eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaRemont nawierzchni jezdni i chodników na terenie miasta Bielska-Białej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Bielsko-Biała: Remont nawierzchni jezdni i chodników na terenie miasta Bielska-Białej.
Numer ogłoszenia: 170161 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4979636 do 39, fax 033 497 96 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni i chodników na terenie miasta Bielska-Białej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni i chodników na terenie miasta Bielska-Białej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część Nr 1 - ZADANIE I - Remont nawierzchni jezdni i chodników ulicy Kwiatkowskiego na odcinku od ulicy Warszawskiej do ulicy Grażyńskiego w Bielsku-Białej. Część Nr 2 - ZADANIE II - Remont nawierzchni jezdni i poboczy ul. Górskiej w Bielsku-Białej; Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na w/w Części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej Części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych przez jednego Wykonawcę na wszystkie Części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Część Nr 1 - ZADANIE I - 5.700 PLN. Część Nr 2 - ZADANIE II - 3.300 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne. 1.1. Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zwaną dalej ustawą. 1.3. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1.1. i 1.2 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 1.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe. 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 200 000 zł. (bez limitu na poszczególne zdarzenia). W przypadku składania ofert przez konsorcjum warunek ten winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do realizacji zamówienia, w szczególności: - kierownika robót drogowych posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności dróg. Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 2.2. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami odpowiadającymi pod względem charakterystyki i ilości wskazaniom zawartym w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, w szczególności: 1) Frezarka - 1 szt. 2) Skrapiarka - 1 szt. 3) Piła do cięcia nawierzchni asfaltowych - 1 szt. 4) Samochody samowyładowcze do przewozu masy - 4 szt. 5) Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. 6) Walec statyczny - 2 szt. 7) Walec ogumiony - 1 szt. 8) Zagęszczarka płytowa - 2 szt. Potencjał techniczny Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 2.3 winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.4. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty drogowe odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające w szczególności na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub ulic o nawierzchniach asfaltowych, o wartości min. 200.000,- zł. każda. Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z Wykonawców musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonaniu robót przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenia w sumie muszą spełniać warunki wymagane od Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie lub dokumenty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 1.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; w szczególności pełnomocnictwo w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;. 2.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień oraz kopie zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami). 2.3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca; 2.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Doświadczenie Wykonawcy), Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.home.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko- Biała. W wersji papierowej za opłatą 20 PLN..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko- Biała, ul. Grażyńskiego 10, pokój nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - Remont nawierzchni jezdni i chodników ulicy Kwiatkowskiego na odcinku od ulicy Warszawskiej do ulicy Grażyńskiego w Bielsku-Białej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Remont nawierzchni jezdni masą SMA o pow. 3229 m2; 2. Remont nawierzchni chodnika z kostki betonowej 358,5 m2; 3. Regulacja pionowa urządzeń szt.6..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - Remont nawierzchni jezdni i poboczy ul. Górskiej w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: Odcinek I - od ul. Sowiej w kierunku Przełęczy Przegibek (str. prawa): 1. Remont nawierzchni jezdni masą mineralno asfaltową 151,5 m2; 2. Remont nawierzchni chodnika masą mineralno asfaltową 53,0 m2; Odcinek II - most nad potokiem: 1. Remont nawierzchni jezdni masą mineralno asfaltową 167,8 m2; 2. Remont nawierzchni chodnika masą mineralno asfaltową 10,0 m2; Odcinek III - od łuku w rejonie załadunku drewna w kierunku miasta: 1. Remont nawierzchni jezdni masą mineralno asfaltową 660 m2; 2. Remont poboczy destruktem asfaltowym 160,0 m2; Odcinek IV - od wjazdu na posesję 317 do posesji Nr 295: 1. Remont nawierzchni jezdni masą mineralno asfaltową 1787,5 m2; Roboty inne - ustawienie barier energochłonnych 100 mb w rejonie ul. Bażantów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.