Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-19
Szczecin: Dostawa programów komputerowych na potrzeby Centrum Przemysłów Kreatywnych
Numer ogłoszenia: 169981 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki w Szczecinie , plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8522 834.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa programów komputerowych na potrzeby Centrum Przemysłów Kreatywnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa programów komputerowych (pakiety oprogramowania specjalistycznego) na potrzeby Centrum Przemysłów Kreatywnych (CPK) w ramach Akademii Sztuki w Szczecinie. 2. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia przedmiotu dostawy, o którym mowa w ust. 1 powyżej na 7 (siedem) samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalej Zadaniem). Przedmiotem: 1) Zadania nr 1 - jest dostawa pakietów specjalistycznego oprogramowania (programów komputerowych) do grafiki; 2) Zadania nr 2 - jest dostawa pakietów specjalistycznego oprogramowania (programów komputerowych) do grafiki oraz 3D; 3) Zadania nr 3 - jest dostawa pakietów specjalistycznego oprogramowania (programów komputerowych) do projektowania oraz 3D; 4) Zadania nr 4 - jest dostawa pakietów specjalistycznego oprogramowania (programów komputerowych) do edycji dźwięku; 5) Zadania nr 5 - jest dostawa pakietów specjalistycznego oprogramowania (programów komputerowych) do edycji wideo; 6) Zadania nr 6 - jest dostawa pakietów specjalistycznego oprogramowania (programów komputerowych) do tworzenia mappingu projekcyjnego oraz muzyki studyjnej; 7) Zadania nr 7 - jest dostawa pakietu specjalistycznego oprogramowania (programu komputerowego) do projektowania biżuterii. 3. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi: 1) Zapewnienie Zamawiającemu licencji (praw licencjobiorcy) na programy komputerowe (pakiety oprogramowania) stanowiące przedmiot Zadania/Zadań objętych złożoną w niniejszym postępowaniu ofertą; 2) Dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanych programów komputerowych (pakietów oprogramowania) wraz z dowodami potwierdzającymi zapewnienie Zamawiającemu wymaganej licencji każdego z nich. Zamawiający nie stawia wymogów co do sposobu dostarczenia Zamawiającemu Programów komputerowych (w szczególności dostarczenie to może nastąpić w sposób zdalny, np. poprzez aktywację odpowiednich - udostępnionych Zamawiającemu - kodów czy kluczy dostępowych), przy czym w zakresie, w jakim ich dostarczenie nastąpi na nośnikach, do obowiązków Wykonawcy wchodzących w zakres niniejszego zamówienia wchodzi również przeniesienie na Zamawiającego własności (sprzedaż) tych nośników. 4. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzą również świadczenia dodatkowe wskazane w załączniku SIWZ, którym jest Wzór Umowy (do objęcia zakresem Umowy o zamówienie na dane Zadanie), jako świadczenia wymagane do wykonania po stronie Wykonawcy na etapie korzystania przez Zamawiającego z programów komputerowych objętych Umową o zamówienie (zapewnienie Zamawiającemu wsparcia na etapie użytkowania dostarczonych programów komputerowych oraz zapewnienie dokonywania ich bieżącej aktualizacji)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.75.00.00 - Pakiety oprogramowania do wczytywania z nośników przechowujących 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) 48.32.80.00 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów 48.32.00.00 - Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania 48.32.70.00 - Pakiety oprogramowania do rysowania i malowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca zagraniczny ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, który zaznaczono do przedłożenia w sekcji III.4.3.1) mniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy zagranicznego, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca zagraniczny ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wskazany w zaznaczonym rodzaju dokumentu z sekcji III.4.3.1) mniejszego ogłoszenia wymóg jego przedłożenia jako dokumentu wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, stosuje się odpowiednio do oświadczenia, o którym mowa w niniejszej sekcji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Skrócenie terminu dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przypadki i warunki zmian umowy zawiera dział XVI specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.akademiasztuki.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuki w Szczecinie, Pl. Orła Białego 2, 70-562 Szczecin (powołać się na oznaczenie niniejszego postępowania AS/BZP/EU/12/2015).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Akademia Sztuki w Szczecinie, Plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, Sekretariat Kanclerza, II piętro, pokój 212.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa 1 Gospodarka - Innowacje - Technologie. Działanie 1.2 Innowacje i transfer technologii. Poddziałanie 1.2.2 Infrastruktura B+R. Tytuł projektu Akademia Zmienia Szczecin - Centrum Przemysłów Kreatywnych. Umowa o dofinansowanie nr: UDA-RPZP.01.02.02-32-005/14-00. Dodatkowe informacje dotyczące sposobu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu: W kwestiach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego ogłoszenia, ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w tym ocena, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ustawy PZP dokonana zostanie zgodnie z ustawą PZP. W myśl tej ustawy, przy ocenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zastosowanie mają w szczególności następujące zasady: 1) Ocena spełniania przez Wykonawcę każdego z warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w tym ocena, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ustawy PZP zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez Zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: Wykonawca spełnia warunek albo Wykonawca nie spełnia warunku; 2) Ocena, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu, wymagające wykazania spełnienia przez Wykonawcę dokonywana jest na dzień nie późniejszy niż dzień, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu (art. 26 ust. 2a ustawy PZP); 3) Warunkiem niezbędnym do uznania, że Wykonawca (a w przypadku Oferty wspólnej - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) wykazał spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie również złożenie Zamawiającemu oświadczenia, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (wymóg wynikający z art. 44 ustawy PZP); 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Wykonawcy oferty wspólnej), wykazanie braku podstaw do wykluczenia z przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy PZP jak też brak podstaw do wykluczenia z przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy PZP podlega ocenie w odniesieniu do każdego z każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 5) Oświadczenia i dokumenty zaznaczone w niniejszym ogłoszeniu jako wymagane do przedłożenia przez Wykonawców w celu potwierdzenia (wykazania) spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu należy przedłożyć Zamawiającemu, nie później niż na dzień, w którym upływa termin na składanie ofert w niniejszym postępowaniu lub (w przypadkach i zakresie wynikającym z treści art. 26 ust. 3 ustawy PZP) dokumenty te zostaną złożone Zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W kwestiach dokumentów wymaganych niniejszym ogłoszeniem do przedłożenia w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu, nieuregulowanych postanowieniami powyższymi, zastosowanie ma ustawa PZP oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy, w tym rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. 2013.231). Wskazane w sekcji IV.2.1) niniejszego ogłoszenia kryteria oceny ofert, jak i wskazane tam znaczenie każdego wskazanego tam kryterium są dla wszystkich 7 Zadań (części, na które dopuszczono składanie ofert częściowych) Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: - 1) Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 tekst jednolity z póz. zm.); 2) Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - należy przez to rozumieć obowiązująca w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36 ustawy PZP, właściwą dla trybu otwartego przyjętego w niniejszym postępowaniu; 3) Wzorze Umowy - należy przez to rozumieć część SIWZ stanowiącą jej załącznik nr 12, zawierającą, co do zasady, postanowienia przyszłej Umowy o zamówienie dla każdego z Zadań z niniejszego przetargu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej konferencji pod nazwą Zachodniopomorski kurs na wiedzę realizowanej w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Wykonanie remontu instalacji elektrycznej WLZ wraz z robotami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym przy ul. Nad Odrą 111 w Szczecinie.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania obiektów należących do Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego bez usługi dystrybucji
- Oprogramowanie dla Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Szczecinie oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Koszalinie
- ZGN.26-24/16 Centrum Sportów Plażowych na Wyspie Grodzkiej - pozyskanie i dostarczenie piasku na Wyspę Grodzką
- Usługa zapewnienia pensjonatu, utrzymania i wyżywienia koni służbowych Sekcji Konnej KWP Szczecin wraz z podst.opieką weteryn.oraz zootechniczną i podkuwniczą oraz wynajem pomieszczeń dla jeźdźców
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe"
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego, stanowiącego część I zadania pn. Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu - Etap II
- Zakup laptopów
- Dostawa systemu ochrony poczty elektronicznej na okres 3 lat - licencji do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta
- Dostawa urządzeń sieciowych oraz wsparć i subskrypcji do rozwiązań sieciowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.