To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-20
Olsztyn: Zamówienie uzupełniające dla zamówienia podstawowego pn.: Profilowanie nawierzchni gruntowych oraz ścinanie i uzupełnianie poboczy na terenach administrowanych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 170230 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130754 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie, ul. Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 544 31 00, faks 89 544 31 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dla zamówienia podstawowego pn.: Profilowanie nawierzchni gruntowych oraz ścinanie i uzupełnianie poboczy na terenach administrowanych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest profilowanie nawierzchni gruntowych oraz ścinanie i uzupełnianie poboczy na terenach zarządzanych przez ZDZiT w Olsztynie. Zakres robót obejmuje remont dróg gruntowych polegający na wyrównaniu, wyprofilowaniu i zagęszczeniu nawierzchni oraz ścinaniu zawyżonych i uzupełnianiu zaniżonych poboczy gruntowych przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych wraz z dowiezieniem materiału.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.42 - 45.23.32.42 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WIESŁAWA ŁUCZAK, JAN ŁUCZAK SPÓŁKA CYWILNA
- Firma Handlowo-Usługowa s.c. Wiesław i Jan Łuczak, Łęczycka 2, 99-210 Uniejów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 674750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 829942,50
Oferta z najniższą ceną: 829942,50 / Oferta z najwyższą ceną: 829942,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Środki z umowy z umowy nr 2523.22.2012 wyczerpują się, a pozostały jeszcze do realizacji niezbędne do realizacji profilacje dróg gruntowych oraz ścinka i uzupełnienia poboczy. Art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania podstawowego, które zostało udzielone dnia 10.12.2014r. (umowa nr 2523.22.2012) przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 1 349 550 zł. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 674 750 zł, co stanowi 50 % wartości zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.