Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-06
Suwałki: Budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Suwałk - Część II
Numer ogłoszenia: 169943 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5676053, faks 087 5675022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Suwałk - Część II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 (część 1) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (za terenem ogródków działkowych). 1. Zakres robót obejmuje: Budowę sieci wodociągowej z rur O110mm PVC PN10 na odcinku od T do HP O80 o długości ok. 146m Zadanie Nr 1 (część 2) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (przed terenem ogródków działkowych). 1. Zakres robót obejmuje: Budowę odcinka sieci wodociągowej z rur O160mm PE SDR17 od sieci wodociągowej w ul. Zastawie (w pkt. A) do HP2 O80 (w pkt. E) o długości ok. 340m. Zadanie Nr 1 (część 3) - Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Szwajcaria. 1. Zakres robót obejmuje: Budowę sieci wodociągowej z rur O110mm PE100 SDR17 na odcinku od T1 do pkt. A (o długości 44m) wraz z przełączeniem istniejącego odgałęzienia do budynku nr 9 oraz likwidacją odciętych odgałęzień. Zadanie Nr 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ul. Wojska Polskiego 23. 1. Zakres robót obejmuje: Budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej (z rur PVC O200-160mm oraz z rur kamionkowych O200mm) od budynku nr 23 w ul. Wojska Polskiego do studni S1 w ul. Sopockiej wraz z otworzeniem nawierzchni. Odcinek pomiędzy studnią S4, a S5 o długości ok. 43m należy wykonać z rur kamionkowych (przecisk pod budynkiem z rur kamionkowych przeciskowych - bez zastosowania rur osłonowych). Przejście pod jezdnią asfaltową w ul. Wojska Polskiego należy wykonać metodą rozkopu połówkowego. Ostateczny sposób zabezpieczenia fundamentu budynku zostanie ustalony z Wykonawcą prac na etapie wykonywania robót budowlanych. Dopuszcza się zmianę technologii wykonania robót na etapie wykonywania robót budowlanych, po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. Zadanie Nr 3 - Budowa studni rewizyjno - czyszczakowych na rurociągu tłocznym w ulicy Krzywólka i ulicy Reymonta. 1. Zakres robót obejmuje: Budowę 2 szt. studni rewizyjno -czyszczakowych na rurociągu tłocznym z rur PE DN 110mm w ulicy Krzywólka oraz 1 szt. studni na rurociągu tłocznym z rur PE DN90mm w ul. Reymonta wraz z otworzeniem nawierzchni..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone do 25 % wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co przedmiot zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8, 45.23.21.50-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 5 000,00 zł, Zadanie nr 2 - 5 000,00 zł, Zadanie nr 3 - 1 000,00 zł. W przypadku składania ofert na kilka zadań - wadium należy wnieść w wysokości sumy wadium dla każdego zadania. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2 i Zadanie nr 3 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie Nr 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty polegającej na budowie sieci wodociągowej z rur PE o łącznej długości 500m (przez łączną długość należy rozumieć sumę długości liczoną maksymalnie z dwóch robót). Zadanie Nr 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na budowie: kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 100m oraz przecisku o średnicy co najmniej 200mm i długości minimum 25m. Dopuszcza się wykonanie robót w oddzielnych umowach. Zadanie Nr 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty: każda z nich polegająca na budowie co najmniej 1 przepompowni sieciowej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2 i Zadanie nr 3 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2 i Zadanie nr 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 złotych. Zadanie nr 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 złotych. Zadanie nr 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na: a) wystąpienia siły wyższej - w zakresie terminu zakończenia oraz ceny w sytuacji gdy powstały szkody materialne w wykonywanych pracach, - przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności. - w przypadku zaistnienia siły wyższej Strona, której dotyczy działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować pozostałe Strony na piśmie o wystąpieniu siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w realizacji wynikających z Umowy obowiązków z powodu działania siły wyższej. b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT - zmiana ceny, c) ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne (uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z normami i sztuką budowlaną) lub inne przyczyny nie zawinione przez strony - zmiana terminu, d) brak możliwości wejścia w teren w terminie umożliwiającym wykonanie robót - zmiana terminu, e) problemów technicznych i organizacyjnych, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy - w zakresie terminu zakończenia, f) długotrwałej choroby Wykonawcy uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy lub/i innych zdarzeń losowych - zmiana terminu, g) zmiana nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, h) zmian wynikających ze zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.suwalki.pl - BIP - Menu przedmiotowe - Zamówienia publiczne - Specyfikacje do pobrania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Gen. W. Sikorskiego 14 w Suwałkach - Dział techniczny - Justyna Kramkowska. W wersji papierowej wydawana na wniosek Wykonawcy. Opłata 150 zł + VAT..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 11:00, miejsce: siedziba PWiK w Suwałkach Sp. z o.o. - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 (część 1) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (za terenem ogródków działkowych). Zadanie Nr 1 (część 2) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (przed terenem ogródków działkowych). Zadanie Nr 1 (część 3) - Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Szwajcaria..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 (część 1) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (za terenem ogródków działkowych). 1. Zakres robót obejmuje: Budowę sieci wodociągowej z rur O110mm PVC PN10 na odcinku od T do HP O80 o długości ok. 146m 2. Zakres rzeczowy: - sieć wodociągowa O110mm PVC-U PN10 L = 145,50 m - hydrant ppoż. O 80mm nadziemny 1 szt. Zadanie Nr 1 (część 2) - Budowa sieci wodociągowej na os. Zastawie (przed terenem ogródków działkowych). 1. Zakres robót obejmuje: Budowę odcinka sieci wodociągowej z rur O160mm PE SDR17 od sieci wodociągowej w ul. Zastawie (w pkt. A) do HP2 O80 (w pkt. E) o długości ok. 340m. 2. Zakres rzeczowy: - sieć wodociągowa O160mm PE, SDR 17 L = 341,00 m, - hydranty ppoż. O 80mm 2 szt. Zadanie Nr 1 (część 3) - Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Szwajcaria. 1. Zakres robót obejmuje: Budowę sieci wodociągowej z rur O110mm PE100 SDR17 na odcinku od T1 do pkt. A (o długości 44m) wraz z przełączeniem istniejącego odgałęzienia do budynku nr 9 oraz likwidacją odciętych odgałęzień. 2. Zakres rzeczowy: - sieć wodociągowa O110mm PE100 SDR17 L = 44,00 m, - sieć wodociągowa O40mm PE100 SDR17 L = 2,5 m,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ul. Wojska Polskiego 23..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: Budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej (z rur PVC O200-160mm oraz z rur kamionkowych O200mm) od budynku nr 23 w ul. Wojska Polskiego do studni S1 w ul. Sopockiej wraz z otworzeniem nawierzchni. Odcinek pomiędzy studnią S4, a S5 o długości ok. 43m należy wykonać z rur kamionkowych (przecisk pod budynkiem z rur kamionkowych przeciskowych - bez zastosowania rur osłonowych). Przejście pod jezdnią asfaltową w ul. Wojska Polskiego należy wykonać metodą rozkopu połówkowego. Ostateczny sposób zabezpieczenia fundamentu budynku zostanie ustalony z Wykonawcą prac na etapie wykonywania robót budowlanych. Dopuszcza się zmianę technologii wykonania robót na etapie wykonywania robót budowlanych, po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy: - sieć kanalizacji sanitarnej O200mm PCV SN8 L = 111,0m, - sieć kanalizacji sanitarnej O200 z rur kamionkowych przeciskowych L = 42,50m, - sieć kanalizacji sanitarnej O160 PVC SN8 L = 20,00m - studzienka O1000mm betonowa 1szt. (S1) - studzienka O1000mm tworzywowa 5 szt. (S2,S3,S4,S5,S6).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Budowa studni rewizyjno - czyszczakowych na rurociągu tłocznym w ulicy Krzywólka i ulicy Reymonta..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: Budowę 2 szt. studni rewizyjno -czyszczakowych na rurociągu tłocznym z rur PE DN 110mm w ulicy Krzywólka oraz 1 szt. studni na rurociągu tłocznym z rur PE DN90mm w ul. Reymonta wraz z otworzeniem nawierzchni. 2. Zakres rzeczowy: - studnie rewizyjno - czyszczakowi (z kręgów betonowych O1500mm) - 3 szt. wraz z armaturą: - zasuwy kołnierzowe DN100 - 4 szt. - zasuwy kołnierzowe DN80 - 2 szt. - czyszczaki rewizyjne DN100 z zaworem hydrantowym - 2 szt. - czyszczaki rewizyjne DN80 z zaworem hydrantowym - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywna dostawa ryb na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa nabiału na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa mrożonek, produktów przetworzonych, soków na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Zakup i dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
- Budowa odwodnienia ul. Wąskiej Bis w ramach programu kluczowych inwestycji odwodnieniowych
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Sadownem - ul. Słoneczna, Drak, Cicha
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.