eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDOSTAWA ELEKTROKARDOGRAFU, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO EKG i USG, JEDNORAZOWEJ BIELIZNY SZPITALNEJ i WYROBÓW Z FOLII dla OSK we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Wrocław: DOSTAWA ELEKTROKARDOGRAFU, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO EKG i USG, JEDNORAZOWEJ BIELIZNY SZPITALNEJ i WYROBÓW Z FOLII dla OSK we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 170087 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, faks 071 3732569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ELEKTROKARDOGRAFU, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO EKG i USG, JEDNORAZOWEJ BIELIZNY SZPITALNEJ i WYROBÓW Z FOLII dla OSK we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy elektrokardiografu i różnych wyrobów medycznych dla Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu, al. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław zwanego dalej Zamawiającym. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety. Pakiet Nr 1 - ELEKTROKARDIOGRAF 12- kanałowy, Papier EKG kompatybilnego z aparatem; Pakiet Nr 2 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO EKG i USG w tym: papier rejestracyjny do aparatów ekg, elektrody do ekg, żele do EKG i usg, szkiełka, utrwalacz cytologiczny; Pakiet Nr 3 - JEDNORAZOWA BIELIZNA SZPITALNA NIESTERYLNA; Pakiet Nr 4 - WYROBY Z FOLI (w tym: ochraniacze, prześcieradła, fartuchy); 3.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w specyfikacji asortymentowo-cenowej (załącznik nr 2.1 do 2.4 i 3 niniejszej SIWZ, który jest jej integralną częścią). 4.Zamawiający zastrzega sobie, że określone ilości w załącznikach Nr 2.1 do 2.4 stanowią wielkości szacunkowe. W związku z tym, że ilość środków jest ściśle uwarunkowana z ilością hospitalizowanych pacjentów podane wyliczenia są szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości wyrobów. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na cały pakiet. Nie dopuszcza się składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.76.41 - 33.19.76.41 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 33.19.90.00 - Odzież medyczna 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a)wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie dostawy podobne do objętej niniejszym przedmiotem zamówienia. 2.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które będą ważne i nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 ustawy PZP. Każda oferta, podlega indywidualnej ocenie przez Zamawiającego. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - według formuły spełnia - nie spełnia (druk ZP-17). 1)Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku; 2)W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony; 3)W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony; 4.Wykluczenie Wykonawcy 1)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek zawartych w art. 24 Ustawy PZP. 2)Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3)Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1)dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólną ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów; 2)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 3)Oświadczenie lub Aktualne Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. (w przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument); 2. Ponadto Wykonawcy maja obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ oraz dołączony do niej formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 2.1 do 2.4 do niniejszej SIWZ; 2)Zestawienie parametrów technicznych granicznych (dotyczy pakietu Nr 1) - załącznik Nr 3 do SIWZ; 3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 Ustawy PZP sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ; 4)Wykaz co najmniej dwóch wykonanych - wykonywanych dostaw - Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ; 5)Wypełniony projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 6.1 , 6.2 do niniejszej SIWZ; 6)Do oferty należy załączyć dodatkowe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w niniejszej SIWZ oraz spis treści; 7)Odpowiednie Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone; 8)Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) - aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą; 9)Do każdego rodzaju zaoferowanych produktów (jeśli dotyczy) należy dołączyć dokumenty, zgodne z Ustawą o Wyrobach Medycznych z opisem - dotyczy zadania (pakietu) Nr..... poz. ........; 10)dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przez zamawiającego co do przedmiotu zamówienia w formie np. katalogów, folderów, ulotek opisujących przedmiot zamówienia; 11)W przypadku spółki cywilnej konieczne jest dołączenie umowy spółki. W przypadku wygaśnięcia ważności dokumentów dopuszczających do obrotu po terminie otwarcia ofert a przed terminem związania z ofertą Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że przedstawi odpowiednią dokumentację na wezwanie Zamawiającego. Jeżeli wygaśniecie ważności dokumentów dopuszczających do obrotu nastąpi w okresie obowiązywania umowy -Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w trakcie umowy będzie posiadał aktualne dopuszczenia do obrotu oraz zobowiązanie, że wyżej wymienione dokumenty dopuszczające do obrotu dostarczy przy pierwszej dostawie po wygaśnięciu ważności dokumentów dopuszczających do obrotu i złożonych w ofercie. 2.Do oferty należy załączyć spis treści (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 1 do Formularza Ofertowego). WYKONAWCA ZAMIESZKAŁY POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (zamiast dokumentu wymienionego w rozdz. V pkt.1 ppkt.1) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. V pkt.1 ppkt.3) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (daty wystawienia zgodne z wymaganiami do tych punktów). OFERTY WSPÓLNE: 1.Zgodnie z przepisem art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty - składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawcy składający ofertę wspólną, będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. DOKUMENTY WYMIENIONE POWYŻEJ NALEŻY TRAKTOWAĆ JAKO OBLIGATORYJNE. Brak któregokolwiek z dokumentów, dostarczenie nieaktualnego dokumentu lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji spowoduje odrzuceniem oferty lub skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania - podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt.10 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 art. 89 ust.1 pkt.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych/. FORMA DOKUMENTÓW 1)Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. 2)W stosunku do dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowanie maja przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz.605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; 3)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób; 4)Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.(art. 26 ust. 3 ustawy). ZMIANA, WYCOFANIE OFERTY. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać ofertę wyłącznie przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty musi zostać złożone w sposób i w formie przewidzianej do złożenia oferty z zastrzeżeniem, że opakowanie (koperta) będzie zawierała dodatkowe oznaczenie -ZMIANA- lub - WYCOFANIE..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych pokój 202 II piętro Budynek C Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu al. Wiśniowa 36 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: KancelariaOkręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 36, budynek C, I piętro, pokój 110, która jest udostępniona dla Wykonawców w dni powszednie w godz. 7.00 do 14.35..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ELEKTROKARDIOGRAF 12-kanałowy - 2 szt.(dostawa w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. 2. Papier do aparatu EKG (kompatybilny z aparatem z poz. 1. - 600 rolek (dostawa sukcesywnie do 31.12.2010 r.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO EKG i USG W TYM: papier do aparatów EKG, elektrody do EKG, żele do USG i EKG, szkiełka typu super frost, utrwalacz cytologiczny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.76.41-1, 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: JEDNORAZOWA BIELIZNA SZPITALNA NIESTERYLNA (maski chirurgiczne jednorazowego użytku, czepek pielęgniarski jednorazowego użytku, prześcieradła z włókniny, prześcieradła papierowe, serwety z włókniny jednorazowego użytku, fartuchy z włókniny jednorazowego użytku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.80.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYROBY Z FOLII w tym: ochraniacze medyczne foliowe na obuwie, prześcieradła foliowe, fartuchy foliowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.