Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-06
Warszawa: Sukcesywne dostawy szczepionek
Numer ogłoszenia: 170321 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy szczepionek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy szczepionek do przychodni SPZOZ w Warszawie przy ul. Ciołka 11,ul. Elekcyjnej 54, ul. Płockiej 49, ul. Grzybowskiej 34, ul. Leszno 17, ul. Nowolipie 31, ul. Dragonów 6A, ul. Obozowej 63/65, ul. Miedzianej 2, ul. Chmielnej 14. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 Szczepionka p-WZW Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, dawka dla dorosłych zawierająca 20 mcg oczyszczonego antygenu HBs w 1 ml zawiesiny, nie zawierająca tiomersalu, jako środka konserwującego, z możliwością szczepienia w schemacie przyspieszonym (0-7-21dni - 12 miesięcy) ampułkostrzykawka 1200 Pakiet nr 2 Szczepionka p-błonicy, tężcowi, krztuścowi, polimyelitis Skojarzona szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, polimyelitis oraz Haemophilus influenzę typu , acelularna, zawierająca, co najmniej 3 antygeny krztuśca Proszek i zawiesina do sporządzenia zawiesiny do wstrzykiwań 1300 Pakiet nr 3 Szczepionka p-grypie sub-unit Szczepionka przeciwko grypie podjednostkowa typu (sub-unit) ampułkostrzykawka 1800 Pakiet nr 4 Szczepionka p-grypie split Szczepionka przeciwko grypie inaktywowana typu (split) (rozszczepiony wirion), ampułkostrzykawka 1800 Pakiet nr 5 Szczepionka p-pneumokokom, Szczepionka przeciw pneumokokom, polisacharydowa, skoniugowana (13 walentna, adsorbowana), koniugowana z białkiem nośnikowym CRM zawiesiny do wstrzykiwań 135 Pakiet nr 6 Szczepionka p-meningokokom, Szczepionka przeciw meningokokom, grupy C, adsorbowana, sprzężona z toksoidem tężcowym zawiesiny do wstrzykiwań 30 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części - 6. 5. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrany przez siebie pakiet lub pakiety. 6. Dostawy muszą być sukcesywne, terminowe, realizowane najpóźniej w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Kody przedmiotu zamówienia: CPV 33651600-4 8. Płatności, po dostawie, będą dokonywane przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (jeśli dotyczy)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym: 1.A. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 1; 1.B. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 2; 1.C. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 3; 1.D. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 4; 1.E. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 5; 1.F. posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 PLN brutto - Pakiet nr 6; 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pozwolenie na dopuszczenie szczepionek do obrotu produktu leczniczego na terenie RP (Prawo farmaceutyczne - Dz. U. z 2008 Nr 45 poz. 271) Dokument, musi posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie dostaw, Oferent zobowiązany powinien być dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności świadectwa bądź pozwolenia. 2. Zgłoszenie/ powiadomienie złożone do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. WZÓR UMOWY stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczące: 1) wydłużenia terminu realizacji umowy z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, 2) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy z chwilą zaprzestania produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, 3) strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany wielkości ceny, w przypadku zmiany wielkości podatku VAT. 4) zakup nowej generacji asortymentu w wypadku wprowadzenia go na rynek w cenie nie wyższej niż podana w ofercie. 5) zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 6) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych. 3. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Warszawa Wola Śródmieście , ul. Erazma Ciołka 11, 01-445 Warszawa, pokój204, II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 09:30, miejsce: : Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście 01-455 Warszawa ul. Erazma Ciołka 11, piętro III, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szczepionka p-WZW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, dawka dla dorosłych zawierająca 20 mcg oczyszczonego antygenu HBs w 1 ml zawiesiny, nie zawierająca tiomersalu, jako środka konserwującego, z możliwością szczepienia w schemacie przyspieszonym (0-7-21dni - 12 miesięcy) - 1200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szczepionka p-błonicy,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skojarzona szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, polimyelitis oraz Haemophilus influenzę typu , acelularna, zawierająca, co najmniej 3 antygeny krztuśca - 1300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szczepionka p-grypie sub-unit.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciwko grypie podjednostkowa typu sub-unit - 1800 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szczepionka p-grypie split.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciwko grypie inaktywowana typu (split) (rozszczepiony wirion) - 1800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szczepionka p-pneumokokom,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw pneumokokom, polisacharydowa, skoniugowana (13 walentna, adsorbowana), koniugowana z białkiem nośnikowym CRM -m 135 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szczepionka p-meningokokom..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw meningokokom, grupy C, adsorbowana, sprzężona z toksoidem tężcowym - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa szczepionek w 2025 r. dla Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ul. Żeromskiego 1 w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
- Szczepionki.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.