eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wyposażenia kwaterunkowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Wrocław: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego.
Numer ogłoszenia: 170247 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego gotowego do użytku, którego asortyment (rodzaj) i ilości oraz minimalne parametry techniczne i jakościowe zostały określone przez zamawiającego odpowiednio: a) w załącznikach numer 2, numer 3 i numer 4; b) w załączniku nr 5; c) w szkicach od numeru 1 do numeru 16 - stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 i 44 ustawy oraz § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. podmiotów zbiorowych); 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w punktach 1 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) w punkcie 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy. 3) dokumenty, o których mowa w punkcie 4 w podpunkcie 1 a - b i w podpunkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia podpunktu 3 stosuje się odpowiednio. Uwaga. Dokumenty wymienione w punktach 1-4 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. C. Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków określonych dla realizacji zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań technicznych i jakościowych określonych dla przedmiotu zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 7 SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, według wzoru określonego w załączniku nr 9 SIWZ. 4. Wypełnione i podpisane formularze, według wzoru określonego w załączniku nr 2 dla części 1 zamówienia lub w załączniku nr 3 dla części 2 zamówienia, lub w załączniku nr 4 dla części 3 zamówienia - odpowiednio dla części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę. 5. W przypadku powierzania podwykonawcom określonych czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, należy dołączyć oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia według wzoru określonego w załączniku nr 10 SIWZ. 6. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: 1) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; 2) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 7. W przypadku, gdy wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), to z art. 23 ust. 2 ustawy wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców (lidera), określającego zakres tegoż pełnomocnictwa (do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 8. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. 9. Wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem dokumentów określonych w punktach 1-3 punktu A, które są składane przez każdego z partnerów osobno. Zamawiający, w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie, zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Adres: ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław Telefon: (071) 340-39-73, 340-38-00, 340-39-78, 340 48 87; telefaks: (071) 782-41-71.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Adres: ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław (kontakt przez Punkt Obsługi Klienta, wejście główne od ul. Podwale 31/33)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego gotowego do użytku, którego asortyment (rodzaj) i ilości oraz minimalne parametry techniczne i jakościowe zostały określone przez zamawiającego odpowiednio: a) w załącznikach numer 2, numer 3 i numer 4; b) w załączniku nr 5; c) w szkicach od numeru 1 do numeru 16 - stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na 3 (trzy) części: 1) część 1 zamówienia - obejmuje dostawę wyposażenia kwaterunkowego, którego asortyment (rodzaj) i ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 28.50.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego gotowego do użytku, którego asortyment (rodzaj) i ilości oraz minimalne parametry techniczne i jakościowe zostały określone przez zamawiającego odpowiednio: a) w załącznikach numer 2, numer 3 i numer 4; b) w załączniku nr 5; c) w szkicach od numeru 1 do numeru 16 - stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na 3 (trzy) części: 2) część 2 zamówienia - obejmuje dostawę wyposażenia kwaterunkowego, którego asortyment (rodzaj) i ilości określono w załączniku nr 3 do SIWZ;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 28.50.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego gotowego do użytku, którego asortyment (rodzaj) i ilości oraz minimalne parametry techniczne i jakościowe zostały określone przez zamawiającego odpowiednio: a) w załącznikach numer 2, numer 3 i numer 4; b) w załączniku nr 5; c) w szkicach od numeru 1 do numeru 16 - stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) część 3 zamówienia - obejmuje dostawę wyposażenia kwaterunkowego, którego asortyment (rodzaj) i ilości określono w załączniku nr 4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 28.50.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.