Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Katowice: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ
Numer ogłoszenia: 170142 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Katowicach , ul. Adama Mickiewicza 11, 40-092 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2596815, faks 032 2596815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mickiewicz.katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Wymianę okien drewnianych w salach lekcyjnych - 45 sztuk, - Wykonanie prototypu okna,- Wymianę parapetów drewnianych wewnętrznych na drewniane w kolorze białym - odtworzenie, - Wymiana tynków wewnętrznych w ościeżach i ich malowanie w kolorze jak w pomieszczeniach, - Inne roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem robót Zamawiającego, - Okna wykonać zgodnie z Zaleceniem Konserwatora Zabytków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.31.10.00 - 20.31.10.00 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.35 - 45.42.11.35 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wniesienie wadium - 2% konto III LO Katowice ING BSK 58 1050 1214 1000 0007 0218 1579III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego wraz z dokumentacją ofertową prototyp okna, - złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą specyfikacją przez wypełnienie formularza oferty, zgodnego z załącznikiem 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza oferty, - wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, w zakresie i kwocie zbliżonej do oferty, -udzielić gwarancji na wykonanie roboty oraz zastosowane materiały na minimum 60 miesięcy, - spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 w związku z postanowieniem art. 24 Ustawy prawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawiera następujące załączniki w tym świadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączone do niniejszej Specyfikacji przedmiary robót (stanowiącymi załącznik nr 4), wyszczególniając wszystkie pozycje w nich zawarte, przy zastosowaniu podstaw wyceny zawartych w przedmiarach (suma kwot wynikających z kosztorysów ofertowych powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty), zamawiający nie dopuszcza stosowania upustów ceny, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy, Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w pkt 6 jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w ww. dokumentach Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. prawomocny wyrok sądowy, uchwała wspólników), - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi [zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1995. Nr 8 poz. 38)] w zakresie specjalności wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do OIZB oraz dokumentem potwierdzającym posiadanie przez przyszłego kierownika robót ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. - wykaz wykonanych (zakończonych) w ostatnich 5 latach (2003-2008) robót budowlanych (co najmniej 2 roboty), zbliżonych zakresem i wartością do robót objętych zamówieniem wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi wykonanie ich z należytą starannością (zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej Specyfikacji). Zamawiający będzie oceniał roboty budowlane, które są potwierdzone dokumentami referencjami) wystawionymi na Wykonawcę. W przypadku dokumentów (referencji) wystawionych przez innego Wykonawcę wymagane jest potwierdzenie ich przez Inwestora. Jako roboty budowlane zbliżone zakresem Zamawiający rozumie zbliżone do przedmiotu zamówienia. Jako roboty budowlane zbliżone wartością Zamawiający rozumie roboty, których wartość nie będzie niższa niż: - 80% ceny oferty (dla robót budowlanych zakończonych w 2008r.), - 73% ceny oferty (dla robót budowlanych zakończonych w 2006-2007), - 66% ceny oferty (dla robót zakończonych (2004-2005), Oświadczenie o wywozie i składowaniu gruzu (kto będzie wywoził gruz i jakie będzie miejsce jego składowania). Dokumenty wymienione w pkt 7-9 należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Gwarancja Oferenta na roboty - 10
- 3 - Gwarancja Produceta - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mickiewicz.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III LO im. A. Mickiewicza, 40092 Katowice, ul. Mickiewicza 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.