Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Poznań: Roboty zduńskie
Numer ogłoszenia: 170295 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w im. i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. , ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty zduńskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty zduńskie na nieruchomościach położonych w zasobie administrowanym przez właściwe Biuro Obsługi Mieszkańców ( BOM) w Poznaniu, i tak:BOM nr 1 - ul. Długosza 23 m 7, ul. Dojazd 30B 14 m 12, ul. Dojazd 30B 15 m 3, ul. Drzymały 9 m 1, ul. Grodziska 65 m1, ul. Jackowskiego 51 m 5, ul. Kraszewskiego 19 m 11, ul. Przybyszewskiego 31 m 4, ul. Reya 5 m 9, ul. Staszica 6 m 15, ul. Staszica 11/13 m 9, ul. Szamarzewskiego 21 m 8, ul. Szamarzewskiego 46 m 4, ul. Zeylanda 2 m 1, ul. Zeylanda 2 m 4. BOM nr 3 - ul. Garbary 52 m 4, ul. Towarowa 43 m 25, ul. Św. Wojciecha 1 m 3, ul. Św. Wojciecha 29 m 4, ul. Św. Wojciecha 29 m 8. BOM nr 4 - ul. 28 Czerwca 1956r. 142 m 28, ul. Jarzębowi 18b 4 m 9, ul. Kilińskiego 5 m 11, ul. Opolska 106 b 11 m 3, ul. Opolska 106 b 12 m 6, ul. Poplińskich 4 m 1, ul. Sikorskiego 16 m 3, ul. Sulechowska 1 m 5, ul. Wieluńska 3 m 6, ul. Wybickiego 1 m 9. BOM nr 5 - ul. Krauthofera 21 m 6, ul. Matejki 3 m 32, ul. Skryta 15 m 6A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący nieruchomości administrowanych przez BOM nr 1 został określony w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysach ofertowych stanowiący załącznik nr 5 do IDW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący nieruchomości administrowanych przez BOM nr 3 został określony w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysach ofertowych stanowiący załącznik nr 6 do IDW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący nieruchomości administrowanych przez BOM nr 4 został określony w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysach ofertowych stanowiący załącznik nr 7 do IDW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący nieruchomości administrowanych przez BOM nr 5 został określony w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysach ofertowych stanowiący załącznik nr 8 do IDW..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dotyczących robót zduńskich do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.62.63.06-.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: kwalifikacje zawodowe rzemieślnika w rzemiośle zduńskim zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1989 r. o rzemiośle (Dz. U. z 2002 r. Nr 112, poz. 979). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do IDW.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Szczegółowe kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o kosztorysy ślepe i książki przedmiarów załączone do IDW
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1.W przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana firmy pod, którą działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych; 2.W przypadku udzielenia zamówienia podwykonawcom w innej części niż wskazana w ofercie Wykonawcy, w zakresie możliwości przekazania innej części zamówienia podwykonawcom, niż wskazano w umowie; 3.W przypadku zamiany osób wskazanych w umowie jako reprezentantów stron przy realizacji zamówienia; 4.Możliwość dokonania każdej ze zmian np. w zakresie przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek siły wyższej wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu umowy, którego nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich należytych środków, niezależne od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie klimatyczne, wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne podobne decyzje władz państwowych; 5.Możliwość dokonania zmian na wskutek zdarzenia niezależnego od Zamawiającego np. decyzji organu administracji, orzeczenia sądowego, bezpośrednio wpływającego na przedmiot zamówienia, w zakresie objętym decyzją lub orzeczeniem sądu; 6.Możliwość dokonania zmian przedmiotu umowy na skutek zdarzenia, którego następstwem jest utrata przez Zamawiającego prawa do administrowania nieruchomością, na której świadczona jest usługa , w zakresie praw i obowiązków stron umowy; 7.W przypadku wystąpienia robót zamiennych nie powodujących wykroczenia poza przedmiot zamówienia tj np.: - sposobu wykonania jakiegoś elementu robót, nie zwiększającego parametrów inwestycji i nie wykraczającego poza ilość materiałów określonych w dokumentacji technicznej, - w trakcie budowy z uzasadnionych względów należy zastosować inny równoważny materiał spełniający warunki określone w specyfikacji technicznej; 8.W przypadku wystąpienia robót dodatkowych opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych, termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych, jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy; 9.Zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian nieistotnych;Wszelkie zmiany zawarte w pkt 1 - 8 niniejszej IDW wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. ul.Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój nr 230.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. ul.Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój nr 230.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty zduńskie na nieruchomościach administrowanych przez BOM nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty zduńskie na nieruchomościach położonych w zasobie administrowanym przez BOM1 w Poznaniu, i tak: ul. Długosza 23 m 7, ul. Dojazd 30B 14 m 12, ul. Dojazd 30B 15 m 3, ul. Drzymały 9 m 1, ul. Grodziska 65 m1, ul. Jackowskiego 51 m 5, ul. Kraszewskiego 19 m 11, ul. Przybyszewskiego 31 m 4, ul. Reya 5 m 9, ul. Staszica 6 m 15, ul. Staszica 11/13 m 9, ul. Szamarzewskiego 21 m 8, ul. Szamarzewskiego 46 m 4, ul. Zeylanda 2 m 1, ul. Zeylanda 2 m 4.zgodnie z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysami ofertowymi stanowiący załącznik nr 5 do IDW;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.62.63.06-.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty zduńskie na nieruchomości administrowanych przez BOM nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty zduńskie na nieruchomościach położonych w zasobie administrowanym przez BOM3 w Poznaniu, i tak: ul. Garbary 52 m 4, ul. Towarowa 43 m 25, ul. Św. Wojciecha 1 m 3, ul. Św. Wojciecha 29 m 4, ul. Św. Wojciecha 29 m 8. zgodnie z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysami ofertowymi stanowiący załącznik nr 6 do IDW;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.62.63.06-.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty zduńskie na nieruchomościach administrowanych przez BOM nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty zduńskie na nieruchomościach położonych w zasobie administrowanym przez BOM 4 w Poznaniu, i tak:ul. 28 Czerwca 1956r. 142 m 28, ul. Jarzębowi 18b 4 m 9, ul. Kilińskiego 5 m 11, ul. Opolska 106 b 11 m 3, ul. Opolska 106 b 12 m 6, ul. Poplińskich 4 m 1, ul. Sikorskiego 16 m 3, ul. Sulechowska 1 m 5, ul. Wieluńska 3 m 6, ul. Wybickiego 1 m 9. zgodnie z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysami ofertowymi stanowiący załącznik nr 7 do IDW;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.62.63.06-.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty zduńskie na nieruchomościach administrowanych przez BOM nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty zduńskie na nieruchomościach położonych w zasobie administrowanym przez BOM 5 w Poznaniu, i tak: ul. Krauthofera 21 m 6, ul. Matejki 3 m 32, ul. Skryta 15 m 6A. zgodnie z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysami ofertowymi stanowiący załącznik nr 8 do IDW;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.62.63.06-.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp. ul. Staroprzygodzka 25.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Pielęgnacja drzew przydrożnych na terenie RDW Kościan DW 432
- Zakup urządzeń infrastruktury IT na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa akcesoriów komputerowych, naczyń kuchennych i obuwia medycznego
- Świadczenie usług bieżących prac konserwatorskich i usuwanie drobnych awarii pogotowia technicznego oraz obsługi technicznej i prowadzeniu bieżących naprawa w siedzibie ZTM w Poznaniu ul. Matejki 59
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.