eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskiesukcesywne dostawy materiałów medycznych - jednorazowego sprzętu medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Końskie: sukcesywne dostawy materiałów medycznych - jednorazowego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 169999 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157471 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy materiałów medycznych - jednorazowego sprzętu medycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - sterylny sprzęt jednorazowego użytku-strzykawki, igły,kaniule,rurki -46 pozycji. 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - cewniki pooperacyjne i zestawy do zabiegów -15 pozycji. 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy - sprzęt jednorazowy ogólnoszpitalny, aparaty do przetoczeń, butelki, dreny, worki, cewniki, ostrza -45 pozycji. 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy - sprzęt j/u do zabiegów , diagnostyki i intensywnej terapi -8 pozycji. 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy - sterylne j.u. igły do biopsji -4 pozycje. 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy - klipsy , podwieszki naczyniowe- 4 pozycje. 2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy - sprzęt jednorazowego użytku (do odsysania i zbiórki wydzielin) - 10 pozycji. 2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy - sterylne katetery medyczne -11 pozycji. 2.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy - specjalistyczne prowadniki i zestawy do szynowania moczowodów - 9 pozycji. 2.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy - specjalistyczny sprzęt jednorazowego użycia do znieczuleń - 9 pozycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - sterylny sprzęt jednorazowego użytku-strzykawki, igły,kaniule,rurki -46 pozycji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARMED, ul. Kopernika 19 A, 28-100 Busko - Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170556,68

  • Oferta z najniższą ceną: 170556,68 / Oferta z najwyższą ceną: 207138,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy - sprzęt jednorazowy ogólnoszpitalny, aparaty do przetoczeń, butelki, dreny, worki, cewniki, ostrza -45 pozycji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARMED, ul. Kopernika 19 A, 28-100 Busko - Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209698,64

  • Oferta z najniższą ceną: 209698,64 / Oferta z najwyższą ceną: 218206,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy - sprzęt j/u do zabiegów , diagnostyki i intensywnej terapii -8 pozycji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o.o. Al. .Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, Al. Jerozolimskie 162,, 02-342 warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28641,60

  • Oferta z najniższą ceną: 28641,60 / Oferta z najwyższą ceną: 28641,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy - sterylne j.u. igły do biopsji -4 pozycje. 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BERYL MED Ltd. ul. Racławicka 46/6, 30-017 Kraków, ul.Racławicka, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12657,60

  • Oferta z najniższą ceną: 12657,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12657,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy - klipsy , podwieszki naczyniowe- 4 pozycje.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BERYL MED Ltd. ul. Racławicka 46/6, 30-017 Kraków, ul.Racławicka 46/6, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22226,40

  • Oferta z najniższą ceną: 22226,40 / Oferta z najwyższą ceną: 24062,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: 2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy - sprzęt jednorazowego użytku (do odsysania i zbiórki wydzielin) - 10 pozycji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BERYL MED Ltd. ul. Racławicka 46/6, 30-017 Kraków, ul.Racławicka 46/6, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91562,49

  • Oferta z najniższą ceną: 91562,49 / Oferta z najwyższą ceną: 100720,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: 2.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy - specjalistyczne prowadniki i zestawy do szynowania moczowodów - 9 pozycji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Advance Europe Sp z o.o., ul. Szkrzetuskiego 30 m.3,, 02-726 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48799,80

  • Oferta z najniższą ceną: 48799,80 / Oferta z najwyższą ceną: 48799,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: 2.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy - specjalistyczny sprzęt jednorazowego użycia do znieczuleń - 9 pozycji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zarys Sp. z o.o. ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze, ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41200,92

  • Oferta z najniższą ceną: 41200,92 / Oferta z najwyższą ceną: 60895,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.