To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Radom: Dostawa i montaż wyposażenia (mebli biurowych) dla potrzeb w Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 170014 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 133564 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3856350, fax 048 3856415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia (mebli biurowych) dla potrzeb w Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostek organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia (mebli biurowych) Pakiet 1 - 10 szt. biurek, 60 szt. stolików komputerowych, 50 szt. krzeseł obrotowych Pakiet 2 - 3 szt. szafek kartotekowych A-5 (metalowych), 13 szt. szaf biurowych aktowych (metalowych) z nadstawką dla potrzeb w Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostek organizacyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.14.10 - Stoły komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.41.00 - Stoły komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.11.13.00 - Siedziska obrotowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.61 - Metalowe szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta Oryginalny kod CPV: 36.12.12.30 - Biurka drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.12.11.20 - Szafki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37120 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia (mebli biurowych) - 10 szt. biurek; - 60 szt. stolików komputerowych; - 50 szt. krzeseł obrotowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOBO Datczuk Spółka jawna, ul. Mickiewicza 92, 15-232 BIAŁYSTOK, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24250.00
- Oferta z najniższą ceną: 24250.00 / oferta z najwyższą ceną: 28698.10
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia (mebli biurowych) - 3 szt. szafek kartotekowych A-5 (metalowych); - 13 szt. szaf biurowych aktowych (metalowych) z nadstawką.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- MERIWA Spółka jawna Handel Hurtowy Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, ul. Aleja Warszawska 150, 20-824 LUBLIN, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12870.00
- Oferta z najniższą ceną: 12870.00 / oferta z najwyższą ceną: 15440.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- "Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo- kosztorysowa "
- Wyk. kompl. dokum. projekt. z pełn. nadzoru autorskiego dla zadania inwest. pn. "Termomodernizacja budynków jedn. org. Powiatu (ZSP w Iłży, ZS w Pionkach, DPS-y w Jedlance i Wierzbicy) - I etap
- Modernizacja instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej - budynek Auli Wydziału Ekonomii i Finansów Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego przy ul. Chrobrego 31a
- Budowa oświetlenia ul. Tęczowej w Radomiu
- Zakup profesjonalnego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz wysokiej klasy sprzętu fotograficznego na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
- Dostawa części komputerowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.20.2025)
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach w ramach realizacji projektu "Pewny start w zawodową przyszłość"
- Dostawę wyposażenia meblowego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO W ŁYSOMICACH
- Dostawa szaf metalowych do Instytutu Nauk o Zdrowiu.
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- "Dostawa wyposażenia do Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.