Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-05-20
Malbork: ¦wiadczenie us³ug doradztwa podatkowego w zakresie optymalizacji podatku VAT
Numer og³oszenia: 170096 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. S³owiañski 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug doradztwa podatkowego w zakresie optymalizacji podatku VAT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest us³uga doradztwa podatkowego, polegaj±ca na optymalizacji w zakresie rozliczeñ podatku VAT, Gminy Miejskiej Malbork i jej jednostek organizacyjnych, w tym reprezentacja gminy i jej jednostek organizacyjnych w postêpowaniach podatkowych przed organami podatkowymi i s±dami w zakresie objêtym optymalizacj±. 2.Przez optymalizacjê podatkow± strony niniejszej umowy rozumiej± wskazanie zgodnych z prawem podatkowym metod zmniejszenia zobowi±zañ podatkowych gminy Miasta Malbork i jej jednostek organizacyjnych z tytu³u podatku VAT wraz z ich wdro¿eniem. 3.Przedmiot zamówienia nie obejmuje zdarzeñ w przedmiocie odzyskania podatku VAT, których finansowanie lub wspó³finansowanie nast±pi³o z bezzwrotnych ¼róde³ zewnêtrznych (np. m.in. projekty wspó³finansowane ze ¼róde³ unijnych). 4. Optymalizacja podatku VAT dotyczy wydatków bie¿±cych i maj±tkowych Miasta, których niezbêdne dane znajduj± siê na linku www.bip.malbork.pl w zak³adce finanse bud¿et. 5.Wykonanie zamówienia obejmowaæ bêdzie dwa etapy: a) sporz±dzenie raportu, którego zawarto¶ci± bêdzie analiza stanu prawnego i faktycznego rozliczeñ podatkowych w podatku od towarów i us³ug VAT dokonywanych przez gminê i jej jednostki organizacyjne oraz wskazanie metod obni¿ania podatku, b) podjêcie czynno¶ci prawnych zmierzaj±cych do zrealizowania wniosków wynikaj±cych z powy¿szego raportu w zakresie uzgodnionym i zleconym przez Zamawiaj±cego 6.Zlecenie obejmuje rozliczenia w podatku VAT przez : Urz±d Miasta Malborka; Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej; Szko³a Podstawowa Nr 3; Szko³a Podstawowa Nr 5; Szko³a Podstawowa Nr 8; Szko³a Podstawowa Nr 9; Zespó³ Szkó³ Nr 1; Zespó³ Szkó³ Nr 2; Gimnazjum Nr 1; Gimnazjum Nr 3; ¯³obek Szarotka; Centrum Profilaktyki i Terapii Uzale¿nieñ; Malbork Welcome Center - Centrum Turystyki; Schronisko M³odzie¿owe; Przedszkole nr 5; Przedszkole nr 8; Przedszkole nr 10. 7. Zlecenie optymalizacji opodatkowania obejmuje wszystkie rozliczenia nieobjête przedawnieniem z uwzglêdnieniem art. 86 ust. 13 ustawy o podatku od towarów i us³ug. 8. Zlecenie obejmuje tak¿e bie¿±ce doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji rozliczeñ podatkowych w podatku od towarów i us³ug VAT. 9. Raport winien obejmowaæ: a) prezentacjê mo¿liwych obszarów odzyskania nadp³at podatku VAT dokonanych przez Zamawiaj±cego, b)wstêpne oszacowanie mo¿liwej do odzyskania przez Zamawiaj±cego kwoty podatku VAT, c) oszacowanie prawdopodobieñstwa skutecznego odzyskania nadp³at podatku VAT w poszczególnych obszarach (zadaniach), d) oszacowanie poziomu ryzyka zakwestionowania przez organy podatkowe zaprezentowanych rozwi±zañ optymalizacyjnych, wskazanie metod odzyskania podatku, e) doradztwo w zakresie praktycznych dzia³añ. 10. Wykonawca opieraj±c siê na tre¶ci raportu po jego zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego podejmie na zlecenie Zamawiaj±cego czynno¶ci prawne zmierzaj±ce do realizacji wniosków raportu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci opracuje i z³o¿y koryguj±ce deklaracje podatkowe VAT, bêdzie reprezentowa³ Zamawiaj±cego w postêpowaniu podatkowym wszczêtym na skutek z³o¿enia w/w deklaracji w sprawach, w których wystêpowaæ bêdzie w±tpliwo¶æ prawna co do kwestii podatkowych objêtych zleceniem wyst±pi do organów podatkowych o udzielenie interpretacji podatkowej w tym¿e zakresie w³±cznie z postêpowaniem przez s±dami administracyjnymi, w tym NSA o ile uzyskana interpretacja budziæ bêdzie dalsze w±tpliwo¶ci, po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym. 11.Uzgodnienie skargi na tre¶æ interpretacji winna poprzedziæ pisemna analiza stanowiska organu podatkowego uwzglêdniaj±ca zasady polskiego i europejskiego systemu podatkowego w podatku od towarów i us³ug VAT (dyrektywy i orzecznictwo UE). 12. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania zamówienia w sposób nastêpuj±cy: a) sporz±dzi raport w terminie 30 dni roboczych od daty potwierdzenia uzyskania dokumentacji niezbêdnej do jego wykonania wskazanej uprzednio przez Wykonawcê, b) zakres ¿±danej dokumentacji wykonawca przed³o¿y na pi¶mie Zamawiaj±cemu w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy, c) Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu raport w formie pisemnej oraz w wersji elektronicznej z wykorzystaniem formatów plików MS Word, Excel lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader), d) Zamawiaj±cy przed³o¿y Wykonawcy swoje uwagi do raportu w terminie do 14 dni roboczych, e) Wykonawca odniesie siê na pi¶mie do tre¶ci uwag i wyja¶ni w±tpliwo¶ci wskazane przez Zamawiaj±cego w ci±gu kolejnych 10 dni roboczych, f) Zamawiaj±cy jest uprawniony do odrzucenia raportu w ca³o¶ci w przypadku stwierdzenia, ¿e przyjête rozwi±zania naruszaj± prawo podatkowe albo szanse odzyskania podatku VAT s± znikome, odrzucenie raportu nastêpuje w formie pisemnej wraz z merytorycznym uzasadnieniem. 13. Zamawiaj±cy po dokonaniu analizy wskazanych rozwi±zañ optymalizacyjnych podejmuje decyzjê o ich wdro¿eniu i okre¶li zakres wdro¿enia raportu. Przez wykonanie zamówienia strony uznaj± prawomocne zakoñczenie wszystkich postêpowañ podatkowych objêtych powy¿szym zakresem zlecenia..
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych do wysoko¶ci 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.22.10.00 - Us³ugi w zakresie doradztwa podatkowego 79.22.20.00 - Us³ugi przygotowawcze do zwrotu podatku 79.11.00.00 - Us³ugi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³ 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Ocena spe³nienia wy¿ej wskazanego warunku nast±pi na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt a (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia wykona³ lub wykonuje przynajmniej dwie us³ugi doradztwa podatkowego w zakresie faktycznie uzyskanego zwrotu podatku VAT w kwocie minimum 500.000,00 z³ ka¿da - w tym okresie i za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³uga ta zosta³a b±d¼ jest wykonywana w tym okresie nale¿ycie. Ocena spe³nienia wy¿ej wskazanego warunku nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt b oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt a (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Ocena spe³nienia wy¿ej wskazanego warunku nast±pi na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt a (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e na czas realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. co najmniej jedna osoba uprawniona do zawodowego wykonywania us³ug doradztwa podatkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym (Dz.U. z 2011 r. Nr 41 poz. 213). Ocena spe³nienia wy¿ej wskazanego warunku nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt c, d oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt a (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania. Ocena spe³nienia wy¿ej wskazanego warunku nast±pi na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt a (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3.2)
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, stosowne pe³nomocnictwa, dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty: a) co do terminu w zakresie w jakim jest to niezbêdne dla wykonania zobowi±zañ Wykonawcy, tj. podjêcia czynno¶ci prawnych zmierzaj±cych do zrealizowania wniosków wynikaj±cych z powy¿szego raportu w zakresie uzgodnionym i zleconym przez Zamawiaj±cego oraz zakoñczenia prowadzonych postêpowañ podatkowych, b) co do zmiany zakresu umowy w sytuacji rezygnacji z wykonania czynno¶ci prawnych zmierzaj±cych do zrealizowania wniosków wynikaj±cych z powy¿szego raportu w zakresie uzgodnionym i zleconym przez Zamawiaj±cego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta, Plac S³owiañski 5, 82-200 Malborku, Wydzia³ Finansowo-Bud¿etowy..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta, Plac S³owiañski 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat pokój nr 115..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- ¦wiadczenie hotelarskich us³ug noclegowych w rejonie miejscowo¶ci Miñsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Naprawa, konserwacje, legalizacje oraz przegl±dy okresowe sprzêtu s³u¿by ¿ywno¶ciowej bêd±cej na ewidencji 22.Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- "Ca³oroczne utrzymanie porz±dku i czysto¶ci terenów Zespo³u Zamkowego w Malborku"
wiêcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kompleksowej obs³ugi prawnej dzia³añ podejmowanych przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Bia³ej
- ¦wiadczenie pomocy prawnej z zastosowaniem prawa angielskiego na rzecz NFO¦IGW
- Obs³uga prawna zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja dziedziñców Zamku Ksi±¿±t Pomorskich w Szczecinie
- Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposa¿eniem"
- Us³ugi doradcze przy prywatyzacji.
wiêcej: Us³ugi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.