Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Pruszków: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 170294 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Mazurkiewicza, ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7391384, fax 022 7391384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego o wartości szacunkowej poniżej 206 000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Zdolny jest do realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części zgodnie z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia -Rozdz. II niniejszej s.i.w.z. w połączeniu ze specyfikacją rzeczowo - ilościową załącznik nr 1.1 do s.i.w.z., bez udziału osób trzecich (podwykonawców). 2. Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Prowadzi działalność gospodarczą o charakterze związanym z przedmiotem zamówienia. 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Akceptuje wymagania określone w s.i.w.z. i wzór umowy o wykonanie zamówienia - załącznik nr 5. 6. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza winno być dołączone do oferty. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania (na podst. art. 24 ustawy Pzp.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dostarczyć: 1. Ofertę na wykonanie zamówienia przedstawioną wg wzoru dołączonego do s.i.w.z. -załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione wg załącznika nr 3 do s.i.w.z. 4. Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Zezwolenie na działalność objętą zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek jego posiadania. 6. Informację o spełnianiu wymagań określonych w rozdz. III pkt. 3 ÷ 5, przedstawioną w formie oświadczeń wg wzorów zamieszczonych w załączniku nr 4 do s.i.w.z. 7. Dowody potwierdzające należyte wykonanie zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres) lat trzech największych wartościowo zamówień publicznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 8. Specyfikację rzeczowo - ilościową przedstawioną wg załącznika nr 1 do s.i.w.z. 9. Arkusz wyceny sporządzony wg załącznika nr 2.1 do s.i.w.z. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz w/w dokumentów obowiązani są do składanej oferty dołączyć: 10.1 dokument o ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10.2 oświadczenie pełnomocnika Wykonawców o poniesieniu bezwarunkowej odpowiedzialności jak za swoje własne niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tworki.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSPZP ZOZ ul. Partyzantów 2/4 05-802 Pruszków (budynek administracji pok. nr 20).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 11:00, miejsce: WSPZP ZOZ ul. Partyzantów 2/4 05-802 Pruszków (budynek administracji pok. nr 20).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa aparatu EEG jednostanowiskowego przenośnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu EEG jednostanowiskowego przenośnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat EEG dwustanowiskowy z dodatkowym oprogramowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EEG dwustanowiskowy z dodatkowym oprogramowaniem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa defibrylatorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa defibrylatorów - szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomp infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomp infuzyjnych - szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ssaków elektrycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ssaków elektrycznych - szt. 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materacy przeciwodleżynowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materacy przeciwodleżynowych - szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa laryngoskopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laryngoskopów - szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa resuscytatorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa resuscytatorów - szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa: parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Przedłużenie subskrypcji licencji VDA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
więcej: Przyrządy do resuscytacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.