Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Krapkowice: Rozbudowa szpitala powiatowego w Krapkowicach na osiedlu XXX-Lecia - II etap
Numer ogłoszenia: 170314 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4074300, fax 077 4074332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa szpitala powiatowego w Krapkowicach na osiedlu XXX-Lecia - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szpitala Powiatowego w Krapkowicach na osiedlu XXX-lecia - II ETAPZakres rzeczowy robót rozbudowy Szpitala Powiatowego obejmuje w szczególności:a. roboty budowlane wykończeniowe, zagospodarowanie terenu, elewacje,b. wykonanie instalacji sanitarnych, grzewczych, gazowych, elektrycznych, klimatyzacyjnych i innych przewidzianych w projekcie,c. wymianę agregatu prądotwórczego,d. obsługę geodezyjną, w tym sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej,e. skompletowanie dokumentacji odbiorczej oraz udział w czynnościach związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) dokumentacja projektowa w skład której wchodzą następujące opracowania:· projekt wykonawczy - architektura,· projekt wykonawczy - technologia,· projekt wykonawczy - konstrukcja,· projekt wykonawczy - instalacje elektryczne· projekt wykonawczy - rozdzielnia nn 400/230V oraz linie kablowe nn· projekt wykonawczy - przyłącze wody,· projekt wykonawczy - przyłącze kanalizacji deszczowej,· projekt wykonawczy - przyłącze kanalizacji sanitarnej· projekt wykonawczy - przyłącze gazu,· projekt wykonawczy - instalacja wod.-kan i c.w.,· projekt wykonawczy - kotłownia, wodna gazowa - technologia· projekt wykonawczy - akpia - kotłownia· projekt wykonawczy - instalacja c.o., · projekt wykonawczy - instalacja zasilania klimatyzacji, · projekt wykonawczy - instalacja zasilania klimatyzacji i wentylacji, · projekt wykonawczy - instalacje słaboprądowe· projekt wykonawczy - instalacje sygnalizacji pożaru· projekt wykonawczy - instalacje gazów medycznych· projekt wykonawczy - osłony przed promieniowaniem· projekt wykonawczy - drogi,· przedmiary robótb) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 130.000,00 (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100), może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj w:· pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krapkowicach Nr konta 54 8884 0004 2001 0000 0202 0008 z dopiskiem (tytułem wadium),· poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,· gwarancjach bankowych,· gwarancjach ubezpieczeniowych,· poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków:-nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,-posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymogami ustawowymi,-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, i w tym zakresie:a) wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonali z należyta starannością, jako Generalny Wykonawca przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem* i wartością* robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Fakt należytego wykonania takiego zamówienia winien być potwierdzony stosownymi dokumentami- np. referencjami, protokołami odbioru końcowego wykonanych robót,* rodzaj zamówienia: roboty budowlane - budownictwo mieszkaniowe lub użyteczności publicznej * wartość zamówienia: (brutto) nie mniejsza niż 3.000.000 zł.b) dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w pełnym zakresie (tj. bez ograniczeń), i co najmniej trzyletnim doświadczeniem w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem oraz legitymującym się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego,c) dysponują kierownikami robót branżowych posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie:· kierownik robót sanitarnych: instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,· kierownik robót elektrycznych: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;d) dysponują kadrą do kierowania budową (kierownik i kierownicy robót) posiadają potwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,e) dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia, w tym sprzętem budowlanym. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż trzy miliony złotych, oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż jeden milion złotych.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia- nie spełnia) w oparciu o dokumenty załączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty:a) dokument potwierdzającym dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 2 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 2 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. nr 223, poz. 1655)- wg wzoru jak w zał. Nr 3 do siwz.UWAGA:W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt 5 f) według treści jak w zał. nr 3 do specyfikacji składa dodatkowo upoważniony przedstawiciel konsorcjum np. lider (pomijając informacje dotyczące adresu i nr regon), natomiast każdy z członków składa oświadczenie według treści jak w zał. nr 3a do SIWZ.g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, oraz zaświadczenie z właściwego banku że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż trzy miliony zł, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.h) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- wg załącznika nr 4 do siwz,i) dokumenty potwierdzające prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie przez osoby wskazane w ofercie do kierowania budową i robotami, w tym: wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz świadectwo aktualnego wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby, (co najmniej w zakresie gwarantującym spełnienie warunku podmiotowego),j) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim charakterem, stopniem złożoności robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencji poprzednich Zamawiających, protokołów odbioru końcowego robót)- wg wzoru jak w zał. nr 5 do siwz,Inne oświadczenia i dokumenty jakie winny znajdować się w złożonej ofercie:k) informacja dotycząca części zamówienia wykonywanej przez Podwykonawców- wg wzoru jak w zał. nr 6do siwz, (jeżeli dotyczy),l) dowód wniesienia wadium na warunkach i zasadach określonych w pkt 7.1- 7.8 siwz,m) kosztorys ofertowy robót ,n) wypełniony formularz ofertowy- wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do siwz.5.a Podmioty składające ofertę wspólną (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) są zobowiązani do złożenia dodatkowo w ofercie:5.a.1 pełnomocnictwa udzielonemu jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę lidera- pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców składających wspólną ofertę.5.a.2 wykazu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,5.a.3 oświadczenia Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,5.a.4 w odniesieniu do dokumentów wyszczególnionych w pkt 5 podmioty składające ofertę wspólną muszą:- każdy oddzielnie przedłożyć dokumenty określone w pkt 5 lit. a, b, d, e, oraz f- według treści jak w załączniku nr 3a do SIWZ, w zakresie spełniania warunków o których mowa w pkt 4.a.3 tiret 1,- co najmniej jeden z Wykonawców winien złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 5 lit. g, i j, w zakresie pełnego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.3.a) i 4.4- łącznie złożyć pozostałe dokumenty wymienione w pkt 5 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia pozostałych warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a upoważniony przedstawiciel Wykonawcy (lider, pełnomocnik) dokument, o którym mowa w pkt f)- według treści jak w zał. nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrapkowicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach 47 303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1, pok. Nr 34c.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1, pok. 38 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.