szwajcaria. 1. Zakres robót obejmuje: Budowę sieci wodociągowej z rur O110mm PE100 SDR17 na odcinku od T1 do pkt. A (o długości 44m) wraz z przełączeniem istniejącego odgałęzienia do budynku nr 9 oraz likwidacją odciętych odgałęzień. 2. Zakres rzeczowy: - sieć wodociągowa O110mm PE100 SDR17 L = 44,00 m, - sieć wodociągowa O40mm PE100 SDR17 L = 2,5 m,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ul. Wojska Polskiego 23..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: Budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej (z rur PVC O200-160mm oraz z rur kamionkowych O200mm) od budynku nr 23 w ul. Wojska Polskiego do studni S1 w ul. Sopockiej wraz z otworzeniem nawierzchni. Odcinek pomiędzy studnią S4, a S5 o długości ok. 43m należy wykonać z rur kamionkowych (przecisk pod budynkiem z rur kamionkowych przeciskowych - bez zastosowania rur osłonowych). Przejście pod jezdnią asfaltową w ul. Wojska Polskiego należy wykonać metodą rozkopu połówkowego. Ostateczny sposób zabezpieczenia fundamentu budynku zostanie ustalony z Wykonawcą prac na etapie wykonywania robót budowlanych. Dopuszcza się zmianę technologii wykonania robót na etapie wykonywania robót budowlanych, po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy: - sieć kanalizacji sanitarnej O200mm PCV SN8 L = 111,0m, - sieć kanalizacji sanitarnej O200 z rur kamionkowych przeciskowych L = 42,50m, - sieć kanalizacji sanitarnej O160 PVC SN8 L = 20,00m - studzienka O1000mm betonowa 1szt. (S1) - studzienka O1000mm tworzywowa 5 szt. (S2,S3,S4,S5,S6).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Budowa studni rewizyjno - czyszczakowych na rurociągu tłocznym w ulicy Krzywólka i ulicy Reymonta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: Budowę 2 szt. studni rewizyjno -czyszczakowych na rurociągu tłocznym z rur PE DN 110mm w ulicy Krzywólka oraz 1 szt. studni na rurociągu tłocznym z rur PE DN90mm w ul. Reymonta wraz z otworzeniem nawierzchni. 2. Zakres rzeczowy: - studnie rewizyjno - czyszczakowi (z kręgów betonowych O1500mm) - 3 szt. wraz z armaturą: - zasuwy kołnierzowe DN100 - 4 szt. - zasuwy kołnierzowe DN80 - 2 szt. - czyszczaki rewizyjne DN100 z zaworem hydrantowym - 2 szt. - czyszczaki rewizyjne DN80 z zaworem hydrantowym - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.