Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowego Instytutu Badawczego.
Numer ogłoszenia: 17012 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowego Instytutu Badawczego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowego Instytutu Badawczego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania. 2.1. Przedmiotem zamówienia dla ZADANIA 1 - kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej są następujące ubezpieczenia: 1) mienia od wszystkich ryzyk, 2) mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku (limity na pierwsze ryzyko w ramach ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk), 3) sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4) casco taboru - sprzętu pływającego oraz specjalistycznego sprzętu pomiarowego z włączeniem kradzieży z włamaniem sprzętu i jego elementów oraz transportu, 5) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków załogi taboru i osób biorących udział w pomiarach, 6) odpowiedzialności cywilnej ogólnej Zamawiającego z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i/lub posiadania, użytkowania mienia z włączeniem OC armatora, 7) odpowiedzialności cywilnej zawodowej Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 5A (Opis Przedmiotu Zamówienia - Wymagany Zakres Ubezpieczenia) oraz Załączniku nr 6A (Wzór umowy) stanowiących integralną część SIWZ. 2.2 Przedmiotem zamówienia dla ZADANIA 2 jest obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przewoźników lotniczych, przedsiębiorstw wykonujących obsługę naziemną oraz instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 5B (Opis Przedmiotu Zamówienia - Wymagany Zakres Ubezpieczenia) oraz Załączniku nr 6B (Wzór umowy) stanowiących integralną część SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W ramach ZADANIA 1 Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, zostaną uznani Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr. z 2013 r., poz. 950 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany odpowiedni formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A (dla ZADANIA 1) / Załącznik nr 1B (dla ZADANIA 2) do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany odpowiedni formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 7A (dla ZADANIA 1) oraz Załącznik nr 7B (dla ZADANIA nr 2) do SIWZ. 3) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zobowiązanie, w szczególności pisemne, innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZADANIE 1 19.1. Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6A do niniejszej SIWZ. 19.2. Zgodnie z art. 144.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, istotne zmiany Umowy są dopuszczalne wyłącznie w przypadkach określonych w Umowie wraz z załącznikami oraz w SIWZ, w tym w szczególności w przypadkach i na zasadach określonych poniżej: 1) zmiany danych Ubezpieczyciela lub Ubezpieczającego, 2) zmiany terminu wykonania usługi ubezpieczenia wynikającej z działania siły wyższej, 3) zmiany przepisów prawnych, 4) doubezpieczenia limitów odpowiedzialności Ubezpieczyciela, ustanowionych w systemie na pierwsze ryzyko lub sum gwarancyjnych dla ryzyk lub klauzul podstawowych lub rozszerzających ochronę ubezpieczeniową (określonych w OPZ-WZU- Załącznik nr 6A do SIWZ) dla wszystkich ubezpieczeń, o których mowa w § 1 ust. 1 Wzoru Umowy po ich wyczerpaniu się po szkodach/ szkodzie oraz mienia ubezpieczanego w systemie sum stałych albo w przypadku, gdy z powodów limitów odpowiedzialności, określonych w OPZ-WZU konieczne będzie doubezpieczenie mienia Ubezpieczającego na warunkach Umowy: w obu powyższych przypadkach - za zgodą Ubezpieczyciela i na warunkach ustalonych przez Strony w drodze negocjacji, 5) Ubezpieczający przewiduje możliwość zmiany Umowy, gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie lub zbycie w trakcie trwania Umowy obiektów objętych Umową innemu podmiotowi. W razie przekazania lub zbycia obiektów, o których mowa w zdaniu poprzednim, Strony zgodnie ustalają, że Ubezpieczający w drodze pisemnego zawiadomienia przesłanego Ubezpieczycielowi jednostronnie zmodyfikuje Umowę, na co Ubezpieczyciel wyraża zgodę, 6) Ubezpieczający dopuszcza zmianę wartości ubezpieczeniowej, za zgodą Ubezpieczyciela, w ramach definicji przewidzianych w OPZ-WZU dla mienia objętego ubezpieczeniem w trakcie trwania Umowy, gdy zmiana taka będzie zależała od obiektywnych okoliczności i będzie konieczna do wdrożenia, 7) Ubezpieczający przewiduje możliwość zmiany Umowy, w przypadkach określonych w klauzulach i/lub postanowieniach szczególnych, mających zastosowanie do poszczególnych zakresów ubezpieczenia (zgodnie z § 1 ust. 1 Umowy), a wskazanych w OPZ-WZU. 19.3 Wszelkie zmiany, o których mowa w pkt 19.2, będą zgłaszane Ubezpieczycielowi przez Ubezpieczającego za pośrednictwem Brokera i będą potwierdzane i/lub rozliczane poprzez wystawianie aneksów do polis wystawionych w trakcie trwania Umowy, na zasadach określonych w § 2 Wzoru Umowy oraz w trybie i na warunkach określonych w klauzuli automatycznego doubezpieczenia, zawartych w OPZ-WZU. 19.4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. ZADANIE 2 19.5 Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6B do niniejszej SIWZ. 19.6. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 19.7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Umowy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności pojawienia się: 1) nowych technologii umożliwiających skrócenie terminu realizacji zamówienia lub podniesienie jakości usług realizowanych w ramach zamówienia, 2) zmian lub wejścia w życie przepisów prawa polskiego w zakresie realizowanych prac, 3) zmian w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 4) zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 5) zmian podejścia do realizacji wymagań opisanych w Załącznikach do Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego, 6) zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ, 19.8. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 19.9. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Meterologii i Gospodarki Wodnej PIB, Samodzielna Sekcja ds. Zamówień Publicznych (pok. 201).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Instytut Meterologii i Gospodarki Wodnej PIB, Kancelaria Głowna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY WITONIA"
- UBEZPIECZENIE GMINY SIEMKOWICE W OKRESIE OD 01.01.2025 r. DO 31.12.2026 r.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Zambrów
- Usługi ubezpieczenia mienia i ubezpieczeń komunikacyjnych Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY BORZĘCIN WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BEŁŻYCE
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.