Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Zgierz: Zakup usług polegających na ochronie obiektu
Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Łodzi
na rok 2010
Numer ogłoszenia: 17000 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4474 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 750 21 01, faks 042 750 20 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na ochronie obiektu Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Łodzi na rok 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Łodzi ul. 6 - go Sierpnia 104 wraz z placem parkingowym i garażami, w którym siedzibę maja n/w instytucje: - Wojewódzki Sztab Wojskowy w Łodzi, - Wojskowa Komenda Uzupełnień Łodź - 1, - Pracownia Psychologiczna Łódź. Zamawiający w celu zapoznania się potencjalnych Wykonawców z przedmiotem zamówienia wyznacza na dzień 26.01.2010 r. godz. 09.00 w Wojewódzkim Sztabie Wojskowym Łódź, ul. 6 - go Sierpnia 104 wizję lokalną dla Wykonawców, którzy do dnia 26.01.2010 r. pobrali SIWZ i są zainteresowani złożeniem oferty. Dla pozostałych Wykonawców wizje będą organizowane indywidualnie do dnia 02.02.2010 r. godz. 12.00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, tj. - p. Stanisław CACH tel. /042/ 750 44 02..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp.; e) posiadają uzbrojone w broń palną i ostrą amunicję załogi (patrole) interwencyjne złożone z licencjonowanych pracowników ochrony (licencja I° lub II°); f) posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia; g) posiadają kancelarię niejawną i Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez Służby Ochrony Państwa ; h) uczestniczyli w wizji lokalnej dotyczącej ochranianego obiektu i zapoznali się z warunkami ochrony obiektu; i) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z Wykonawców oddzielnie; j) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; k) posiadają polisę ubezpieczeniową OC zabezpieczającą powstałe szkody w wyniku prowadzonej działalności do kwoty min. 1 000 000,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Warunki umowy (z podpisaną ostatnią stroną wyrażającą akceptację warunków przyszłej umowy) - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii niejawnej i Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez Służby Ochrony Państwa (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia faktu posiadania kancelarii niejawnej przez Wykonawcę. 5. Oświadczenie o posiadaniu przez osoby wykonujące zamówienie aktualnych badań lekarskich (Załącznik Nr 7 do SIWZ) 6. Oświadczenie o wyposażeniu wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zadania w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 7. Oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej mogącej w czasie maksymalnie do 15 minut wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych - minimum 2 pracowników ochrony posiadających licencję I-stopnia wyposażonych w broń palną i ostrą amunicję, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności wraz z pojazdem gotowym do natychmiastowego użycia w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie posiada własnej grupy interwencyjnej, do oświadczenia należy załączyć zobowiązanie podwykonawcy, który będzie wykonywał usługę w zakresie podjazdu grupy interwencyjnej na wezwanie. 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz przystąpieniu niezwłocznie po podpisaniu umowy do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa - Dz. U. nr 78 poz. 707 (Załącznik Nr 10 do SIWZ). 9. zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być późniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11. aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, 12. kserokopię polisy ubezpieczeniowej OC zabezpieczającą powstałe szkody w wyniku prowadzonej działalności, w kwocie min. 1 000 000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4474 Zgierz
ul. Konstantynowska 85.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4474 Zgierz ul. Konstantynowska 85 Kancelaria jawna budynek Nr 4, pokój Nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" CZĘŚĆ IV Terapia psychologiczna dla dorosłych CZĘŚĆ V Konsultacje z psychologiem dziecięcym
- WYNAJEM CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁOGĄ DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DESANTOWEGO - SPADOCHRONOWEGO ORAZ SZKOLENIA OPERATORÓW UZBROJENIA
- "Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych"
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie i na terenie przyległym, obsługa portierni oraz systemów zabezpieczenia przeciwpożarowego
- Obsługa portierni i nadzoru budynku Centrum Edukacyjno - Kongresowego Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.283.15.2025.TB
- Usługa ochrony osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynku Krajowej Informacji Skarbowej przy ul. Warszawskiej 5 w Bielsku-Białej
- Usługi ochrony budynków i terenu szpitala w Pilchowicach
- Usługa ochrony nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego Pan w Mikołajkach (umowa na 24 miesiące)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.