eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzygotowanie i przeprowadzenie kursu technicznego języka angielskiego dla studentów I stopnia makrokierunków Nanotechnologia i Technologie Procesów Materiałowych oraz Informatyka Stosowana z Komputerową Nauką o Materiałach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy:OZ/U/48/OB/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Gliwice: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu technicznego języka angielskiego dla studentów I stopnia makrokierunków Nanotechnologia i Technologie Procesów Materiałowych oraz Informatyka Stosowana z Komputerową Nauką o Materiałach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy:OZ/U/48/OB/12
Numer ogłoszenia: 170247 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu technicznego języka angielskiego dla studentów I stopnia makrokierunków Nanotechnologia i Technologie Procesów Materiałowych oraz Informatyka Stosowana z Komputerową Nauką o Materiałach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy:OZ/U/48/OB/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu technicznego języka angielskiego dla 80 uczestników - studentów I stopnia makrokierunków Nanotechnologia i Technologie Procesów Materiałowych oraz Informatyka Stosowana z Komputerową Nauką o Materiałach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 zadania (każde dla 40 osób): a) Zadanie 1 Przygotowanie i przeprowadzenie kursu technicznego języka angielskiego dla studentów I stopnia makrokierunku Nanotechnologia i Technologie Procesów Materiałowych Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej; b) Zadanie 2 Przygotowanie i przeprowadzenie kursu technicznego języka angielskiego dla studentów I stopnia makrokierunku Informatyka Stosowana z Komputerową Nauką o Materiałach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej. Kurs jest organizowany dla 80 studentów (po 40 osób dla każdego zadania), w kilku grupach, z tym, że w każdej grupie może być maksymalnie 10 osób. Ponadto, kurs będzie trwał przez pięć semestrów, a w każdym z nich zajęcia mają się odbywać w wymiarze 60 jednostek lekcyjnych z jedną grupą (przy czym za jednostkę lekcyjną przyjmuje się 45 minut). Kurs ma na celu zapoznanie studentów ze specyfiką technicznego języka angielskiego i - tym samym - lepsze przygotowanie do przyszłej pracy inżynierskiej. Po zakończeniu kursu (tj. po zrealizowaniu wszystkich zajęć zgodnie z harmonogramem) zostanie przeprowadzony egzamin końcowy, którego pozytywny wynik jest równoznaczny z uzyskaniem certyfikatu przez danego studenta. CPV: 80.58.00.00-3 oferowanie kursów językowych. 2.Termin realizacji: cały cykl zajęć dydaktycznych, w tym egzamin końcowy, musi być zrealizowany w okresie od 1 października 2012r. do 28 lutego 2015r. (łącznie z przeprowadzeniem przez Wykonawcę egzaminu i wydaniem certyfikatów lub zaświadczeń o ukończonym kursie), zgodnie ze szczegółowym harmonogram zajęć dla każdej grupy w danym semestrze ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę do 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem danego semestru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 usług dot. kursu technicznego języka angielskiego, każda o wartości nie mniejszej niż 40 000,00zł (brutto).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie minimum 4 osobami w tym:: -min. 3 osobami posiadającymi: kwalifikacje w zakresie znajomości języka angielskiego, tj. co najmniej tytuł zawodowy mgr filologii angielskiej; doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka angielskiego przez co najmniej 4 semestry w wymiarze co najmniej 30 h/semestr. -min. 1 osobą (tzw. native speaker) posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka angielskiego przez co najmniej 4 semestry w wymiarze co najmniej 30 h/semestr.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie przez Wykonawcę, obowiązującego na dzień, w którym upływa termin składania ofert, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą ubezpieczenia minimum: 60.000zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    A)Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1.Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia. 2.Potwierdzenie spełnienia wymagań jakościowych świadczonych usług tj. posiadanie przez podmiot bezpośrednio wykonujący zamówienie co najmniej jednego z poniższych dokumentów: a) akredytacji Kuratorium Oświaty w zakresie prowadzonego kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych dotyczącego nauczania języka angielskiego na poziomach: początkującym (lub jego odpowiedniku np. elementarnym, podstawowym) oraz średniozaawansowanym niższym oraz średniozaawansowanym wyższym oraz zaawansowanym (lub ich odpowiednikach). b) zgody Ministerstwa Edukacji Narodowej na prowadzenie działalności szkoleniowej w zakresie kursów języków obcych lub kursów języka angielskiego. c) potwierdzającego wdrożony system zarządzania jakością kształcenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO 9001. B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta Cenowa. 2.1. Dokumenty: a) Decyzja Kuratora Oświaty wydana na podstawie przepisów Ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. nr 256, poz. 2572 z późniejszymi zmianami); b) Zgoda Ministerstwa Edukacji Narodowej wydana na podstawie odpowiednich przepisów ustawowych.; c) Certyfikat ISO 9001.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, o których mowa w pkt III.3.2) i III.3.4) niniejszego ogłoszenia - jeżeli dotyczy. Wymaga się aby pisemne zobowiązania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów składane były w oryginale. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. III 4.3 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 4) Ww. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru (jeżeli dotyczy). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów (oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 5) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4.2) niniejszego ogłoszenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: a. przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, b. inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp., 2. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danej części usługi, 3. zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe - jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, 4. aktualizacji sposobu i zakresu tematyki prowadzonych zajęć ze względu na zmiany obowiązujących przepisów, w tym obowiązujących w Politechnice Śląskiej, a także wyników przeprowadzonych ankiet oceny zajęć wypełnianych przez uczestników kursu i hospitacji prowadzonych przez Zamawiającego, 5. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby realizujące przedmiot zamówienia), 6. zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), 7. zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, 8. obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Politechniki Śląskiej, 44-100 Gliwice, ul.Konarskiego 18, pok.511..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Politechniki Śląskiej, 44-100 Gliwice, ul.Konarskiego 18, pok.511..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest finansowany z: - w zakresie ZADANIA 1 - projektu pt. NANATRIM - Poprawa atrakcyjności kształcenia na makrokierunku Nanotechnologia i Technologie Procesów Materiałowych (nr umowy UDA-POKL.04.01.02-00-066/11-00); - w zakresie ZADANIA 2 - projektu pt. QUAPINFO - Zwiększenie atrakcyjności i jakości kształcenia na makrokierunku Informatyka Stosowana z Komputerową Nauką o Materiałach (nr umowy UDA-POKL.04.01.02-00-064/11-00); Projekty te są realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IV, Działanie 4.1, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. 2.Rozliczenie będzie prowadzone kwartalnie. Wynagrodzenie wypłacane będzie za faktycznie przepracowane godziny. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturach VAT/rachunkach w terminie do 30 dni od daty ich złożenia i spełnienia warunków umowy. Całkowite rozliczenie nastąpi do 31.03.2015r., pod warunkiem, że Wykonawca dotrzyma wszystkich terminów i warunków umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Przygotowanie i przeprowadzenie kursu technicznego języka angielskiego dla studentów I stopnia makrokierunku Nanotechnologia i Technologie Procesów Materiałowych Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu technicznego języka angielskiego dla studentów I stopnia makrokierunku Nanotechnologia i Technologie Procesów Materiałowych Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej. Tematyka zajęć ma mieć charakter przekrojowy, dlatego mają one być dostosowane do poziomu wiedzy i umiejętności danej grupy oraz do głównych treści kształcenia realizowanych na kierunku Nanotechnologia i Technologie Procesów Materiałowych, tj. tematyka ta musi obejmować zagadnienia z zakresu matematyki, fizyki, chemii, nauki o materiałach, materiałów inżynierskich, w tym nanostrukturalnych, projektowania materiałowego i komputerowej nauki o materiałach, konstrukcji i eksploatacji maszyn, urządzeń mechatronicznych i systemów nanostrukturalnych, technologii procesów materiałowych, inżynierii wytwarzania i procesów nanostrukturalnych, badania materiałów oraz budowy i eksploatacji aparatury naukowo-badawczej, technologii odlewniczych, technologii spawalniczych, technologii przetwórstwa materiałów polimerowych, technologii biomateriałów,technologii obróbki cieplno-plastycznej i plastycznej materiałów metalowych, technologii proekologicznych i czystszej produkcji, inżynierii powierzchni, nanotechnologii i materiałów nanostrukturalnych, materiałów inteligentnych, biomimetycznych i funkcjonalnych, projektowania inżynierskiego - konstrukcyjnego, materiałowego i technologicznego i zarządzania przemysłowego, mechaniki, budowy i eksploatacji maszyn, elektroniki, automatyki, sterowania, robotyki i mechatroniki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu technicznego języka angielskiego dla studentów I stopnia makrokierunku Informatyka Stosowana z Komputerową Nauką o Materiałach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu technicznego języka angielskiego dla studentów I stopnia makrokierunku Informatyka Stosowana z Komputerową Nauką o Materiałach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej. Tematyka zajęć ma mieć charakter przekrojowy, dlatego mają one być dostosowane do poziomu wiedzy i umiejętności danej grupy oraz do głównych treści kształcenia realizowanychna kierunku Informatyka Stosowana z Komputerową Nauką, tj. tematyka ta musi obejmować zagadnienia z zakresu matematyki, fizyki, chemii, nauki o materiałach, materiałów inżynierskich, projektowania materiałowego i komputerowej nauki o materiałach, algorytmiki, programowania i programów użytkowych, architektury systemów komputerowych i systemów operacyjnych, technologii sieciowych i aplikacji sieciowych, grafiki komputerowej, komunikacji człowiek-komputer i technik multimedialnych, sztucznej inteligencji i komputerowego wspomagania w inżynierii materiałowej, materiałoznawczych baz danych, inżynierii oprogramowania, problemów społecznych i zawodowych informatyki, projektowania materiałowego i komputerowej nauki o materiałach, materiałów inżynierskich, inżynierii wytwarzania i technologii procesów materiałowych z elementami komputerowego wspomagania wytwarzania, badania materiałów z elementami komputerowego wspomagania badań materiałoznawczych, mechaniki technicznej i wytrzymałości materiałów, mechaniki płynów i mechaniki pękania, grafiki inżynierskiej oraz konstrukcji i eksploatacji maszyn z elementami komputerowego wspomagania projektowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.