Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Biskupiec: Dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 170149 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu , ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7152023 w. 317, 313, faks 089 7156208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych (CPV 44221000-5 Okna, drzwi i podobne elementy; 44812200-7 Farby olejne i wodne; 44831000-4 Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze; 44190000-8 Różne materiały budowlane) wyszczególnionych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ, do magazynu Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8, wg poniższego wyszczególnienia: a) Pakiet 1: Stolarka budowlana, b) Pakiet 2: Stolarka PCV i ALU, c) Pakiet 3: Drzwi stalowe szacht, d) Pakiet 4: Farby, e) Pakiet 5: Hydroizolacje, f) Pakiet 6: Sufit podwieszony kasetonowy. 2. Materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do użytku i stosowania w budownictwie, w tym w obiektach użyteczności publicznej oraz muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną albo deklarację zgodności potwierdzającą, że produkt jest zgodny z Polską Normą bądź Aprobatą Techniczną. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż opisane w Formularzu cenowym. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty na produkty równoważne musi złożyć zapytanie zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwzględniając zapytanie Zamawiający rozszerzy opis przedmiotu zamówienia o produkty równoważne będące przedmiotem zapytania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5, 44.81.22.00-7, 44.83.10.00-4, 44.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana stawki podatku VAT następuje z mocy prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-biskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
11-300 Biskupiec, ul. Armii Krajowej 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stolarka budowlana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ościeżnice i skrzydła drzwiowe wewnętrzne oraz drzwi przeciwpożarowe metalowe pełne El30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stolarka PCV i ALU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okna i drzwi wewnętrzne oraz drzwi przeciwpożarowe przeszklone El60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drzwi stalowe szacht.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drzwi stalowe szacht instalacyjnych w 4 różnych rozmiarach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Farby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby do wnętrz - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.22.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Hydroizolacje.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masa uszczelniająca, kształtki, ftaśma, zaprawa uszczelniająca, fizelina wzmacniająca, klej, spoina.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.83.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sufit podwieszony kasotonowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Systemowy sufit podwieszony kasetonowy, kompletny 2,2 m x 40 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu B
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową dróg w Biskupcu, w ramach realizacji zadania: "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- Remont i modernizacja pomieszczeń Poradni Urologii Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Roboty Budowlane - wymiana wraz z dostawą stolarki drzwiowej na oddziałach szpitalnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy - etap I"
- DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REMONTÓW I KONSERWACJI BUDYNKÓW
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Przebudowa i modernizacja infrastruktury technicznej - wymiana okien w budynku siedziby WODR w Poznaniu
- Modernizacja dachu budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach, zlokalizowanego przy ul. Bolesława Chrobrego 83
- Remont pomieszczeń biurowych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Zakopiańska 58 w Krakowie
więcej: Różne materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.