Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Płońsk: Remont pomieszczeń bloku żywieniowego w budynku internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku przy ul. Płockiej 56
Numer ogłoszenia: 170224 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku, ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622145, fax 023 6622685.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www:loplonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń bloku żywieniowego w budynku internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku przy ul. Płockiej 56.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe pomieszczeń bloku żywieniowego w budynku internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku przy ul. Płockiej 56. Zakres prac obejmuje: - wymianę okładzin ściennych i podłogowych, stolarki drzwiowej oraz części stolarki okiennej, - remont i częściową wymianę instalacji elektrycznej, - remont oraz częściową wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz wentylacyjną, - prace malarskie, - częściową wymianę urządzeń i wyposażenia pomieszczeń bloku żywieniowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tzn.: ich działalność umożliwiająca wykonanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej; W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez co najmniej jeden podmiot lub przez podmioty łącznie. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia z kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia tzn.: 1) osoby, które będą wykonywać zamówienie - kierownik budowy ( 1 osoba) może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, 2) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane polegające na remoncie obiektów oświatowych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł z tym, że wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą zawierać remont lub wykonanie robót wewnętrznych ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych i elektrycznych. - W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez co najmniej jeden podmiot lub przez podmioty łącznie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC /deliktowe/ na jedno i wszystkie zdarzenia ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych oraz wykonają cały zakres przedmiotu zamówienia własnymi materiałami i środkami finansowymi. Dodatkowo Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy z Zamawiającym do zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowe na jedno i wszystkie zdarzenia ) dotyczącego zawartej umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia na sumę nie mniejszą niż wartość wynagrodzenia umownego brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez co najmniej jeden podmiot lub przez podmioty łącznie. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. II. Zasady składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -konsorcja: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. 2) Do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3) Każdy uczestnik konsorcjum musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przy ocenie spełniania warunków dotyczących posiadanych uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia, posiadanej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego i kadrowego Wykonawców oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę ich łączny potencjał. III. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia, przy czym jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów obliczonych wg poniższych zasad: - warunek realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie będzie oceniany następująco: roboty polegające na wykonaniu (remoncie) pomieszczeń oświatowych lub użyteczności publicznej w zakresie robót budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych o łącznej wartości 300.000,00 zł, za każde następne wykonane roboty o wartości 200.000,00 zł ponad wymagane 300.000,00 zł Wykonawca otrzyma 1 punkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu i uzyskają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli jednak Wykonawcy na pozycjach 5 i wyższych niż 5, uzyskają taką samą liczbę punktów Zamawiający zaprosi ich do składania ofert z zastrzeżeniem art. 51 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (liczba Wykonawców nie może przekraczać 20 - w tym przypadku o kolejności Wykonawców na liście decyduje data i godzina wpływu wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu). Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do treści w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655.); (wzór oświadczenia dostępny na stronie internetowej Zamawiającego-Załącznik 1) oraz następujące oświadczenia i dokumenty kwalifikujące: 1) Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia Wykonawca musi złożyć: 1. oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, potwierdzające, że zakres działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. 2) Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonywania robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia Wykonawca musi złożyć: 1. dokumenty uprawnień (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie w zakresie robót budowlanych - kierownik budowy ( 1 osoba) może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, 2. wykaz zrealizowanych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - z podaniem zakresu rzeczowego robót, wartości robót, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Uwaga: Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne), muszą odnosić się tylko do robót wymienionych w wykazie i zawierać informacje potwierdzające dane zawarte w wykazie (tzn. dotyczące przedmiotu zamówienia: zakresu rzeczowego wykonanych robót, wartości wykonanych robót oraz daty i miejsca wykonania). 3) Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi złożyć: 1. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ( OC deliktowe na jedno i wszystkie zdarzenia) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych na sumę ubezpieczenia określoną w złotych (PLN) nie mniejszą niż 100 000,00 złotych, polisa ubezpieczenia musi być zawarta na okres określony w warunkach ogólnych ubezpieczenia (jest to najczęściej okres 1 roku kalendarzowego) oraz musi być ważna co najmniej w terminie związania ofertą. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązuje się do przedłużania ubezpieczenia. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych . 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane(Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom spełniającym warunki udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do złożenia oferty..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku, ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk, parter, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
- Usługi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, DZP.261.28.2024
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu rolniczego
- Zakup i dostawa przyczepy do nauki jazdy, ciągnika do nauki jazdy i nauki pracy maszynami (z pługiem do odśnieżania i ładowaczem) oraz pojazdu silnikowego w podziale na 3 części
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
- Dostawa maszyn rolniczych
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem dla EkoGłog Sp. z o.o.
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.