Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Wrocław: Dostawa materiałów budowlano - technicznych.
Numer ogłoszenia: 170051 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7660119, fax 071 7660630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlano - technicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów budowlano - technicznych opisany w 3 pakietach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.50.00 - Gotowe materiały budowlane z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.10.00 - Budynki z gotowych elementów Oryginalny kod CPV: 14.12.10.00 - Wapień i gips Kod CPV wg słownika 2008: 44.92.10.00 - Wapień i gips Oryginalny kod CPV: 25.21.30.00 - Płyty, arkusze, taśma, folia i paski z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi Oryginalny kod CPV: 25.24.10.00 - Taśma samoprzylepna z tworzyw sztucznych, taśmy i kształtki z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.30.00 - Pasek Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane Oryginalny kod CPV: 28.81.11.00 - Cegły Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.11.00 - Cegły Oryginalny kod CPV: 14.51.00.00 - Bitum i asfalt Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.00 - Bitum i asfalt Oryginalny kod CPV: 20.21.60.00 - Płyty fornirowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.50.00 - Panele Oryginalny kod CPV: 20.21.40.00 - Płyta pilśniowa Kod CPV wg słownika 2008: 44.19.14.00 - Płyta pilśniowa Oryginalny kod CPV: 20.21.10.00 - Sklejka Kod CPV wg słownika 2008: 44.19.11.00 - Sklejka 21.33.41.00 - 21.33.41.00 Oryginalny kod CPV: 25.24.00.00 - Różne produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 PZP. Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna złożenie oświadczenie, które będzie oceniane według formuły spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Konsorcjantów nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. Spełnienie powyższych warunków uczestnictwa oceniane będzie na podstawie dokumentów określonych w rozdziale IV.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wynikające z treści art. 44 PZP. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: - dokument określony w pkt. 1 składają Wykonawcy wspólnie, - dokument określony w pkt. 2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek Logistyki, pokój nr 16..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, budynek Wydziału Administracji Ogólnej, pokój nr 5, kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.50.00-7, 14.12.10.00-5, 25.21.30.00-7, 25.24.10.00-2, 28.81.10.00-0, 28.81.11.00-1, 14.51.00.00-9, 28.12.22.11-5, 26.26.10.00-5, 28.11.23.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Dostawa płyt meblowych (ciętych na żądany wymiar) pilśniowych i obrzeża meblowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płyt meblowych (ciętych na żądany wymiar) pilśniowych i obrzeża meblowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.21.60.00-3, 20.21.40.00-9, 20.21.10.00-8, 21.33.41.00-3, 25.24.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Dostawa blatów i frontów drzwiczek meblowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa blatów i frontów drzwiczek meblowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.21.60.00-3, 25.24.00.00-3, 25.24.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego wg katalogu Bionovo lub równoważne dla Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Modernizacja dachu budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach, zlokalizowanego przy ul. Bolesława Chrobrego 83
- Zakup środków czystości
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- "Zakup wraz z dostawa emulsji kationowej asfaltowej na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16"
- Sukcesywna dostawa narzędzi oraz materiałów metalowych, ślusarskich, budowlanych, stolarskich i hydraulicznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.