eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówModernizacja oświetlenia w parku im. J. Dąbrowskiego w Ciechanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Ciechanów: Modernizacja oświetlenia w parku im. J. Dąbrowskiego w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 170295 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, fax 0 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia w parku im. J. Dąbrowskiego w Ciechanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: Modernizacja oświetlenia w parku im. J. Dąbrowskiego w Ciechanowie polegająca na demontażu 7 szt istniejących słupów oświetleniowych z osprzętem oraz budowa nowej linii zasilającej wraz z montażem 11 szt słupów oświetleniowych typu parkowego. 2.Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-kosztorysową i przedmiarem robót stanowiącym dodatek Nr 7b do siwz obejmuje II etap zadania inwestycyjnego polegający na modernizacji istniejącego oświetlenia parku wg zakresu określonego pozwoleniem na budowę (Decyzja Nr44/05 z dn. 01.09.2005r Starosty Ciechanowskiego) i dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do siwz, 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w dokumentacji projektowo- kosztorysowej i przedmiarem robot. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 1. Projektem budowlano-wykonawczym, planem sytuacyjnym zagospodarowania terenu, i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, opracowanymi przez Biuro Projektowe ELPRO w Ciechanowie ul. Pułtuska 12/42, 2. Przedmiarem robót stanowiącym dodatek nr 7b do s.i.w.z.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności: a) posiadają wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie robót budowlanych (minimum 1 zamówienie) opowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj: budowa lub modernizacja oświetlenia ulicznego itp. z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót; b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez kierownika budowy lub robót posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie określonym przez art. 12 Prawa budowlanego oraz wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, posiadających aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta zgodna z formularzem oferty wraz z załącznikami. 2)Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art.22 ust.1 u.p.z.p. i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 u.p.z.p. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5)Oświadczenie nr 2 w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 u.p.z.p. 6)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kierownik budowy lub robót który w imieniu Wykonawcy będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane określone w art.12 ustawy Prawo Budowlane (do załącznika nr 5 do oferty należy dołączyć kopię uprawnień kierownika budowy lub robót, kopię aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej). 7)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy; brak podpisów osoby uprawnionej lub podpisanie oferty i załączników przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 u.p.z.p. 9)Opracowany i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót w formie szczegółowej i dostarczony w wersji: - drukowanej jako kosztorys uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych oraz całkowitych dla poszczególnych pozycji z narzutami - elektronicznej na dyskietce 3,5 lub płycie cd w formacie zgodnym z NORMĄ PRO /np. ath/ jako kosztorys szczegółowy. 10)Wypełniony formularz cenowy. 11)Zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ciechanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Robert Szymaniak pokój nr 207, - tel. (023) 674-92-13 2. Lech Korzeniewski pokój nr 205, (023) 674-92-49 I piętro, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, do Biura Podawczego (stanowisko nr 7 Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pokój nr 205 ( I Piętro) Wydział Inwestycji o godz. 10:15.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.