eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH w 2008 r OBIEKT CZARNKÓW II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Piła: KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH w 2008 r OBIEKT CZARNKÓW II
Numer ogłoszenia: 170295 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile, ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123244, fax 067 2125175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH w 2008 r OBIEKT CZARNKÓW II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja cieków Rzeka Stara Noteć I -rozmiar 1,500 km w km 0+000 - 1+500 Kanał Drawka - rozmiar 3,800 km w km 0+000 - 3+800 Kanał Środkowy - rozmiar 4,400 km w km 0+000 - 4+400 Kanał Połajewko - rozmiar 3,600 km w km 0+000-1+600 i 5+000 - 7+000 Kanał Rosko I - rozmiar 5,740 km w km 3+000 - 8+740 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Razem - rozmiar 19,040 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. 1.2. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie robót podwykonawcom. 1.3. Oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.3.1. Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 pzp. 1.3.2. Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym. 1.3.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - posiadają sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania robót polegających na odmulaniu cieków koparko-odmularką, - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane - melioracje wodne. - zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, zamówienia odpowiadające charakterem niniejszemu zamówieniu 1.3.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3.5. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Ocena spełnienia warunków: 2.1. Spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako spełniony lub niespełniony. 2.2. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ustawy, a złożona przez wykonawcę oferta nie będzie brała udziału w ocenie ofert w oparciu o kryterium oceny ofert, w przypadku gdy: 2.2.1. treść złożonej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.2.2. treść oferty jest niezgodna z ustawą, 2.2.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 2.2.4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 2.2.5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2.2.6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 2.2.7. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 2.2.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. a ponadto w przypadku: 2.2.9. niezłożenia przez wykonawcę wymaganego dokumentu w wyznaczonym terminie, 2.2.10. dokonania negatywnej oceny złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty : 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ust 1 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 - na formularzu ofertowym 3. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej) 4. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy o ile nie wynika ono z w/w dokumentów - załącznik nr 2 do specyfikacji. 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby wykonawcy o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wg załącznika nr 3 robót odpowiadających charakterem niniejszemu zamówieniu oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami z aktualnym wpisem na listę Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje sprzętem i narzędziami niezbędnymi do wykonania robót polegających na odmulaniu cieków sprzętem mechanicznym 10. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty. 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile ul. Motylewska 7 pok. 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile ul. Motylewska 7 pok. 129 - sekretariat (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.