Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Sieradz: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu o salę gimnastyczną połączoną z budynkiem szkoły łącznikiem wraz z urządzeniami technicznymi.
Numer ogłoszenia: 170116 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 6 im. Janiny Majkowskiej, ul. Uniejowska 199, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 8271923, fax 0-43 8271923.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6sieradz.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu o salę gimnastyczną połączoną z budynkiem szkoły łącznikiem wraz z urządzeniami technicznymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty wyburzeniowe - budynek nr 1 2. Roboty wyburzeniowe - budynek nr 2 3. Roboty ziemne 4. Ławy i ściany fundamentowe 5. Ściany i przyziemia poddasza 6. Strop gęstożebrowy 7. Zbrojenie do elementów żelbetonowych 8. Więźba dachowa i pokrycie ( łącznik ) 9. Konstrukcja i pokrycie dachu nad salą gimnastyczną 10. Ścianki wewnętrzne 11. Stolarka okienna i drzwiowa 12. Tynki i okładziny wewnętrzne 13. Sufit podwieszany 14. Malowanie wewnętrzne 15. Podłoża i posadzki 16. Elewacja i inne zewnętrzne 17. Wyposażenie sali gimnastycznej i zaplecza 18. Zakup i montaż sprzętu sportowego 19. Instalacja wodociągowa 20. Instalacja kanalizacyjna 21. Instalacja centralnego ogrzewania 22. wentylacja mechaniczna 23. Kanalizacja sanitarna zewnętrzna 24. Przyłącze wodociągowe i hydrant ppoż 25. Przyłącze c.o. oraz cwu z rur preizolowanych 26. Modernizacja kotłowni 27. Instalacje elektryczne 28. instalacje niskoprądowe 29. Oświetlenie zewnętrzne tablic 30. Oświetlenie elewacji 31. Oświetlenie zewnętrzne dróg 32. Karczowanie pni 33. Roboty ziemne 34. Podbudowa 35. Nawierzchnia i krawężniki
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do 11 października 2007r do godz. 10.00 kwotę w wysokości 13.000,00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu wynikające z art 22 ust 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z dnia 9 lutego 2004r. nr 19 poz. 177 z póź. zm. ) a/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Wykonawcy wykluczeni z postępowania: a/ Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych b/ Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania c/ Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków d/ Wykonawców, którzy nie złożą z ostatnich 5 lat dwóch wykazów wykonanych robót budowlanych lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia e/ Wykonawców, którzy nie zabezpieczą w połowie wykonywanego zamówienia na posiadanym rachunku bankowym lub nie będą posiadać zdolności kredytowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikiem musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym, zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. 1.1. Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnia warunki kreślone w art. 22 ust.1 PZP. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie wymów ten dotyczy każdego z nich. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Podpisany jednostronnie wzór umowy. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - w takim przypadku Wykonawcy dołączają do oferty oryginał stosownego pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez Pełnomocnika. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane z póź. zm. w specjalnościach: a/ konstrukcyjno - budowlanej b/ wodno - kanalizacyjnej c/ elektrycznej d/ drogowej 8. Udokumentowanie członkostwa w Izbie Budownictwa osób występujących po stronie Wykonawcy, o których mowa w punkcie 7. a/ uprawnienia budowlane b/ aktualne zaświadczenie o przynależności do danej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c/ Jeżeli uprawnienia nabyto po 01.01.1995r. to muszą wykazać wyciąg z centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane 9. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 11. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch takich robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załącznikiem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 12. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinia o badanym sprawozdaniu, lub w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż wymagany - za ten okres. 13. Informacje banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Suma posiadanych środków na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej musi być w połowie zabezpieczona. Połowa zabezpieczenia środków na podstawie kosztorysu ofertowego. 14. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15. Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp6sieradz.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sp6sieradz.republika.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 6 im. Janiny Majkowskiej ul. Uniejowska 199 98-200 Sieradz Sekretariat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.11.2007.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Modernizacja chodnika przy ulicy Kościuszki w Warcie na odcinku od ul. Profesora Stanisława Kaszyńskiego do ul. Długiej
- Remont stolarki okiennej w pokojach IV Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sądu Okręgowego w Sieradzu, Al. Zwycięstwa 1
- Adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Rycerskiej 4 w Sieradzu na potrzeby utworzenia dodatkowych 36 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminie Miasto Sieradz
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku zlokalizowanego w Sieradzu przy ul. POW 27
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
- Dostawa asortymentu do diagnostyki laboratoryjnej
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.