Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Łapsze Niżne: Dostosowanie - remont pomieszczeń pod działalność przedszkola w Łapszach Niżnych
Numer ogłoszenia: 170080 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łapsze Niżne , ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie, tel. 018 2659310, faks 018 2659315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapszenizne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie - remont pomieszczeń pod działalność przedszkola w Łapszach Niżnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje w ramach remontu w budynku przedszkola w Łapszach Niżnych: 1)zmianę układu funkcjonalno - użytkowego istniejącego budynku przedszkola przez wydzielenie pomieszczeń pod rozdzielenie posiłków, zmywanie naczyń, 2)przebudowę sanitariatów z adaptacją dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 3)wykonanie nowych okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, 4)wymianę warstw posadzek oraz wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach przedszkola, 5)wymianę okładzin schodów oraz ciągów komunikacyjnych, 6)wymianę balustrad schodowych, 7)wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, 8)renowację i uzupełnienie tynków wewnętrznych, 9)modernizację instalacji wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej i centralnego ogrzewania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej zgodny z charakterem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - min. 2 roboty w zakresie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł netto każda oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie, b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy branży konstrukcyjno - budowlanej z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust.1 ustawy o samorządzie zawodowym architektów inżynierów budownictwa oraz urbanistów z dnia 15 grudnia 2000r. - Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn.zm.), 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie co najmniej podstawowym na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych. 2.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust.1 niniejszej specyfikacji mają dostarczyć: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - min. 2 roboty w zakresie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł netto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg Załącznika nr 6). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że co najmniej dwie z nich zostały wykonane należycie. Z wykazu powinno jednoznacznie wynikać, że wartość min. 2 wykonanych zamówień w tym okresie wyniosła nie mniejszej niż 100.000,00zł netto każda. Nie można sumować zamówień o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość 100.000,00zł. W przypadku rozliczeń za wykonane roboty w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych robót na PLN, należy stosować przelicznik zgodny z kursem ustalonym i publikowanym przez NBP z dnia zawarcia umowy z inwestorem. 6)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg Załącznika nr 7). W Wykazie wystarczy podać osoby z wymaganymi przez Zamawiającego uprawnieniami. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. 7)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia osób pełniących obowiązki kierownika budowy branży konstrukcyjno - budowlanej z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust.1 ustawy o samorządzie zawodowym architektów inżynierów budownictwa oraz urbanistów z dnia 15 grudnia 2000r. - Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn.zm.). 8)Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie co najmniej podstawowym na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł, a dotyczące prowadzonej działalności. 9)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych (wg Załącznika nr 5) 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.1, 3 - 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.1. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust.1 pkt.1, 3 - 4 i 9 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4.Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Spółka cywilna dołączy zaświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt.4 odrębnie dla spółki (dotyczy podatku VAT, podatku dochodowego) oraz odrębnie dla poszczególnych wspólników (dotyczy podatku dochodowego). 5.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż 1 strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3)Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszym rozdziale specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy oraz odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawa zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapszenizne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łapsze Niżne ul. Jana Pawła II 20 34-442 Łapsze Niżne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łapsze Niżne ul. Jana Pawła II 20 34-442 Łapsze Niżne pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki składany w konkursie otwartym do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie. Tytuł projektu Dziecięce listy do świata Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Konkurs nr POKL/9.1.1/I/08 z dnia 27 marca 2008r..
INNE PRZETARGI ŁAPSZE NIŻNE
więcej: przetargi ŁAPSZE NIŻNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie - instalacja wentylacji mechanicznej na drugim piętrze budynku
- PRACE KONSERWATORSKIE NA CMENTARZU WOJENNYM Z I WOJNY ŚWIATOWEJ NR 60 W MAŁASTOWIE, GMINA SĘKOWA
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Roboty budowlane związane z korektą nawierzchni dziedzińca oraz wymianą okien na parterze Kamienicy Szołayskich
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.