Ogłoszenie z dnia 2017-01-31
Ogłoszenie nr 16999 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Skępe: "Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej należących do Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 358481
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363732
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Lipnie, krajowy numer identyfikacyjny
365684820, ul.
Wymyślińska
2,
87-630
Skępe, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
48502275369, faks
, e-mail
pztp@lipnowski.powiat.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lipnowski.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej należących do Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej, na podstawie płatniczych kart paliwowych. Przedmiot zamówienia polega na sukcesywnym zakupie oleju napędowego do samochodów należących do Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup oleju napędowego ON na stacjach paliwowych, na terenie całego kraju, w okresie kolejnych maksymalnie 12 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2017 roku. 3. W związku z tym, że ilość zamówionych dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie, Zamawiający zastrzega, że ilość litrów podana w SIWZ jest ilością szacunkową, podaną w celu prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia. Z uwagi na to, podane ilości mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych litrów oleju napędowego ON. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup oleju napędowego w ilości 178 tysięcy litrów. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 5. Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na: a) bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego. Listę samochodów Zamawiający przekaże Wykonawcy przed zawarciem umowy, b) zakupie paliwa na stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terenie kraju, czynnych również w niedzielę i święta. Listę wszystkich stacji paliw Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed zawarciem umowy. c) bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, d) rozliczaniu zawartych transakcji wykonanych w okresach od 1go dnia miesiąca kalendarzowego do ostatniego dnia kalendarzowego tego samego miesiąca fakturami VAT wystawianymi raz w miesiącu, z terminami płatności maksymalnie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury jeśli ta jest przekazywana Wykonawcy w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej lub maksymalnie w ciągu 21 dni od dnia wystawienia faktury w formie elektronicznej (e-faktury) wysłanej na e-mail: pztp@lipnowski.powiat.pl lub udostępnionej w odpowiednim systemie. e) za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. 6. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 14 sztuk kart paliwowych, przypisanych do poszczególnych pojazdów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego pojazdu) oraz 2 sztuki kart na okaziciela. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył Zamawiającemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie płatniczych kart paliwowych, ze wskazaniem wszystkich niezbędnych do uzyskania od Zamawiającego informacji, potrzebnych Wykonawcy do przygotowania i wydania Zamawiającemu tych kart. Wydanie Zamawiającemu tych kart nastąpi w dniu podpisania umowy albo niezwłocznie po jej podpisaniu jednak nie później niż 15 (piętnastego) dnia roboczego od dnia doręczenia wybranemu Wykonawcy prawidłowo wypełnionego wniosku Zamawiającego. 8. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego pojazdu oraz pierwszych kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych w przypadku zwiększenia ilości posiadanych pojazdów lub wymiany floty - Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat. Wykonawca wystawi nieodpłatnie duplikat karty w przypadku jej zgubienia, zniszczenia lub zablokowania. 9. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 10. Wobec faktu, że zakup paliw odbywał się będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie określone w pkt 3 na olej napędowy zostało określone szacunkowo i może ulec zmniejszeniu. Z tytułu zakupu mniejszej ilości litrów paliwa do dnia 31 grudnia 2017 roku w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 11. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680). 12. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1853 ze zm.). 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał minimum jedną stację paliw w odległości 10 km liczonej w linii prostej od zewnętrznych granic działki nr 351/6 obręb nr 15 Lipno zlokalizowanej przy ulicy 3go Maja w Lipnie, gdzie położony jest budynek wraz z niezbędną infrastrukturą (tzw. dworzec PKS) umożliwiający realizację zadań statutowych Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT610699.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 751160.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.